Trelleborg GAZZ tråden

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Happy? ;)

PREMIÄR AV TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]



Jag och ZioX har nu rekat klart Trelleborgs Gazz Rundan som vi kommer att köra varje Lördag framöver. Jag måste säga att den är otroligt rolig hela vägen fram till Slut Destinationen!

SAMMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA


Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman - Zenit

1. Cel
2. ZioX
3. -Rosen-
4. Zenit
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Ort
Malmö
Hoj
Rexy -07
tjena cel. jag kommer eventuellt. behöver inte skriva upp mig ännu då jag inte är säker med jobbet.

MVH/moha
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2260848 YES!!!

:banana :banana

( fast jag fixa de sj osså om du läste hela mitt ;P )
Ja men det var inte officielt :D;)

moha skrev:
2260863 tjena cel. jag kommer eventuellt. behöver inte skriva upp mig ännu då jag inte är säker med jobbet.

MVH/moha
Hey! Trevligt! (eventuellt) u know what to do if u can ;)

PREMIÄR AV TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]



Jag och ZioX har nu rekat klart Trelleborgs Gazz Rundan som vi kommer att köra varje Lördag framöver. Jag måste säga att den är otroligt rolig hela vägen fram till Slut Destinationen!

SAMMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA


Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman - Zenit

1. Cel
2. ZioX
3. -Rosen-
4. Zenit
5.
6.
7.
8.
9.
10.

::MAYBE LISTAN::
-Moha
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
hade varit kul å följa med, kan tyvärr inte, :(

åker till roskilde imorrn å dricker bier i en vecka... :fyllisar

men självklart åker jag med nästa helg
 

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Bara
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
är till 99% på! måste man skriva upp sig eller man kan bara joina in i ledet? :va
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Om jag repat mej så pass mycket mentalt att jag har lust att köra hoj igen, sedan kompisen död så kan jag hänga på... Återkommer med definitivt svar.
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
är i småland och kör anderstorp bana och några av världens bästa förare ska visa mig dom bästa vägarna i småland,, bland annat rossi kommer vara med..

Swish skrev:
2262307 Om jag repat mej så pass mycket mentalt att jag har lust att köra hoj igen, sedan kompisen död så kan jag hänga på... Återkommer med definitivt svar.


hoppas allt e bra med dig.....
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Miggepigge skrev:
2261384 hade varit kul å följa med, kan tyvärr inte, :(

åker till roskilde imorrn å dricker bier i en vecka... :fyllisar

men självklart åker jag med nästa helg
Låter mkt nice, syn :(
:tummenupp

Kimmse skrev:
2262245 är till 99% på! måste man skriva upp sig eller man kan bara joina in i ledet? :va
ja skriv upp!
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Swish skrev:
2262307 Om jag repat mej så pass mycket mentalt att jag har lust att köra hoj igen, sedan kompisen död så kan jag hänga på... Återkommer med definitivt svar.
Ja det är fullt förståligt, så tragiskt. Du är välkommen om det känns ok.

PREMIÄR AV TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]



Jag och ZioX har nu rekat klart Trelleborgs Gazz Rundan som vi kommer att köra varje Lördag framöver. Jag måste säga att den är otroligt rolig hela vägen fram till Slut Destinationen!

SAMMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA


Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman - Zenit

1. Cel
2. ZioX
3. -Rosen-
4. Zenit
5. Kimmse
6.
7.
8.
9.
10.

::MAYBE LISTAN::
-Moha
-Swish
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2263543 kom fram o säg hej till mig på lördag e du snäll har inte en sussning om vem du e trotts att jag e nästa helt säker på att vi träffats :3freak
Klart du har! han är en go trevlig kille med en HELBLÅ Gammel Blade ;)

PREMIÄR AV TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]



Jag och ZioX har nu rekat klart Trelleborgs Gazz Rundan som vi kommer att köra varje Lördag framöver. Jag måste säga att den är otroligt rolig hela vägen fram till Slut Destinationen!

SAMMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA


Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman - Zenit

1. Cel
2. ZioX
3. -Rosen-
4. Zenit
5. Kimmse
6. Blueblade
7.
8.
9.
10.

::MAYBE LISTAN::
-Moha
-Swish
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alla som kör förbi olycksplatsen på vägen mellan Veberöd kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Swish skrev:
2263700 Alla som kör förbi olycksplatsen på vägen mellan Veberöd kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?

låter som en bra ide
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Swish skrev:
2263700 Alla som kör förbi olycksplatsen på vägen mellan Veberöd kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?
Tror inte en enda på SH eller person över huvudtaget skulle tycka att detta är en dum ide kära du. Att visa respekt till folk är något humant och rätt att göra och specielt vid en sådan här olycklig utgång. Så tro inte att vi eller någon annan skulle tycka att detta känns dumt eller helt fel.

//Regards Cel
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
CeltaniC skrev:
2263794 Tror inte en enda på SH eller person över huvudtaget skulle tycka att detta är en dum ide kära du. Att visa respekt till folk är något humant och rätt att göra och specielt vid en sådan här olycklig utgång. Så tro inte att vi eller någon annan skulle tycka att detta känns dumt eller helt fel.

//Regards Cel


det är ju det man hoppas på, men det finns säkert något nöthuvud som inte tänker så!

Men det är ju bra att det finns humana människor här! Skulle det gå att ordna något sådant då? man kanske kunde kört dit flera på en gång och tagit foto och sådant också, och skicka det till hans bror. Visa att man bryr sig. Det hade verkligen gjort hnom glad!
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top