Snabb orginalhoj som vill gasa mot en Bugatti 1001 hk 8 september på avspärrat område

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Vad fick dig att antyda att jag alltid kör 300 på motorväg de få gångerna jag faktiskt också transporterat mig där? Vad fick dig att tro att jag flyger utanför skolor och hetsar till snuthäng? Kom igen.. Bara för att jag gillar att gasa menas inte det med att man alltid går in för att döda sina grannar. Jag har också en familj att komma hem till och försöker minimera vissa risker när ja kör. Men skulle inte sluta köra hoj och gasa för det kan gå åt helvete..

Linjärt, nej. Men roligare ja.

Du överdrev åt ena hållet.
Jag överdrev åt andra hållet.

Skulle tro att vi egentligen står varandra närmare än vad det kan låta som.

Hursomhelst ett ganska meningslöst stickspår. Så jag lägger ner det och önskar dig en fortsatt trevlig helg istället. :)
 

Mizuno

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
-
Hoj
-

"Okej… we sytting her in öh… Bugatti Veijrån, tausand and won hårspovöör. Ah, wii gånna drajv agänst a Bee-Em-Dåbbleuw EM-fyjv Eiy-Tijty-Fåår witt a hudch törrbå, I tink fråm a trakk its lijk a hudch törrbå."

MVG!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
"Okej… we sytting her in öh… Bugatti Veijrån, tausand and won hårspovöör. Ah, wii gånna drajv agänst a Bee-Em-Dåbbleuw EM-fyjv Eiy-Tijty-Fåår witt a hudch törrbå, I tink fråm a trakk its lijk a hudch törrbå."

MVG!


Hahahaha kunde inte sagt det bättre själv:rofl

Eventen :tummenupptummenupptummenupptummenupp
Attityd :arsele:arsele:arsele

Så? :tummenupp?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Trodde de allra flesta upplysta människor i västvärlden hade lämnat bögskämt bakom sig för flera är sedan men det finns tydligen en och annan kvar som tycker det är jättekul... Riktig kvalitetshumor! :dummer

kvalitetshumor på sh????:va snart får man väl inte draq religionsskämt heller... det var menat åt ccx-gustaf som verka avguda bilen... tråkigt att du tog illa vid dig polkagrisen...

mvh
 

Allramified

Medlem
Gick med
25 Jul 2015
Ort
Gränna
Hoj
SFV4S, D675
Jodå, jag tycker att man får skämta om både bögar, flator, judar och muslimer och annat känsligt så länge man har en komisk poäng som inte bygger på att de skulle vara mindervärdiga/korkade människor. Jag tolkade ditt inlägg som att man (Gustav?) måste vara bögigt lagd för att gilla en Veyron bättre än sporthojar och det tycker inte jag är ok.

Jag är bara trött på allt spott och spe som dessa människor får utstå pga okunskap och fördomar.

Ursäkta OT, och ha en fin dag :)

/Polkagrisen (som inte heller skulle välja bort MC till förmån för någon übersnabb bil)
 

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
BÖGATTI GAYRÅÅNN!!! :tummenupp

mvh
Alltså...näe. Detta var fan inte tillräckligt roligt. Jag föreslår att en ny moderator tillsätts. En humor-moderator. Hen letar försök till skämt i alla trådar. Skämtet inte roligt - posten flyttas av moderator till ny avdelning i off-topic: "Dumpade skämt (-såna som ingen skrattade åt)".

Och ny logga på det:
Loggan.PNG

Är det till och med möjligt att Allramified skulle känna lockelse till att bli Hen, i detta fall??
 
Last edited:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jodå, jag tycker att man får skämta om både bögar, flator, judar och muslimer och annat känsligt så länge man har en komisk poäng som inte bygger på att de skulle vara mindervärdiga/korkade människor. Jag tolkade ditt inlägg som att man (Gustav?) måste vara bögigt lagd för att gilla en Veyron bättre än sporthojar och det tycker inte jag är ok.

Jag är bara trött på allt spott och spe som dessa människor får utstå pga okunskap och fördomar.

Ursäkta OT, och ha en fin dag :)

/Polkagrisen (som inte heller skulle välja bort MC till förmån för någon übersnabb bil)

