Nu är det helt vilt med popupannonser!

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Brave tycker jag funkar bra.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Någon bra addblocket till Chrome?
Jag är trött på att för att ta mig till den här tråden råka ut för 4 st inrullande annonser om underkläder, tyska maträtter, finska jordbruksprodukter och Skansen.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Någon som är duktig på det kan ju starta en tråd om PiHole.
Så kan vi köpa Raspberrys av någon av annonsörerna på SH.

Jag börjar tröttna på YouTube annonserna på min smart-tv
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Tja, kanske är det en bra anledning att gå vidare i livet och lägga tiden på annat, då forumet ändå gått på tomgång ett tag och börjat stagnera. Allt mindre hojrelaterat och även om jag kunnat uppskatta även de övriga diskussionerna ibland känns det mer och mer likriktat och allt färre som deltar, så det blir mest samma åsikter på repeat.

Håller med, men ingenting är oföränderligt. Gamla SportHoj var kul med massor med humor och högt till tak, nya sporthoj saknar det. För lite motorcykel, för lite humor, för lite diskussioner där man utbyter åsikter, för lite glädje och fler som hellre vill skapa osämja.

Fördelen är att det blir lättare att tillbringa mindre tid här! :tummenupp
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Håller med, men ingenting är oföränderligt. Gamla SportHoj var kul med massor med humor och högt till tak, nya sporthoj saknar det. För lite motorcykel, för lite humor, för lite diskussioner där man utbyter åsikter, för lite glädje och fler som hellre vill skapa osämja.

Fördelen är att det blir lättare att tillbringa mindre tid här! :tummenupp
Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med ? Hur vända trenden? ?
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med ? Hur vända trenden? ?

Jag är tyvärr inte någon bra idé, dessutom kör jag fel typ av motorcykel. :rodnar

Som jag dessutom gillar att köra många mil med på kurviga vägar, på bana men även till jobbet även om det regnar. Udda, jag vet, därför trivs jag i ditt sällskap. :tungan

Synd att du inte hängde med på senaste utflykten...:7peta:krama:hej

Mitt 20-30-åriga jag hade förmodligen uppskattat det gamla sporthoj mycket mer. Med det sagt så vete sjutton om jag uppskattar det "nya Sporthoj" helt och fullt.

Hade svårt för det gamla SportHoj där det var gasa satan överallt annars är du mes. Men för 15 år sedan övervägde förnuftet att överleva längre än några år i sadeln.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Sorry Sporthoj, men jag pallade inte all inrullande reklam längre.
Jag försökte verkligen så länge det gick, men allt har sin gräns och det var inte roligt att surfa här längre när stor del av innehållet doldes med inrullande tramsreklam som rullade in varje gång du gick mellan trådar.
Valet stod mellan att logga ut en längre stund eller blocka reklamen. Valde det senare.
Så inge mera nappande på erbjudanden som era annonsörer kör. Det har genom åren dykt upp saker jag köpt pga. reklam här, men inte mera.
Det är faktiskt lite uppfriskande att se SH utan reklam nu. Det känns lite som för 10-15 år sen till utseendet.

SHReklam.jpg
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Sorry Sporthoj, men jag pallade inte all inrullande reklam längre.
Jag försökte verkligen så länge det gick, men allt har sin gräns och det var inte roligt att surfa här längre när stor del av innehållet doldes med inrullande tramsreklam som rullade in varje gång du gick mellan trådar.
Valet stod mellan att logga ut en längre stund eller blocka reklamen. Valde det senare.
Så inge mera nappande på erbjudanden som era annonsörer kör. Det har genom åren dykt upp saker jag köpt pga. reklam här, men inte mera.
Det är faktiskt lite uppfriskande att se SH utan reklam nu. Det känns lite som för 10-15 år sen till utseendet.

View attachment 485740


Aha, i din egen webbläsare :)
 
Last edited:

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Tycker du funkar kalasbra med ipad/safari. Iphone/safari är däremot helt kaoz.
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Kan tyvärr inget annat göra än att hålla med ? Hur vända trenden? ?
Kommenterat det som har med hoj att göra o skit i rysland Kina Taiwan o vindkraft solceller och allt annat.

Lägg ut bilder på knäskrap eller försök till knäskrap, lite fuckyou burnout med KjEtINg i högsta hugg osv kanske lättklädd sambo på bönpallen som vi har möjlighet att beskåda och komentera bikinin färg..
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Hmmm. Vad har du för browserhistoryyy... ??
 

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Jag har normalt ingen adblock på SH då jag ju vill stödja siten så mycket det går, men just nu är det popups, annonser som dyker upp i nederkant etc som jag aktivt måste trycka bort för att komma vidare.

Adblocken är tyvärr på igen...
Jag använder mig av Opera och söker med Ecosia… Jag ser inget av detta men så använder jag min lilla Iphone 6S… dom nya är för stora att ha i fickan… ungefär som att gå omkring med en tegelpanna..
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top