Snart vår!!!

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Hör börja det snöa precis!! O inte lite heller. Snön hadde nyss tinat bort! ( skövde)
 

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
kollade bensinloggen o första tankningen på hojen förra året var 17 mars ... sen komme det ju en köldknäpp så nästa tankning var 28 April :eek:

I år hoppas jag att då det väl blir vår (i mars i sthm) så stannar den och ingen 1månads köldknäpp igen.
 

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
S1000RR -11
Brukar bli en tur runt påsk för att påminna sig varför det bör vara 15+ innan man ger sig ut.
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Om det finns ett liv efter detta, så är min högsta önskan att få bli något av någon art som har anammat vinterdvala.

Kanske en stor pärskans bjööööörn!!!

Eller en liten pärskans igelkott!!! Bara jag får sova genom vintern, och äta helt obehindrat strax innan. :tummenupp
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Solsken och 3+ hela dagen.. snart är det vår!! :banana
 

street_sm

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2012
Ort
Kalmar
Hoj
CB400N -82
nu är den tidpunkten man börja kolla youtube-klipp efter youtube-klipp med hojåkning, åker till garaget bara för att, provar stället för att se så det fortfarande passar och putsar på utrustningen bara för att det ska göras. abstinensen blir ju inte bättre av det heller :gråta
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
nu är den tidpunkten man börja kolla youtube-klipp efter youtube-klipp med hojåkning, åker till garaget bara för att, provar stället för att se så det fortfarande passar och putsar på utrustningen bara för att det ska göras. abstinensen blir ju inte bättre av det heller :gråta

Den tidpunkten inträffade för länge sen, för mig. Undrar varför man fortfarande bor kvar i det här landet. Om det inte vore för det horribla vinterhalvåret så trivs jag rätt bra, men tjejens egendom i Thailand känns inte såååå himla avlägset just nu.

Jag måste fan vara en av de dummaste i hela Nordeuropa som stannar kvar här varje år!
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Den tidpunkten inträffade för länge sen, för mig. Undrar varför man fortfarande bor kvar i det här landet. Om det inte vore för det horribla vinterhalvåret så trivs jag rätt bra, men tjejens egendom i Thailand känns inte såååå himla avlägset just nu.

Jag måste fan vara en av de dummaste i hela Nordeuropa som stannar kvar här varje år!

Jag instämmer, Farang bah! :D
 

:KiM

U MAD BRO?!
Gick med
28 Jan 2013
Ort
Malmö
Hoj
Banhoj: Ducati 999/848 2005/2010 Gathoj: Bobber VT600
Well, det snöar för fullt i Malmö... :(
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Hundbajset har frusit å gömt sig igen under det vita skiten som liggar i drivor :gnissla:mad:
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top