OK att ligga med kristen brud?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag håller med Money här!

Det är nog illa med krogragg som engångsligg, och du vill ta risken med någon som baserar sitt liv på att tro på tomtar och troll?
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Aha.
Om du vill ha ett tvättäkta tips för att scora med en tjej (religiös brud eller inte)
så säg att du tycker hon är vacker.

Jag vet, det där verkar ju nästan tramsigt enkelt, men sanningen är att det faktiskt sällan svårare än så.
Missförstå mej rätt nu, det handlar inte om dej (alltså du egenskap av man) utan hur du får henne att känna sig.
Det är en egenskap många män underskattar, och glömmer bort.

Män ger generellt alltför sällan komplimanger, och att säga (allra helst viska förförsikt) till henne att du tycker att hon är vacker/fin/härlig/underbar medans ni tex börjar smeka och kyssa varandra, är en guldbiljett in i himmelriket.

Du ska mena det, eller spela fan att du menar det.
Droppa lite komplimanger då och då, allra helst när det är som mest oväntat. Titta på henne (ja henne, inte urringningen lr aset) och stanna till och säg tex att hon har ett härligt leende.
Works like a charm.

Undvik fraser och vokabulär som: "du är het/sexig/har läppar gjorda att suga med/du gör mej kåt" osv, det är inte läge att slänga med sådana kommentarer i ett sådant förkritiskt stadie, det kan bli jävligt fel.
Agera som om du överhuvudtaget inte alls är intresserad av att ha sex med na', (alltså givetvis vill du det) men agera som att det faktiskt kvittar dej vilket de än blir.
Låt henne komma till dej. :cdevil

Märker hon att du är avslappnad och inte bryr dej om att få henne i säng, så kommer hon automatiskt också bli avslappnad och släppa sargen och inte behöva vara på "sin kant" längre.
Tada, nu är du halvvägs! :brynad

Nu till laddningen. Den måste finnas där.
Du ska givetvis hinta like snyggt och smidigt och skapa en laddning,(en försiktig laddning med hjälp av blickar) men abslout inte agera som grannens kåta abstinata juckande hund.
Och kom ihåg, säg åt flickan att du tycker hon är vacker och underbar.
Kan aldrig bli fel.




Jo, när man inte menar det och bara använder det för att scora. :rolleyes:
Menvafan, du sa ju att jag var vacker :lurad
Nåja, ingen här verkar ju anse att det inte är moraliskt oförsvarbart att försöka ligga med en mentalt skruvad person.
Jag ska göra ett försök.
 

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
En liten svart
Frågan är vad hon får för svar på sitt kristna forum? Jag tror nog att de avråder även om hon med bestämdhet hävdar att hon kommer att göra en välgärning.
Om hon nu skulle vara som Fossmos barnflicka så är det ju perfekt. Allt du behöver göra är att skicka SMS till henne för att få henne att städa hemma, tvätta hojen eller kanske skjuta nån som du tycker behöver skjutas.
Victor - kan man så ska man!
 

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
se bara till att hon inte har elaka storebröder som ger sig på dig när de får veta vad som hänt ;)
 

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Oslo
Hoj
Letar!
Frågan är vad hon får för svar på sitt kristna forum? Jag tror nog att de avråder även om hon med bestämdhet hävdar att hon kommer att göra en välgärning..

Haha, kanske dags att börja googla lite? Finns garanterat en tråd på nåt kristet forum där Victors ragg undrar om det är OK att ligga med en oreligös player med sporthoj :tuttar

Bara att skapa ett par troll och skriva att hon absolut måste släppa till!! :D
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Aha.
Om du vill ha ett tvättäkta tips för att scora med en tjej (religiös brud eller inte)
så säg att du tycker hon är vacker.

Jag vet, det där verkar ju nästan tramsigt enkelt, men sanningen är att det faktiskt sällan svårare än så.
Missförstå mej rätt nu, det handlar inte om dej (alltså du egenskap av man) utan hur du får henne att känna sig.
Det är en egenskap många män underskattar, och glömmer bort.

Män ger generellt alltför sällan komplimanger, och att säga (allra helst viska förförsikt) till henne att du tycker att hon är vacker/fin/härlig/underbar medans ni tex börjar smeka och kyssa varandra, är en guldbiljett in i himmelriket.

Du ska mena det, eller spela fan att du menar det.
Droppa lite komplimanger då och då, allra helst när det är som mest oväntat. Titta på henne (ja henne, inte urringningen lr aset) och stanna till och säg tex att hon har ett härligt leende.
Works like a charm.

Undvik fraser och vokabulär som: "du är het/sexig/har läppar gjorda att suga med/du gör mej kåt" osv, det är inte läge att slänga med sådana kommentarer i ett sådant förkritiskt stadie, det kan bli jävligt fel.
Agera som om du överhuvudtaget inte alls är intresserad av att ha sex med na', (alltså givetvis vill du det) men agera som att det faktiskt kvittar dej vilket de än blir.
Låt henne komma till dej. :cdevil

Märker hon att du är avslappnad och inte bryr dej om att få henne i säng, så kommer hon automatiskt också bli avslappnad och släppa sargen och inte behöva vara på "sin kant" längre.
Tada, nu är du halvvägs! :brynad

Nu till laddningen. Den måste finnas där.
Du ska givetvis hinta like snyggt och smidigt och skapa en laddning,(en försiktig laddning med hjälp av blickar) men abslout inte agera som grannens kåta abstinata juckande hund.
Och kom ihåg, säg åt flickan att du tycker hon är vacker och underbar.
Kan aldrig bli fel.




