Sporthoj Skellefteå

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Någon som ska dit? Piteå..

jag och en polare kör nog upp på Lördagsmorgonen få se.. bara det blir bra väder så..

http://www.bikecity.se/

Info finns längre ner på sidan..

Ha de!

/Horn1

Jag åker nog dit, skulle vilja ha med någon som kan tänka sig stanna natten dock, vill nog öla om jag ändå ska dit.
 

fiat600

Lite å rapp
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Drängsmark
Hoj
XJR 1300.CBR1000rr
Poker

Snabb och med framförhållning som vanligt med killarna här på SH

Tänkte kolla om det finns några pokersugna på fredag den trettonde :rolleyes:

Fick ett sådant sug att skinna lite dårar :arsele

Tänkte att vi lirar i metropolen Drängsmark , vid 18-19 tiden och tills pengarna lr orken e slut



070-3561238
__________________
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
Jag åker nog dit, skulle vilja ha med någon som kan tänka sig stanna natten dock, vill nog öla om jag ändå ska dit.

När funderar du på att dra upp... nån mer som ska följa?

Blir nog bara jag som ska dit.. polarn kommer mest troligt att köra direkt från Luleå imorgon.. istället för att komma ner hit iafton och sen köra upp igen imorrn..
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
När funderar du på att dra upp... nån mer som ska följa?

Blir nog bara jag som ska dit.. polarn kommer mest troligt att köra direkt från Luleå imorgon.. istället för att komma ner hit iafton och sen köra upp igen imorrn..

Vet inte när hur eller om det blir, kanske får med mig Pontus alla fall men ingen tid bestämd.
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
Var upp till Pite för lite provkörning..

körde en:
http://www.telegraph.co.uk/motoring/graphics/2008/03/01/mfbike2.jpg
KTM RC8 1190 -08
- Helt kass på alla sätt..!! V-twin 1190cc på 155 hk.. helt okontrollerbar gasmässigt.. ryckig nanting..

http://www.suzukicycles.org/photos/B-KING/B-KING1_450.jpg
Större bild:
http://www.suzukicycles.org/photos/concept/B-King/B-KING2_1000.jpg
Suzuki B-King 1340cc -08
- Underbar motor.. går tyst och vibrationsfritt.. 184hk känns oxå.. :)
En nackdel bara.. Plastdetaljen på tanken tar emot knäna när man växlar, bromsar och så..

http://www.bikercafe.co.uk/images/stories/2008 Fireblade/2008 fireblade bw rh side.jpg
Honda CBR 1000RR Fireblade -08
- Riktigt skön hoj!


Det var allt för mig!

/Horn1
 
Last edited:

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
r6-02
Jag har just investerat i ett par nya däck till hojen. På vilken firma rekomenderar ni att jag monterar däcken?
 

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -03
Jag har just investerat i ett par nya däck till hojen. På vilken firma rekomenderar ni att jag monterar däcken?

Funkar på alla däckfirmor i stan jag brukar personligen sponsra dom små firmorna dom gör bättre jobb o är oftast billigare Krister Åman har en liten däckfirma bortanför Korv-Ivars han har slagit om dom sista ggr jag bytt. Men var du än går ta med däcken dit o se på när dom skiftar såg nån på klubben tror det va pontus som dom skadat båda fälgarna för det e fan inte ok.

Fan sitter här på jobbet är nog den enda saten som jobbar i kväll :huvet det är ju fan Midsommar i morrn vad händer nån som ska göra nått kul ?.
 
Last edited:

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -03
SmS Lista

Sist vi var ute o åkte på Schtaan så kom vi fram till den ljusa ideen vi skulle starta en sms lista på nått sätt så om man är på väg ut o åka kan man slänga iväg några sms till några som kan haka på så man slipper det där tråkiga att åka omkring själv alltid roligare o va fler så om ni är sugna på va med på den skicka mig ett sms med namn o nummer så ska jag göra en lista som jag sen skickar till alla borde funka =) ok mitt nummer kan ni kanske behöva 070-3222047 o inga snuskiga mail nu Svedin :tummenupp
 

sogoth

Medlem
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gsx-r 1000 k1, Gsx-r 750 -88 streetfighter, Husqvarna WR-360 -96
Äntligen

... är cyklingen över så nu kan man äntligen börja fundera på att sparka igång åbäket. Så för att få lite inspiration måste man ju kolla på Vanilla Ice och se hur man hanterar en gixxer på allvar. Jag saknar ju tyvärr lite av dom Karl-Alfred underarmar man behöver för att rycka blyslädar över stängsel som han gör ( saknar ju brallorna också men det är jag mindre ledsen för )
[YOUTUBE-ID]w7yfaaherDQ[/YOUTUBE-ID]

Fast jag har ju funnit att han har en överman när det gäller att hoppa med jordbruksredskap som man hellre borde ta lärdom av
[YOUTUBE-ID]kcGMT1AJsqI[/YOUTUBE-ID]
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Stadsfesten!

PARTEJ PÅ NORRBÖLEGATAN 36 LÖRDAG DEN 28/6 ALLA ÄR VÄLKOMNA! :yoparty
Varje år hålls ett party här på norrbölegatan på lördagen under stadsfesten. Vi håller till bakom huset ute på gräsmattan då vi blir ett stooort gäng! Alla är hjärtligt välkomna att bidra till festen med sin närvaro & ett glatt humör!
Party on! & snälla dra iväg en massa sol danser nu!
Mvh Therese
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
PARTEJ PÅ NORRBÖLEGATAN 36 LÖRDAG DEN 28/6 ALLA ÄR VÄLKOMNA! :yoparty
Varje år hålls ett party här på norrbölegatan på lördagen under stadsfesten. Vi håller till bakom huset ute på gräsmattan då vi blir ett stooort gäng! Alla är hjärtligt välkomna att bidra till festen med sin närvaro & ett glatt humör!
Party on! & snälla dra iväg en massa sol danser nu!
Mvh Therese

Jag o Diter kommer så nu går ingen säker den kvällen ;)
 

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -03
Va en nice fest mycket roligt folk :tummenupp , Festivalen sög dock som vanligt, Man tappar alltid bort allt folk där men full blev man iaf och jag slog då ingen så då bjuder jag på resten :tungan .
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top