Samåkning Skövde

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Varken berit i tidan eller ändringsateljen kunde fixa mitt ställ. Ändrinsateljen kunde fixa men jag hadde ett knäskydd utvändigt som jorde att hon inte kunde köra den i sin maskin. Berit kunde inte heller pga att hon inte hadde tillräckligt lång arm på sin maskin. Jag blir ju tyvärr tvyngen till att minska över knät på grund av det utvändiga knäskyddet. Om det finns andra med fler alternativ så tas det tacksamt imot.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Varken berit i tidan eller ändringsateljen kunde fixa mitt ställ. Ändrinsateljen kunde fixa men jag hadde ett knäskydd utvändigt som jorde att hon inte kunde köra den i sin maskin. Berit kunde inte heller pga att hon inte hadde tillräckligt lång arm på sin maskin. Jag blir ju tyvärr tvyngen till att minska över knät på grund av det utvändiga knäskyddet. Om det finns andra med fler alternativ så tas det tacksamt imot.

Prova Özmens skomakeri på hörnet av FREDSGATAN - TORGGATAN,
hans språkförståelse är bättre än man tror men lika bra att va tydlig,
han gör bra jobb om man är tydlig med sina krav.

annars finns alltid:
http://www.tonyzprlook.com/
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Prova Özmens skomakeri på hörnet av FREDSGATAN - TORGGATAN,
hans språkförståelse är bättre än man tror men lika bra att va tydlig,
han gör bra jobb om man är tydlig med sina krav.

annars finns alltid:
http://www.tonyzprlook.com/

Tänkte precis säga samma sak , han lagade mitt ställ förra året , hålit i rumpan samt uppklippt i armen , fick betala 300 spänn o det är bättre än nytt :)
 

Vicc

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Ninja zx6r
Någon här som har eller vet någon som har garageplats i centrala skövde att hyra ut för en eller två hojjar hela juni?:)
 

Vicc

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Ninja zx6r
jättegärna! kolla vad han vill ha för det om han har plats och PM:a mig sen! Det gäller bara juni som sagt. Tack snälla!
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Hej, nyinflyttad.
Brukar ni åka några st till Anderstorp & Kinnekulle?
Kör hellre bana än gata, men hör gärna av er om det ni har fina vägar & om det ska slangas. Är ingen stuntare, men bakhjulsåka tackar jag inte nej till.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Jasså har du inte lärt dig att slanga än? Köp större hoj hahaha fan får läsa här lite oftare. Köpte mig en busa efter den gröna och den har varit en dröm att köra.:yoparty dock inget jag slangar på.
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Jasså har du inte lärt dig att slanga än? Köp större hoj hahaha fan får läsa här lite oftare. Köpte mig en busa efter den gröna och den har varit en dröm att köra.:yoparty dock inget jag slangar på.

det går på bakhjulet när det går fort på bana ,det räcker länge. att åka runt och slanga bara för att slanga är för amatörer
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Upptäckte idag att det var fullt med rullgruslagningar mellan Stöpen och Horn!
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
2 st på en sporthoj som bombade förbi mig strax i höjd med Bilia o Statoil igår eftermiddag... Såg er komma i väldigt hög fart.. jag e ingen moral tant men fan va jag va nära o köra in åt sidan. o det va jag på väg o göra.. det va en jävla tur att ni kom så fort som ni jorde så jag inte hann det! man kör om på vänster sida här i Sverige!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
så. gocartbanan kl17, fiddymotard träning, kom och kolla..
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
bild.JPG

1a turen för året! Fan va gott.. Tyvärr blir det 2 veckors jobb igen. Fiddyn kommer jag och kikar på när jag kommit hem!
 
Last edited:

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Jahopp, då var man tillbaka träsket igen. Köpte en hoj till igår eftersom turboprojektet aldrig tycks bli färdigt. En cbr 929 blev det igen. Billig och duger gott åt mig. Tror jag mjukstartar med en vecka genom Europa på semestern.. :)
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Är det förresten någon som har lite skyddsutrustning för en dam till övers är jag intresserad av att köpa. Runt 165 cm och 65 kg med små händer och fötter. Gärna svart för det är tufft hälsar hon...
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top