Vad gör du?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Premiärturen avklarad igår. Blev bara några mil. Mycket grus ute och även en hel del lera/smuts från arbetsbilar mitt på körfältet. Byggs om en del runt Mölndal/GBG:/
Får nog vänta några veckor till så gruset är borta iallafall innan man kan ta en seriösare tur..
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Tog tjejens hoj för att hämta bult jag beställt till en verkstad. Kommer fram och inser att det var ett ställe i Norrköping jag beställt till och inte till den jag var på. Åker hem.

Fick ju en tur ur det iaf.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Misslyckades med att svälja råttgiftet idag, smakade så jävla illa... Och så säger de att det använts som råttgift för att det är lukt och smaklöst? :gnissla Definitivt någon som inte smakat på det som sagt det. Luktlöst kan jag väl hålla med om, men det smakar definitivt, och jävligt illa.
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Misslyckades med att svälja råttgiftet idag, smakade så jävla illa... Och så säger de att det använts som råttgift för att det är lukt och smaklöst? :gnissla Definitivt någon som inte smakat på det som sagt det. Luktlöst kan jag väl hålla med om, men det smakar definitivt, och jävligt illa.
Waran?
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Idag tog man istället tjejens hoj till Norrköping, på vägen stöter man på en glad jävel på mc. Vi båda sträckte händerna i luften och bara vinkade så glatt så! :banana
 

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Idag tog man istället tjejens hoj till Norrköping, på vägen stöter man på en glad jävel på mc. Vi båda sträckte händerna i luften och bara vinkade så glatt så! :banana

:tummenupp det är toppen känsla det där! Man är ju mer ensam nu än mitt på sommaren, blir en annan känsla att träffa på andra hojåkare på vägen!

Sen är det ju roligt hur överraskade de blir när de ser att man åker sporthoj i sånt här väder.
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Tror till och med en gubbe som promenerade vid sidan av vägen vinkade men jag hann inte mer än försöka nicka tillbaka när jag såg det.
 

J.Lindeberg

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke990
Ser youtube-klipp till förbannelsen och funderar på om jag ska lämna in hojen för oljebyte eller ta hjälp av någon vänlig själ för en slant. Anyone? (Vasastan Sthlm)
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Väntar på att någon ska tjöpa en fiiiin Ninja av mig så att jag kan fixa ny hoj. En 636a någon? :)
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Slipar på Vinö, snart är det vår!:)
 

Bifogat

  • image.jpg
    image.jpg
    1,000.8 KB · Visningar: 44

Micke R

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 May 2014
Ort
Höglandet
Hoj
7 singlar och 5 par -51 till -13
Fixade ny växelspak till Honda classic räsern, så nu behöver man inte skostorlek 56+ längre. Sen fick den en ljuddämpare. Sen blev jag trött, så nästa dämpare får bli i morgon. Förhoppningsvis ska jag slippa svartflagg i år.
 

AndreasC

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Ort
Göteborg
Hoj
R1 (-03), 690 Enduro (-14)
Kollat ventilerna på R1an. Samtliga inom toleranserna. Woho.

Även kikat på DIY-klipp på youtube, för att kränga av och på däck, samt få dem statiskt balanserade. Så mycket lättare än jag trodde. Här ska vedklyven fram för att pressa ur vulsten!
 

Kawa_Krille

Wannabe...
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kwikasfuki R -19
Aaaaargh!!! Bakslag!!! :6surkart
Satte batteriet på laddning igår morse då jag faktiskt tänkt åka ut å ta en liten runda idag.
Tittade just ut från fönstret och vad ser jag?
SNÖ!!! :huvet

Blir täcket över huvudet ett tag till... :pangihuve
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top