OK att ligga med kristen brud?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Äntligen en till tråd där Sporthojs relationsexpertis får briljera!

Allså, jag har en skaplig uppfattning inom vilka ramar man ska hålla sig när det gäller sex med tjejer. Saker som ålder, nykterhet samt graden av eventuell... er, övertalning.
Men idag snackade jag med en tjej som var väldigt kristen och där verkar inga normala uppföranderegler gälla. Jag skulle säga att hon verkade mentalt ostabil, typ som en Greenpeace-värvare på E.

Men är det så att hon inte har någon förmyndare och säger att hon är utan diagnos för någon mental sjukdom, är det då okej att försöka ligga lite?
Vore om inte annat utvecklande för den sociala kompetensen.
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
denna tråden kommer gå åt helvete :tungan

Odla långt skägg o hår och slå några spikar i näven så får du ligga ska du se! :tummenupp
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Säkert att du vill ha ett psyk efter dig sen i alla evighet? Bara för att doppa snorren? Men visst, Go 4 it! :tummenupp
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Var träffades ni förresten?
Vare månne tro på söndagskaffet efter gudtjänsten tidigare i dag? :Bugar


Edit: Fräls flickan :brynad
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Grundfrågan jag fiskar efter är väl lite hur mycket manipulation som är "okej".
Jag orkar inte spela pastor Helge för att doppa, inte heller lyssna på kristet bladder men utmaningen är lite charmerande.

Edit:
är hon kristen for real kommer hon kräva att ni gifter er först :)

Jag tror inte att hon var så bokstavligt kristen. Mer religös som att man ska känna gud inom sig osv. Fast man känner ju på sig att någon är ett psyko när man väl träffar en. Lika barn leka bäst lixom.
Men jag ska fråga hur hon ser på äktenskap och sex osv.
Det är nog en bra ingång på att få ligga, i stil med att -"Nu ligger vi och ser om det händer något gudomligt".
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fan va mycket tänkande o bladder för att få ligga......


Grundfrågan jag fiskar efter är väl lite hur mycket manipulation som är "okej".
Jag orkar inte spela pastor Helge för att doppa, inte heller lyssna på kristet bladder men utmaningen är lite charmerande.

Edit:


Jag tror inte att hon var så bokstavligt kristen. Mer religös som att man ska känna gud inom sig osv. Fast man känner ju på sig att någon är ett psyko när man väl träffar en. Lika barn leka bäst lixom.
Men jag ska fråga hur hon ser på äktenskap och sex osv.
Det är nog en bra ingång på att få ligga, i stil med att -"Nu ligger vi och ser om det händer något gudomligt".
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
ere sånhära brud du ska sätta på eller? :tuttar
bedroom.jpg
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Är hon frireligös, pingstkyrkan eller liknande? Enligt min erfarenhet är de mest sexuellt frigjorda tjejer som finns. Visst, det ser kyskt ut på ytan men det spricker rätt fort. Kör på, det kan bli ditt livs åktur. :brynad
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Grundfrågan jag fiskar efter är väl lite hur mycket manipulation som är "okej".

Aha.
Om du vill ha ett tvättäkta tips för att scora med en tjej (religiös brud eller inte)
så säg att du tycker hon är vacker.

Jag vet, det där verkar ju nästan tramsigt enkelt, men sanningen är att det faktiskt sällan svårare än så.
Missförstå mej rätt nu, det handlar inte om dej (alltså du egenskap av man) utan hur du får henne att känna sig.
Det är en egenskap många män underskattar, och glömmer bort.

Män ger generellt alltför sällan komplimanger, och att säga (allra helst viska förförsikt) till henne att du tycker att hon är vacker/fin/härlig/underbar medans ni tex börjar smeka och kyssa varandra, är en guldbiljett in i himmelriket.

Du ska mena det, eller spela fan att du menar det.
Droppa lite komplimanger då och då, allra helst när det är som mest oväntat. Titta på henne (ja henne, inte urringningen lr aset) och stanna till och säg tex att hon har ett härligt leende.
Works like a charm.

Undvik fraser och vokabulär som: "du är het/sexig/har läppar gjorda att suga med/du gör mej kåt" osv, det är inte läge att slänga med sådana kommentarer i ett sådant förkritiskt stadie, det kan bli jävligt fel.
Agera som om du överhuvudtaget inte alls är intresserad av att ha sex med na', (alltså givetvis vill du det) men agera som att det faktiskt kvittar dej vilket de än blir.
Låt henne komma till dej. :cdevil

Märker hon att du är avslappnad och inte bryr dej om att få henne i säng, så kommer hon automatiskt också bli avslappnad och släppa sargen och inte behöva vara på "sin kant" längre.
Tada, nu är du halvvägs! :brynad

Nu till laddningen. Den måste finnas där.
Du ska givetvis hinta like snyggt och smidigt och skapa en laddning,(en försiktig laddning med hjälp av blickar) men abslout inte agera som grannens kåta abstinata juckande hund.
Och kom ihåg, säg åt flickan att du tycker hon är vacker och underbar.
Kan aldrig bli fel.




Jo, när man inte menar det och bara använder det för att scora. :rolleyes:
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nä. Är inte vanliga cheyer galna nog, måste du ligga med en kristen sådan? :hihi Varför krångla till det än mer...som någon skrev, psycho-stalker-for-life? :crash
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Om hin nu har så låga krav att hon skulle vilja ligga med dig så det väl bara att köra på.

Förklara bara för henne att är hon kräsen så blir hon utan.
:D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top