Och sen då, Stefan?

Status
Ej öppen för fler svar.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Om nu "terror-resor" blir kriminaliserade och främjandet och stöd till dessa, är det då dags att låsa in "vår" bostadsminister?
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Nu när Sverige har rövknullat sig själv till undergång med uppradade dåliga beslut, vilket land är bäst att flytta till? förslag mottages.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Man kanske borde köpa en bok.

http://ledarsidorna.se/2015/11/kalifatets-aterkomst-orsaker-och-konsekvenser/

Vad vet Cornucopia?

Jag har själv uppgifter som inte finns i media, men jag utgår från att berörda myndigheter, inklusive Säpo och polisen, inte gått ut med dessa uppgifter av operativa skäl. Därför tänker jag inte heller göra det, även om jag förstås uppskattar mina källor. När detta är över kan dessa uppgifter diskuteras.

Man blir allt nyfiken. Men det kanske är bäst att man inte vet. Bara att hoppas på att de inblandade blir neutraliserade :tummenupp
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Ja, största problemet blir ju att man får ha så rackarns mycket strålskydd på sig när man ska plocka upp oljan ur glasöknen efteråt. För det är i princip vad det här handlar om. Vem kontrollerar oljan.

Ja det är ju det, att de har olja gör att det aldrig kommer bli tal om ett embargo. Iaf inte innan olja blir mindre viktigt i samhället men då är det redan för sent om det fortsätter i den här takten.
Man kan ju dock hoppas att Anynomous lyckas trolla bort oljepengarna som stödjer extremisterna.
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Apropå Sverige, vore det inte dag att "starta om" hela landet.
Först fundera ut vad är kärnan i välfärden.
Ska alla lägga en liten skatteslant till knyppelkurser o liknande fjanterier eller ska vi koncentrera oss på grunderna, typ skola, sjukvård, försvar och polis.
Resten får dom intresserade styra upp bäst dom kan.
För hur det än är så räcker ju inte skattepengarna till precis allt som varenda tomte kan tänkas vilja ha som hobby.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Kulturmaffian lär inte vara dig nådig, Yabba.
Alice BahK kommer göra en liten rondellfigur för att visa sitt oberoende.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ingen mer än jag som undrar var IF Metall-Steffe är någonstans? Europa är i kris, Sverige har uppenbart terrorhot...

Han ska ändå vara chef Sverige AB, men är helt frånvarande. Vafan, skärp till dig nu din förbannade förhud!!
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Ingen mer än jag som undrar var IF Metall-Steffe är någonstans? Europa är i kris, Sverige har uppenbart terrorhot...

Han ska ändå vara chef Sverige AB, men är helt frånvarande. Vafan, skärp till dig nu din förbannade förhud!!

Han är nog den vekaste ledartypen i mannaminne.

Antar att de undviker visa sig i ett försök att inte spä på främlingsfientligheten.
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Ingen mer än jag som undrar var IF Metall-Steffe är någonstans? Europa är i kris, Sverige har uppenbart terrorhot...
Han ska ändå vara chef Sverige AB, men är helt frånvarande. Vafan, skärp till dig nu din förbannade förhud!!

Idag är frågetecknen fler än någonsin..
Stassministern sitter nog i en garderob i källaren på Rosenbad och blundar och håller för öronen och hoppas att allt snart ska gå över..
Någon så inkompetent, världsfrånvarande, handlingsförlamad. passiv etc etc har vi aldrig någonsin haft som statsminister i Sverige.
Men för h-e Steffe, ryck upp Dig!
Sk-t i vad Ylva, Carin och Morgan tycker, det är Du som är Ledaren! DU!
Sparka ut Fjunet och och Åsa, de tillför inget alls. Börja regera, bara gör NÅNTING!
Har den sista tiden många ggr på nätet skrivit att man kan ha "åsikter" i olika frågor, men förr eller senare kommer Verkligheten ifatt, oberoende av hur Goda Fina Åsikter man har.
Vi är där nu..
Vi invaderas nu varje vecka av 10 000 unga män (80-90%). 90% saknar id-handlingar - men har en Ifån...
Var ska de bo? (2014 byggdes knappt 40 000 boende = lgh/hus)
Vad ska de jobba med? Vi har redan minst 400000 arb lösa
Var ska de gå i skolan? Vi saknar redan skickliga lärare
Vem ska betala? Dum fråga, vi som arbetar förstås. När kommunalskatten stiger 5-6 spänn lär det märkas...

Det finns "några punkter till", men jag vill vara säker på läsbarheten. Mona S läste inget som inte rymdes på ETT A4.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
I ett skarpt läge får nog Löfven, Kapan och C.o sätta sig i baksätet varesig de vill det eller inte. Då är den politiska lekstugan slut.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Ingen mer än jag som undrar var IF Metall-Steffe är någonstans? Europa är i kris, Sverige har uppenbart terrorhot...

Han ska ändå vara chef Sverige AB, men är helt frånvarande. Vafan, skärp till dig nu din förbannade förhud!!

Din förbannade förhud:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl så kul!!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag förordar omskärelse, om man tar tillräckligt mycket när man kapar bort förhuden Löven så försvinner könsvårtan Sahlin samtidigt, och ska man ändå söva någon så är ju praktiskt att ta bort blindtarmen Romson samtidigt.

Sverige behöver politiska ledare, inte mer eller mindre överflödiga bihang som bara ställer till besvär.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Är det någon i allt detta islamofobiska mörker tänker på Ahmed Agiza, Mehdi Ghezali och Mohammed Alzery förresten?

:gråta
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top