Trelleborg GAZZ tråden

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2254929 jag ska snart kräng o då jag har c-stöd att montera på o de va billigare på de andra stället undrar jag så klart var de va? :)
Jag har fått förtroendet att få veta men håller det secret tills den ansvarige tar kontakt med dig ;)
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
CeltaniC skrev:
2254951 Jag har fått förtroendet att få veta men håller det secret tills den ansvarige tar kontakt med dig ;)



Vad fick du ge för ditt byte hos Hansens?
Sålänge det är uppe och nosar i 200 kr så väljer man gladeligen andra ställen.
Jag PM:ar zenit
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Glömde att säga att jag var nära att bli kompis med en bil när jag var mitt inne i en cirkulationsplats (CK som kommer efter Liljeborgskolan) jag kom från Hesekillegatan (badhuset hållet) och skulle köra rakt fram mot kyrkoköpinge. Bilen kom från höger (Hedvägen vägen mot Netto, AG's) kollade på föraren i bilen och började direkt att bromsa för inte fan kollade han rakt fram utan pratade med passageraren. När jag bromsat klart till att sitiation blev ofarlig så tutade jag och skakade på huvet med 2 M fram till bildörren....... föraren hoppade till och vinglade till och tittade snopet med en handreaktion som visade "Sorry" såg dig inte...ta det lungt... :fatta!

lägger vi den på listan att ALLTID ha bromsberedskap...


//Cel
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
R1 racer skrev:
2254963 Vad fick du ge för ditt byte hos Hansens?
Sålänge det är uppe och nosar i 200 kr så väljer man gladeligen andra ställen.
Jag PM:ar zenit
fick ge 200 + 100 = 300:- arbetet och servicen var kanon men priset som jag skrev innan kunde han gå ner med på. Nxt time så ska depåställ finnas :)
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
CeltaniC skrev:
2255001 fick ge 200 + 100 = 300:- arbetet och servicen var kanon men priset som jag skrev innan kunde han gå ner med på. Nxt time så ska depåställ finnas :)

Japp det är oker pris,skaffa stöd så har du 130 kr över till en pizza och öl oxå
efter varje däck byte.
300 kr för en fälg :4skrika
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Yep :4skrika

Svara PM nxt time! väntade in i det sista för att se om du hade ett :tummenupp
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
CeltaniC skrev:
2254921 Blev Trebles lilla verkstad :) hade inget depåställ och kunde inte fixa tills idag så jag körde dit med hojen och fick ett ok humant pris men kunde varit lite biligare :fatta! :7peta :)

Ville inte köra dit med hojen och sen inte få hjälp med att få av det pga att de inte är en MC verkstad.

Ska fixa ett depåställ nxt time.

Tack för det trevliga bemötandet Treble och servicen! gick fint till och kunde inte se nga skador på fälgen efter noggrann kontroll :tummenupp

//Cel
david är en schysst kille :tummenupp jag vet inte om han kan sina grejer än eftersom att hon inte är lagad men jag har ingen anledning att tvivla :)

CeltaniC skrev:
2254968 Glömde att säga att jag var nära att bli kompis med en bil när jag var mitt inne i en cirkulationsplats (CK som kommer efter Liljeborgskolan) jag kom från Hesekillegatan (badhuset hållet) och skulle köra rakt fram mot kyrkoköpinge. Bilen kom från höger (Hedvägen vägen mot Netto, AG's) kollade på föraren i bilen och började direkt att bromsa för inte fan kollade han rakt fram utan pratade med passageraren. När jag bromsat klart till att sitiation blev ofarlig så tutade jag och skakade på huvet med 2 M fram till bildörren....... föraren hoppade till och vinglade till och tittade snopet med en handreaktion som visade "Sorry" såg dig inte...ta det lungt... :fatta!

lägger vi den på listan att ALLTID ha bromsberedskap...


//Cel
alla tror att hedvägen är huvudled trots att det är en rondell :gnissla
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
-Rosen- skrev:
2255449 david är en schysst kille :tummenupp jag vet inte om han kan sina grejer än eftersom att hon inte är lagad men jag har ingen anledning att tvivla :)


alla tror att hedvägen är huvudled trots att det är en rondell :gnissla
Ja David var en ödmjuk och mkt trevlig kille som gjorde ett mkt bra jobb. Han kunde iaf göra det jag vill få gjort och som han skrev här i TG tråden att han kunde göra för 200:- (däck byte) så det var inga problem alls. Priset som sagt kan han jobba på ;)


Ja ngt i den stilen fast mkt mer Nonchalant, idiot! :fatta!
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top