Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Har dessutom beställt nya bumbers till blåfården. Här på bilderna monterade på en Bronco...

#236- 87-96 Bronco-F150 PreRunner Light Tabs (2).jpg#246- 87-96 Bronco-F150 Rear.jpg
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Vet du varför det inte går? Polaren har sammalika fördelningslåda på sin W250 och han kan lägga ur.. Kan det bara vara så att han inte micklat dit reglage för det då han installerat den?

Gubben verkade som sagt inte ha koll på något. Han verkade vara den genomsnittliga raggaren. Ingen aning alltså. Han hade köpt den av någon pickislegend i Bettna av alla ställen. Men han hade visst dött strax efter affären så han kunde inte fråga han.

Men nu verkar jag missa den, eller så försöker han stressa mig. Men det kanske är någon här inne som försöker hinna före.

Har dessutom beställt nya bumbers till blåfården. Här på bilderna monterade på en Bronco...

View attachment 373431View attachment 373432


Jävligt ballt. Kommer väl dock skära sig mot din babylack.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Gubben verkade som sagt inte ha koll på något. Han verkade vara den genomsnittliga raggaren. Ingen aning alltså. Han hade köpt den av någon pickislegend i Bettna av alla ställen. Men han hade visst dött strax efter affären så han kunde inte fråga han.

Frågan är väl tjevalådan. Den borde väl ha en 727 om allt skulle va rätt men funkar det så gör det väl. Tycker den är grymt fin och att få fyrhjulsdriften urkopplingsbar ska ju inte vara något problem tycker jag.


Jävligt ballt. Kommer väl dock skära sig mot din babylack.

Negative. Tvärt om har jag kommit fram till att lacken är för ljus för att bära upp krom till sin fulla glans. Får bli mattsvart i stälet.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Frågan är väl tjevalådan. Den borde väl ha en 727 om allt skulle va rätt men funkar det så gör det väl. Tycker den är grymt fin och att få fyrhjulsdriften urkopplingsbar ska ju inte vara något problem tycker jag.




Negative. Tvärt om har jag kommit fram till att lacken är för ljus för att bära upp krom till sin fulla glans. Får bli mattsvart i stälet.


Han påstod att det var dodgegrejer. Han skrev 700 låda mest för han inte visste vad han skulle skriva. Känns lite osäkert att han inte vet vad det är för grejer. Jag kan ju inte det här tillräckligt bra. Det är ju detta med bakdiff och framdiff också. Vad är det för grejer. Motor, växellåda och fördelningslåsa är bytt. Men till vad vet han inte. Aja. Får se om den försvinner innan jag hinner få över pengarna från Norge.


Vad kostar macho kofångarna?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Han påstod att det var dodgegrejer. Han skrev 700 låda mest för han inte visste vad han skulle skriva. Känns lite osäkert att han inte vet vad det är för grejer. Jag kan ju inte det här tillräckligt bra. Det är ju detta med bakdiff och framdiff också. Vad är det för grejer. Motor, växellåda och fördelningslåsa är bytt. Men till vad vet han inte. Aja. Får se om den försvinner innan jag hinner få över pengarna från Norge.

Då är det säkert 727-låda. Bra grejjer. Bilen tycker jag känns som ett säkert köp. Lite pill får man räkna med men det är alltid bra att börja med något som är värt att pilla på enligt mig.
Vad kostar macho kofångarna?

Borde knappast vara diffad fram men i så fall är det bara att lägga ur frihjulsnaven.

Bumprarna var dyra men det är hon värd.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Alltså sedan jag började följa den här tråden har jag blitt helt upplåst på Pikkisar. Det blir bara värre, snart har jag slut på kloka motargument.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kan ingen i Sthlm tjöpa tjeva k-tian jag länkade till så man kan trucka ihop lite. Hojgäng är ghay.
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Mmm. Det är väldigt frustrerande att minst hälften av de fina objekten står i såna metropoler som t ex Kalix, Vilhelmina, Kiruna eller Haparanda. Man blir ju saatan förpannad helvete alltså. :gnissla
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Mmm. Det är väldigt frustrerande att minst hälften av de fina objekten står i såna metropoler som t ex Kalix, Vilhelmina, Kiruna eller Haparanda. Man blir ju saatan förpannad helvete alltså. :gnissla

Ta en utflykt och kör hem den igenom de miljöer där slika fordon egentligen hör hemma.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ta en utflykt och kör hem den igenom de miljöer där slika fordon egentligen hör hemma.

Helt klart en underbar tripp I tells ya! Köpte blåfården i Helsingborg. Tog tåget ner med en nybränd skiva med bilåkarmusik i fickan sedan truckade jag hem med efterkrigstidens bredaste smile.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top