Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.

Har haft flera stycken (bytt när jag har förnyat kortet) motorcykel-/ bilmotiv har funkat alldeles utmärk :tummenupp, korten har jag tagit själv :)
Är det okej hos Handelsbanken :va


Har Swedbank.
 
Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Hemma igen efter 12 dygn på övning. Att studsa över Östersjön i 9 timmar i en stridsbåt var ju inte det roligaste jag gjort, men fan så skönt att vara hemma och slippa sova i en gammal industrihamn med koldamm överallt. Aldrig varit så skitig i hela mitt liv... :yoparty
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ajjemän, tur att jag vickar förman & har eget kontor som går att låsa från insidan. :glömdet

Ett kontor som ginge låsa från utsidan vore en intressant sak att ha på en del arbetsplatser... "Stanna därinne din strulige chefjävel!" :crash
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ungen på 1 1/2 år har lärt sig köra spakstyrt nu, det tog 5 minuter sen kunde han styra och köra framåt själv och jävlar vad tungan var rätt i mun på ungen :D
Fast det gick inte att få bort honom utan skrik och gråt från klipparen...
Kasperklipper.jpg
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Ungen på 1 1/2 år har lärt sig köra spakstyrt nu, det tog 5 minuter sen kunde han styra och köra framåt själv och jävlar vad tungan var rätt i mun på ungen :D
Fast det gick inte att få bort honom utan skrik och gråt från klipparen...

Sånt där kan vara traumatiskt. Köp en bobbycar NU, innan ungjäveln tar en joyride med klipparen!!
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fotona från Gröndal i söndags. De blev lika bra som jag hoppades på när jag såg objektivet med tillhörande kamera och fotograf bakom. :)

*Posörmode: on*
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hoppas du kommer trivas, i vilket fall komme rdu nog få en upplevelse. :tummenupp

Trivs gör jag! :tummenupp Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans :)

Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på länge :D Mekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar! :banana
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hoppas du kommer att gilla det!
Inte som han som för väldigt många år sedan skrivit följande dikt på väggen på dass i en militärbarack utanför Boden:
Det finns en plats på jorden
där solen aldrig ler
den plats är Boden
dit vill jag aldrig mer.

PS. Det var sommar då jag sov i den baracken. Det var jag glad för.

Det gör jag! :D

Jo, har hört den :D Vet inte alls vad de pratar om där, jag tycker här är bra! :banana

Sommar är det ju nu iallafall, det är jag glad för. ser mindre fram emot vintern... :näsblod
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Trivs gör jag! :tummenupp Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans :)

Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på länge :D Mekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar! :banana

Va kul att du trivs med din nya tillvaro som militär:tummenupp:banana:yoparty
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det gör jag! :D

Jo, har hört den :D Vet inte alls vad de pratar om där, jag tycker här är bra! :banana

Sommar är det ju nu iallafall, det är jag glad för. ser mindre fram emot vintern... :näsblod

Norrbottnisk sommar är bland det bättre. Ljustljustljust. Vintern är motsatsen man har en sorts dödlig skönhet som det är svårt att ogilla. Vill gå vinterutbildningen jag med, hoppas detges tillfälle.

Kul att du trivs:)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top