Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dagens uppgift var att slöjda ihop ett långbord till midsommarfesten. Det blev långt iaf, och kan ju med lite välvilja kallas bord. Ska bli intressant att se om någon vågar använda det... :hihi
1371317968417.jpg
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Dagens uppgift var att slöjda ihop ett långbord till midsommarfesten. Det blev långt iaf, och kan ju med lite välvilja kallas bord. Ska bli intressant att se om någon vågar använda det... :hihi
View attachment 387170

Det ser ut att hänga ner lite i mitten. Men så länge ingen får för sig att ställa sig på bordet efter några nubbar till sillen så borde det väl funka. :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag förväntar mig en bild med Kärringen dansandes på bordet. :fakta

Hehe, ska komma ett par fotonördar så om hon tar sig sådana friheter kommer det nästan garanterat finnas bilder iaf... :D

Det ser ut att hänga ner lite i mitten. Men så länge ingen får för sig att ställa sig på bordet efter några nubbar till sillen så borde det väl funka. :)

Jo, ska klämma dit ett till kryss i mitten och en tvärslan under. Batteriet i skruvdragaren tog slut lite passande precis innan det var klart bara. :gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Skickade tillbaka lite reklam om "billiga"lån i deras egna kuvert. Vi är några stycken som har tagit tillfället i akt att när dessa kreditgivare skickar med ett svarskuvert så fylls det med annat bös man hittar i pappersinsamlingen. Oftast reklam från en annan kreditgivare.
Då får dom iaf pröjsa portot och ha något att prata om på fikarasten. Hoppas att fler börjar göra samma sak så kanske dom tröttnar på att skicka ut skiten.

Jag har skickat tillbaka reklam av ren jäkelskap rätt länge nu men nu har det hela fått en ny vändning sedan min 3-åriga dotter får vara med och skicka det hon tycker att andra ska ha. Hon gör det för att vara snäll så det brukar bli teckningar och sånt, tillsammans med reklam jag stoppar i, men det har även åkt med en halväten ostmacka en gång :D
Hon tycker att det är skitskoj och brukar komma och fråga om det inte finns någon vi ska skicka "brev" till. Undrar vad hon säger när hon växer upp och jag avslöjar vilka som egentligen fick breven...
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har skickat tillbaka reklam av ren jäkelskap rätt länge nu men nu har det hela fått en ny vändning sedan min 3-åriga dotter får vara med och skicka det hon tycker att andra ska ha. Hon gör det för att vara snäll så det brukar bli teckningar och sånt, tillsammans med reklam jag stoppar i, men det har även åkt med en halväten ostmacka en gång :D
Hon tycker att det är skitskoj och brukar komma och fråga om det inte finns någon vi ska skicka "brev" till. Undrar vad hon säger när hon växer upp och jag avslöjar vilka som egentligen fick breven...

Underbart! :)
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.

Påtal om bankens kort så fick jag ett nytt VISA kort. Inga uttryckta siffror på det och texten är i svart. Sen är motivet mycket nära det svarta så man ser inte hela numret på kortet.

Hur f*n tänker folk egentligen?
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.

Mark Levengood kåserar i sin bok "Rosor, min kära. Bara rosor" om fenomenet.
Han ville ha en bild av när han håller om Meryl Streep på premiären av "Mamma mia".
Han nekades eftersom man inte får ha bilder på kändisar.
Mark Levengood är en kändis.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Påtal om bankens kort så fick jag ett nytt VISA kort. Inga uttryckta siffror på det och texten är i svart. Sen är motivet mycket nära det svarta så man ser inte hela numret på kortet.

Hur f*n tänker folk egentligen?

Black label-kort. Du är speciellt utvald. :)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag fick en ny högtryckstvätt :) Tack Anders!

Slit den med hälsan och återkom gärna med vad du tycker om den för jag börjar fundera på om jag inte ska köpa en sån istället för den stora jäkla 163:an som antagligen bara är vettig när den är stationär.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top