SH behöver moderatorer

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kanske är dags att jag blir moderator i OT forumet så det blir fason på mig nångång :gnissla
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Tycker om långa skogspromenader?

Sent from my HTC
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Jepp, riktigt trevlig och bra kille. Blir nog kanon det där. :tummenupp
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
moderator3.jpg
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Lägg av nu Jörgen, lillchippen blir ju stöddig :hihi
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top