Nice! Lagom slimmatTack för ett bra jobb @Swedie
Storleken tycker jag är som förväntat för min långärmad T-shirt, Medium.
View attachment 485480
Nice! Lagom slimmatTack för ett bra jobb @Swedie
Storleken tycker jag är som förväntat för min långärmad T-shirt, Medium.
View attachment 485480
de gillade inte läget med att man kom med samma leverans lapp + man fick inte skriva adress med namn uppe i hörnet som ett kuvert. De ville ha en retur lapp, vet ej hur man gör en sån.Blev ju lite roligt nästan haha men ... fan. Även du, skicka åter är du snäll så fixar jag sista raden ledsen! Tryckeriet kan lägga till sista raden.
Det är Excel-exporten som klippt radbrytningen. Jag borde helt klart granskat och sett detta.
Absolut och det var inga som helst problem med mina tröjar. Mina armar är en ständig källa till spännande passform på kläderAlltid svårt med storlekar jag antar då vi kan säga att dom är små i storlekarna.
Vid nästa beställning om det inte kändes bra, så hör av er så ordnar jag rabatt till er!
Ja antingen mitt fel (troligen) att inte ta höjd för \n eller \r\n i migreringen från Meta-text över till kolumner i Excel. Jag borde gjort allt manuellt istället för det här.Var det Excel strul?
Jag undrade lite varför jag bara fick halva min slogan, trodde det blev för långt
PMar dig, jag pyntar en returlapp på nätet för dig så du kan skriva ut bara. Den behöver du sen då tejpa över på samma paket så det går tillbaka till mig.de gillade inte läget med att man kom med samma leverans lapp + man fick inte skriva adress med namn uppe i hörnet som ett kuvert. De ville ha en retur lapp, vet ej hur man gör en sån.
Jag funderar var Min tröja är... Jag har betalat. Men???Nice! Lagom slimmat
Ja e pissesur för att ha tvingat cylindrarna i trosorna?!?!Tror du det får plats?
De radbröt första raden
Skulle ju vara de odödliga orden
- "Jag pissar på tvillingar och cylindrar med hål"Ja e pissesur för att ha tvingat cylindrarna i trosorna?!?!
Snygg Ducati!
Sådär va…Snygg Ducati!
Sådär va…
Är väl tvåcylindrig iaf…
Kan inte vara för petig när man hyr här, de försökte pracka på mig en sur 550 först men där satte jag ned foten
Fanken, jag är ju i Tjockhult idag på jobb! Skulle ju gjort upp om avhämtning
Tre på monstret är två för många.Annars går det en färja från Barcelona. Om man vill köra sin egen hoj.
Måste väl nästan stå i grundlagen att man inte får hämta sporthojströja med kollektivtrafikUtan att berätta var Swedie bor kan jag säja att du inte hade haft nytta av att det är kvartstrafik på pendeln i Järfälla!
Nä, jag åkte inte kollektivt för att hämta tröjan...
Tja! Kollade lite snabbt nu via din reggade epost här. Det finns ingen beställning alls i systemet. Skicka PM med ditt namn, så lovar jag titta på vad jag kan göra. Har du även betalat... Låter tokigt! Jag PMar dig nu!Jag funderar var Min tröja är... Jag har betalat. Men???
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |