Uppsala RoadRunners - hur det funkar hos oss!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Toppen! Vi får ju försöka sparka igång det här forumet lite helt enkelt. Vi kan ju inte vara sämre än 08 ;) Nu sprck det upp över Uppsala också, så det blir nog en tur i afton efter jobbet ändå :D i alla fall till affären :p
 

mc_vw

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha R1-99
vore kul om vi skrapa ihop några och kunde hojja tillsammans nu till våren, inte hunnit tagit min oskuld för de här året ännu! =P återkom med dag/tid plats så löser sig allt! Hare
 

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Ja men se här... det finns människor som lever i uppsala^^
Vädret ser väl ganska lovande ut inför helgen så någon som är sugen på att ta en liten runda?
Hojen har ju redan rullat ca 60mil denna vecka så tänkte väl avverka en 40 till så man når upp till magiska 100 iaf såhär på vårkanten:tungan
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Jag jobbar ju i helgen men slutar kl 15 både Lördag och Söndag. Och du vet att jag alltid är på ;)
 

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Välkommen hit Foccan!

Det har varit väldigt dött på forumet de senaste månaderna så det är befriande att se dit glada inlägg. :tummenupp

Det är desto mer liv i Facebook-gruppen. Jag var med på en gruppkörning som Foccan styrde upp på långfredagen. 14 hojar 17 pers! Det var som på den gamla goda tiden :tummenupp
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det är desto mer liv i Facebook-gruppen. Jag var med på en gruppkörning som Foccan styrde upp på långfredagen. 14 hojar 17 pers! Det var som på den gamla goda tiden :tummenupp

Facebook? Är det nåe komplement till http://www.arsebook.org/ ? :confused:

Mjo, lite dött är det nog här - det gamla gardet pysslar väl mest husrenoveringar och natta ungar :D
 

osisDaniel

Tidsbrist
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Enköping
Hoj
00, Sv 650 S
Hej på er! Åker mellan Enköping - Uppsala nu och däcken går åt! vart byter man dessa snabbast och till ett bra pris? tacksam för tips. :D
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Racerepairs ute i Danmarks-Kumla (ligger lite bortom viktoria brandstation. Racerepairs.se har du hemsidan. Sköna snubbar, går oftast(typ alltid) fort och bra priser :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top