SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 43 54.4%
  • JAAAAAA

Votes: 19 24.1%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 6 7.6%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.9%

• Antal röstningar
    79

användare-404

jag vet inte vart strypen sitter konstapel
Gick med
5 Oct 2022
Hoj
CBR600RR
Blev ju lite roligt nästan haha men ... fan. Även du, skicka åter är du snäll så fixar jag sista raden :( ledsen! Tryckeriet kan lägga till sista raden.

Det är Excel-exporten som klippt radbrytningen. Jag borde helt klart granskat och sett detta.
de gillade inte läget med att man kom med samma leverans lapp + man fick inte skriva adress med namn uppe i hörnet som ett kuvert. De ville ha en retur lapp, vet ej hur man gör en sån.

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Alltid svårt med storlekar :( jag antar då vi kan säga att dom är små i storlekarna.

Vid nästa beställning om det inte kändes bra, så hör av er så ordnar jag rabatt till er!
Absolut och det var inga som helst problem med mina tröjar. Mina armar är en ständig källa till spännande passform på kläder :D

Var mer en undrar om hur stort folk som kör den över stället har, här var det aldrig tal om att köra över stället eftersom CB inte tycker att det räcker med ett vitt och rött ställ för att synas, svart tröja utanpå det synliga skinnstället hade aldrig accepterats.

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Hoj
Honda CB900 -79
Var det Excel strul?
Jag undrade lite varför jag bara fick halva min slogan, trodde det blev för långt

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Var det Excel strul?
Jag undrade lite varför jag bara fick halva min slogan, trodde det blev för långt
Ja antingen mitt fel (troligen) att inte ta höjd för \n eller \r\n i migreringen från Meta-text över till kolumner i Excel. Jag borde gjort allt manuellt istället för det här.

Ledsen för detta och du får gärna skicka tillbaka för korr. Kanske även går skicka direkt till tryckeriet, men väl bäst det går via mig.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
de gillade inte läget med att man kom med samma leverans lapp + man fick inte skriva adress med namn uppe i hörnet som ett kuvert. De ville ha en retur lapp, vet ej hur man gör en sån.
PMar dig, jag pyntar en returlapp på nätet för dig så du kan skriva ut bara. Den behöver du sen då tejpa över på samma paket så det går tillbaka till mig.

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Hoj
Honda CB900 -79
20230614-162929.jpg
Tror du det får plats?
De radbröt första raden

Skulle ju vara de odödliga orden
jbt_1710.jpg

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag funderar var Min tröja är... Jag har betalat. Men???
Tja! Kollade lite snabbt nu via din reggade epost här. Det finns ingen beställning alls i systemet. :( Skicka PM med ditt namn, så lovar jag titta på vad jag kan göra. Har du även betalat... Låter tokigt! Jag PMar dig nu!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har inväntat fler tröjor men bara fått 2. Kommer ta dom till tryck för korrigering asap och skicka åter.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...