MickeZX7R
Posör
- Alltså Ryddarn..ingen kommer hinna läsa den där novellen när du swishar förbi, hur många cylindrar du än må pissa på
- Alltså Ryddarn..ingen kommer hinna läsa den där novellen när du swishar förbi, hur många cylindrar du än må pissa på
- Jag tänkte närmast på stillastående betraktare, men visst.Att medge att man blir ordentligt avhängd av ett grånat skäggo på en Bol d'Or från -79 är modigt Micke!!!
Ingen kommer att tycka du är en wuz för det, jag lovar!
Svarade via PM också men det blir till vårenNär kommer nästa tillfälle att beställa en tröja? ?
View attachment 494621
Stort och hjärtligt tack för tiden samt engagemanget, Swedie!Svarade via PM också men det blir till våren
Jag funderar på att ta in en "designer" och tänka på flera typer av designs som passar olika tillfällen. T.ex. logga på bröstet istället för ryggen osv.
Inte alla bär munktröja ovanpå. Och de som tidigare köpt t-shirt, så syns inte loggan för man t.ex. har skinnställ eller jacka på sig
Jag var såvitt jag vet solo på söndagen med tröjan i fråga.Vid tidigare mässor har det iaf varit några stycken SH-tröjor, men i år var jag den enda…
Var var alla?
Då missade jag dig! Swedie var förbi men hade jacka över sin tröja, så då var vi iaf tre!Jag var såvitt jag vet solo på söndagen med tröjan i fråga.
Vadå? En tisha är väl så vardagligt det kan bli?Ni var alltså LEGENDER
Det är ju tyvärr inte längre samma kultur längre oavsett runt att klä sig runt sitt intresse och nörderi.
Hoppas på att även kunna få till lite mer "designer" kläder i framtiden som vore mer vardagliga att bära. Men det vore plus minus noll. Jag äger inte SH längre och gör detta rent av personligt intresse och eventuellt vinst gå vidare.
Skulle gärna handla en till 2024 - Skulle vara kul hålla liv i sporthoj.com! Kanske någon med lite diskreta loggor?Ni var alltså LEGENDER
Det är ju tyvärr inte längre samma kultur längre oavsett runt att klä sig runt sitt intresse och nörderi.
Hoppas på att även kunna få till lite mer "designer" kläder i framtiden som vore mer vardagliga att bära. Men det vore plus minus noll. Jag äger inte SH längre och gör detta rent av personligt intresse och eventuellt vinst gå vidare.
Diskret? Det låter ju alldeles konstigt!Skulle gärna handla en till 2024 - Skulle vara kul hålla liv i sporthoj.com! Kanske någon med lite diskreta loggor?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |