Pro Superbike kör på Anderstorp Raceway

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Nu! Klicka på Tävlingar, SM, info för tävlande, affisch. PDF på 15 meg.

attans, hade ju tänkt printa den där i A3-färg på jobbet och tapetsera stan med den men det går ju inte nu när det blir rena reklamen för Mårtensson =)

Mailar dig en bild på mig så får du göra en "Uppsalavariant" med mig på istället för marknadsföring häruppe!!:tummenupp
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Något nytt om resultatlistorna Stefan? Kommer det bli gemensam eller delad resultatlista för PRO SBK och SBK Challenge?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Något nytt om resultatlistorna Stefan? Kommer det bli gemensam eller delad resultatlista för PRO SBK och SBK Challenge?

De som serieanmält sig i PRO eller sökt wildcard i PRO för detta race räknar poäng i båda serierna. Övriga räknar enbart poäng i SBK Challenge. Det blir alltså 2 listor, en total och en för PRO.

attans, hade ju tänkt printa den där i A3-färg på jobbet och tapetsera stan med den men det går ju inte nu när det blir rena reklamen för Mårtensson =)

Mailar dig en bild på mig så får du göra en "Uppsalavariant" med mig på istället för marknadsföring häruppe!!:tummenupp

Och en strängnäsvariant för Macke, en norrtäljevariant för Freddy, en Västeråsvariant för Filip..........
 
Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
De som serieanmält sig i PRO eller sökt wildcard i PRO för detta race räknar poäng i båda serierna. Övriga räknar enbart poäng i SBK Challenge. Det blir alltså 2 listor, en total och en för PRO.
Ok, så dom som kör PRO kommer automatiskt att köra för poäng i SBC, medans dom som kör SBC skall betala en WC avgift för PRO för att vara med och köra för poäng där?

Hmmm... kommer alltså att bli lättare att ta poäng i PRO än i SBC... Vad kostar ett WC?


Och en strängnäsvariant för Macke, en norrtäljevariant för Freddy, en Västeråsvariant för Filip..........

Ha ha! Jaaaa, det blir kanon! :)
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
De som serieanmält sig i PRO eller sökt wildcard i PRO för detta race räknar poäng i båda serierna. Övriga räknar enbart poäng i SBK Challenge. Det blir alltså 2 listor, en total och en för PRO.

El 3 st ;)
Pro , privat cup och SBK Challenge.
Många prisutdelningar blir de;)
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Försöker anmäla mig till tävlingen. Men det står bara error. Varför?
Hur anmäler jag mig annars?
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
El 3 st ;)
Pro , privat cup och SBK Challenge.
Många prisutdelningar blir de;)

Nja, det lär väl bli 2st prisutdelningar typ.
En kombinerad PRO/SBC och en Privatcupen. Har svårt att se någon SBC förare som klämmer sig in på pallen bland PRO förarna. :)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
PRO kräver serieanmälning. Privatcupen behöver också serieanmälning, men samtliga räknar poäng i SBK Challenge. Tre listor blir det!
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Resultatlista 1 = Pro Superbile
Resultatlista 2 = Privatcupen
Resultatlista 3 = Pro Superbike, Privatcupen, Superbike Challenge
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tänk om Pro Superbike vara den enda superbikeklassen och hade egen serie som gästade (betalt) i STCC istället, så hade vi bara 1 superbikeserie och 1 lista och 1 resultat. :)
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Nja, det lär väl bli 2st prisutdelningar typ.
En kombinerad PRO/SBC och en Privatcupen. Har svårt att se någon SBC förare som klämmer sig in på pallen bland PRO förarna. :)

Har du dåligt självförtroende :va
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Och en strängnäsvariant för Macke, en norrtäljevariant för Freddy, en Västeråsvariant för Filip..........

fan vad du är snäll som ställer upp på det,hade aldrig orkat det själv.kommer du göra olika många afiischer beroende på hur stor staden är till de olika eller får de sköta det själv?

en sak till,för något år sedan utlovades prispengar till den som tog banrekordet,gäller det fortfarande?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top