Fäll ut pungen å landa !!! - Snacka om att vara LeTTkrEnkT
 

Allramified

Medlem
Gick med
25 Jul 2015
Ort
Gränna
Hoj
SFV4S, D675
Tyvärr killar, det krävs mer än så för att kränka mig :)
Ni missar poängen med mitt inlägg helt. Jag är inte kränkt, jag är inte homosexuell, och skriva dåliga skämt får ni göra hur mycket ni vill, vem bryr sig? Men att skilja på någonting man ÄR (rödhårig, har tandställning, Muslim, homosexuell) och någonting korkat man GJORT (hälla ut olja i en rondell, slanga i 150 förbi en skola) lärde sig de flesta i lekis. Det är dags att rensa upp bland den här verbala skiten i samhället. Nedlåtande gargong mot Judar var jättekul på 30-talet. Bögskämt runt fikabordet var stekhett på 80-talet. Är det inte 2015 nu?
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Tyvärr killar, det krävs mer än så för att kränka mig :)
Ni missar poängen med mitt inlägg helt. Jag är inte kränkt, jag är inte homosexuell, och skriva dåliga skämt får ni göra hur mycket ni vill, vem bryr sig? Men att skilja på någonting man ÄR (rödhårig, har tandställning, Muslim, homosexuell) och någonting korkat man GJORT (hälla ut olja i en rondell, slanga i 150 förbi en skola) lärde sig de flesta i lekis. Det är dags att rensa upp bland den här verbala skiten i samhället. Nedlåtande gargong mot Judar var jättekul på 30-talet. Bögskämt runt fikabordet var stekhett på 80-talet. Är det inte 2015 nu?

Det var rätt smart skrivet - Jag ger mig och inser att du har rätt.


Men..............Man får FORTFARANDE dra dåliga skämt om Ducatis desmodromiska ventiler !!!

Såååå politiskt korrekta får vi bara inte bli, i ett sånt samhälle orkar jag inte leva. Då blir det som att sitta på ett släktkalas och bara vara trevlig. När man egentligen vill säg att jag "SKITER i att din katt är överkörd" men säger "Åhhhh vad tråkigt, du som var så fäst vid den"

Dåliga Ducatiskämt får bli den sista fria bastionen..............Kan vi vara överens om det ?
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Tyvärr killar, det krävs mer än så för att kränka mig :)
Ni missar poängen med mitt inlägg helt. Jag är inte kränkt, jag är inte homosexuell, och skriva dåliga skämt får ni göra hur mycket ni vill, vem bryr sig? Men att skilja på någonting man ÄR (rödhårig, har tandställning, Muslim, homosexuell) och någonting korkat man GJORT (hälla ut olja i en rondell, slanga i 150 förbi en skola) lärde sig de flesta i lekis. Det är dags att rensa upp bland den här verbala skiten i samhället. Nedlåtande gargong mot Judar var jättekul på 30-talet. Bögskämt runt fikabordet var stekhett på 80-talet. Är det inte 2015 nu?

Du, ta dina politiskt korrekta tal och så behåller du dem för dig själv och dina gelikar på kommunistmötena - hej då!

Snacka humorbefriad tomte!
 
Last edited:

atilla

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2012
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSX 550e
Tyvärr killar, det krävs mer än så för att kränka mig :)
Ni missar poängen med mitt inlägg helt. Jag är inte kränkt, jag är inte homosexuell, och skriva dåliga skämt får ni göra hur mycket ni vill, vem bryr sig? Men att skilja på någonting man ÄR (rödhårig, har tandställning, Muslim, homosexuell) och någonting korkat man GJORT (hälla ut olja i en rondell, slanga i 150 förbi en skola) lärde sig de flesta i lekis. Det är dags att rensa upp bland den här verbala skiten i samhället. Nedlåtande gargong mot Judar var jättekul på 30-talet. Bögskämt runt fikabordet var stekhett på 80-talet. Är det inte 2015 nu?

Hur kan man tillskriva någon egenskapen "Tandställning". Någon ÄR tandställning?
Eller det kanske var ett 2015-skämt?
 

Allramified

Medlem
Gick med
25 Jul 2015
Ort
Gränna
Hoj
SFV4S, D675
Haha, nu har jag tydligen blivit kommunist också :lol

Det är bara kommunister som bryr sig om andra, det vet ju alla som kan sin Karl-Bertil Jonsson :fakta
 

Longkalsong

Medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
På andra sidan bron
Hoj
Aprilia Tuono 1000 Factory, Honda 900 Hornet, MotoGuzzi Stornello samt en WR250 och en Yamaha RD 500
Haha, nu har jag tydligen blivit kommunist också :lol

Det är bara kommunister som bryr sig om andra, det vet ju alla som kan sin Karl-Bertil Jonsson :fakta

Va!! Har JAG närt en kommunist vid min barm!

Nä pojkar nu tar vi och luktar på glöggen och tar ett fikon.....

Observera jag skrev fikon och inte fikus...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tyvärr killar, det krävs mer än så för att kränka mig :)
Ni missar poängen med mitt inlägg helt. Jag är inte kränkt, jag är inte homosexuell, och skriva dåliga skämt får ni göra hur mycket ni vill, vem bryr sig? Men att skilja på någonting man ÄR (rödhårig, har tandställning, Muslim, homosexuell) och någonting korkat man GJORT (hälla ut olja i en rondell, slanga i 150 förbi en skola) lärde sig de flesta i lekis. Det är dags att rensa upp bland den här verbala skiten i samhället. Nedlåtande gargong mot Judar var jättekul på 30-talet. Bögskämt runt fikabordet var stekhett på 80-talet. Är det inte 2015 nu?

Vad exakt skall vi som tycker allt var bättre förr skämta om då föreslår du? :va
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top