Rik motorcyklist?

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Så de som beställde från det tidigare företaget som du kontrollerade kommer nu få leveranser från det företag som du nu kontrollerar? Det låter ju jättebra. Tack för info. Knepig redovisning men det löser din revisor. ⭐
Vad yrar du om!?
Ett företag är nedlagt...dvs. ingen verksamhet...inga beställningar...förstår du?
Ett företag startas med airbag teknik..dvs. med aktiv verksamhet...som tar emot beställningar...fattar du? eller ska jag vara ännu tydligare?
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
@Markus ...jag publicerar en video review som den absolut största motorcykelinfluencers i världen har gjort om mina airbag jeans... sluta bli irriterad över mitt arbete för oss motorcyklister... uppmuntra istället för att vara fylld med hat
#hat #avundssjuka #NågonTypAvSjuka

 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vad yrar du om!?
Ett företag är nedlagt...dvs. ingen verksamhet...inga beställningar...förstår du?
Ett företag startas med airbag teknik..dvs. med aktiv verksamhet...som tar emot beställningar...fattar du? eller ska jag vara ännu tydligare?
Du får gärna vara tydlig med om de konsumenter som beställt produkter från företag du nu och/eller tidigare kontrollerat kommer få leverans eller inte.

Tacksam för förtydligandet.
 

moses_

Medlem
Gick med
18 Jun 2014
Ort
Gtbg
Hoj
Egenbygge
Du får gärna vara tydlig med om de konsumenter som beställt produkter från företag du nu och/eller tidigare kontrollerat kommer få leverans eller inte.

Tacksam för förtydligandet.
Alla som har beställt airbag jeans har fått leverans...
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top