Jo, när man inte menar det och bara använder det för att scora. :rolleyes:

Vart fan var du när jag försökte ligga med Ica-cheyen?! :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är konfirmerad (förlåt, jag skäms) och när vi åkte på en sån där skruvad resa till Frankrike så var det en av mina kompisar som hade ihop deet med den medföljande pastorns (prästen?) dotter som dessutom var "handledare" då hon var några år äldre.
Hon var således kristen och hade fått strikt kristen uppfostran. Men det hindrade inte henne från att löpa linan ut och mycket mer än så (hur många har sex i ett kloster?) och detta fortsatte under en längre tid även efter hemkomsten.
Men ja, hon var skruvad. Och ja, hon blev lite av en stalker mot min vän. Men jag såg inget omoraliskt i att utnyttja den stackars flickan för att få sexuell njutning, men å andra sidan så är jag inget stort fan av moral och etik.

Så go for it, och trilskas hon så kan du alltid lura i henne att det är ok med analsex före bröllop för det räknas inte. Den har jag hört fungerar på muslimska tjejer, jag har dock inte haft den äran att testa själv. Inte själva repliken åtminstone.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Varför i jösse namn skulle någon vilja ligga med en menltalt skruvad person. Låter ju lite mentalt skruvat:va
 

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Ort
Skogen
Hoj
GSX400
Här kommer ett hett tips från en som flera gånger har gjort vad du tänker göra: LÅT BLI FÖR HELVETE! Det slutar bara med jobbiga problem.

För det första så verkar såna brudar inte ha alla bestick i lådan, iaf inte dom jag har haft...äran(?) att få träffa.
Sen kommer alla hennes släktingar snart veta vilket svin du är och allihop kommer titta snett på dig och undra vad du är för en jävla idiot.

Nä, det är bättre med högernäven alla dagar i veckan än såna brudar.
:4skrika

Fast å andra sidan, har du tänkt gå under jorden så kör på. Glöm dock inte att du lär behöva åtminstone en hela whisky för att bli normal igen efter samlaget är fullbordat.

Sen det här med att ragga. Vad är det för fel på ett enkelt: "Hej, vill du knulla?" Det fungerar minst lika ofta som något annat, dessutom kan man fråga 20-30stycken på den tiden det tar att smöra in sig lite på vanligt sätt.

Nu blir det några glas whisky för att glömma dåliga minnen. :pangihuve

Varför i jösse namn skulle någon vilja ligga med en menltalt skruvad person. Låter ju lite mentalt skruvat:va

Ibland råkar man dricka lite för mycket och glömmer bort hur det var förra gången. :huvet
 
Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Fan va mycket tänkande o bladder för att få ligga......
Go money-honey
Gudrun Schyman hoppar högt av glädje. Jag tror dunderhelljus behöver lyssna lite på Money.


Jag säger såhär. Snacka så lite som möjligt om äktenskap och sånt skit. ge gärna fel nr, fel efternamn och ta aldrig hem henne till dig, bara bortamatcher när du träffar henne, då har du stalkerproblemet på det torra.

Sen är det bara snacka om "dina andliga upplevelser" och "när gud befall dig att vara god" och när du berättar om det göra det med inlevelse(galnare än henne dvs) och berör henne medan du berättar. Var inte feg på beröringen.
Fånga henne i din värld som hon vill vara i, dra med henne på ett andligt äventyr, då kommer hon landa på rygg rätt snabbt.:cdevil

Sen kan du ju få henne ännu galnare genom att säga att du egentligen av gud har blivit förbjuden att ha sex tills du träffar "den utvalde" och sen efter någon dag säga att "gud sa att det var du(psykotjejen dvs)".

Am I evil? yes I am!
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Det luktar trubbel lång väg. Jag skulle inte ta i en sådan tjej med tång!
 

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Två sidor och ingen sagt de!!
Har du provat att borra?

I övrigt bara köra! Hon är väll myndig och således fullt kapabel att fatta besluta vem hon ligger med:D
jag hade en frireligiös tjejkompis en gång i tiden. Hon var seg i starten men sedan så låg hon runt som synden själv.:tuttar
Du får väll droppa någon kommentar som att hon har visat dig väg till frälsning....:D
 

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Ort
Malmö
Hoj
2010 BMW F800r
Menvafan, du sa ju att jag var vacker :lurad
Nåja, ingen här verkar ju anse att det inte är moraliskt oförsvarbart att försöka ligga med en mentalt skruvad person.
Jag ska göra ett försök.

Well, det framgår ju förstås inte helt exakt hur skruvad/pantad/galen/labil hon är. Moraliskt hit och omoraliskt dit... oavsett vad SH's relationsexpertis :rolleyes: menar och/eller råder dig till, så är det ju i all enkelhet du och ingen annan som får deala med eventuella konsekvenser av ditt handlande. Gäller såväl när du :gazzar som när du :borrar.

Så frågan är väl bara var du själv har din gräns. Vissa tycker att det är helt ok att sälja crack till småbarn, andra skulle aldrig under några som helst omständigheter gå över gatan när det är röd gubbe...

Och eftersom du öht ställer frågan, gissar jag att du någonstans känner att det där kanske inte är någon vidare bra idé.

(Och om nu någon tror att jag försöker utmåla mig själv till, ett lämpligt uttryck i sammanhanget, "ett av Guds Bättre Barn": Jodå, jag har allt doppat där jag inte skulle emellanåt. Fast utan hjälp från internetforum... :tungan)
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top