SH behöver moderatorer

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Valet av en till moderator har blivit lite utdraget för jag haft fullt upp med annat...

Men idag ska jag ta och välja in någon till! Ni får fortfarande PM:a och erbjuda era tjänster. Tycker ni att ni hade passat i ett visst forum, är det även bra om du säger det direkt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ett nästan lite förglömt forum är ju OT-forumet, inkl OT2 osv. Någon med "karraktär" och militäriskt vettig disciplin bör gå in där och hjälpa till. :)

Egentligen fungerar hela SH rätt OK just nu, men det går i perioder! Vänta bara när snön kommer och isfläckar gör det omöjligt att ens tänka tankar om att köra MC.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Markus och Korvgubbe som ett dåligt äktenskap. Fanns ju på förslag tidigare och det måste bara testas!

Kan bli hur bra som helst mtp den spännvidd de båda besitter. Hyfsad utmaning på samma gång.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.
 

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen :´(
Med tanke på att du själv lyckades skriva in dubbel text i en annan tråd så tycker jag att det behövs ! ;-)

Skyller på servern.. Tryckte bara skicka svar en gång :p

Klockan var lite så jag somnade innan jag lyckats fixa det själv :)


Fast var la ok.. drömde om :tuttar
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Ett bra val tycker jag.
D1ce eller Andreas är en mycket omdömesgill ung man tycker jag, med många vänner i alla åldrar hos de ban- och gatåkande medlemmarna här i Sthlmstrakten. Gammal vän till tex Blåskägg och Mattias. Ofta sedd irl vare sig det är på bana eller vid ett hojfik.

De 5 år vi känt varann har jag noterat att han (trots sin unga ålder :tungan) alltid bildar sig alltid en egen uppfattning om saker och ting. Dessutom är han till skillnad från bla mig :gnissla, urmedlem här på SH. Han är således ingen dagslända vad gäller mc-intresset. Han odlar sitt mc-intresse självständigt, utan bulterrekordfilemr eller tröjklubbsmedlemsskap som lockelse. En kvalitetskille som jag hoppas kommer orka med detta, men även får en chans av de medlemmar som ännu inte haft förmånen att lära känna honom.

Tack! :)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top