Nürburgring och mc åkning verkar inte fungera längre.

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
MotoGP 20 till Nintendo Switch är på rea nu i Nintendo Shop, 208 kr. Kan inte säga något om det då jag inte har köpt det själv (än).
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Startgas
"På Steam har jag sett att det finns ett spel som heter Isle of man TT(PC), har inte provat det än.
https://steamcommunity.com/app/626610" => Ride on the edge
och
bosse-l
tipsar båda om Ride on the edge
så det känns väldigt lockande. Jag har ju någorlunda dator skärm projektor duk.

doolar
Nintendo Switch var kostsammare , ca 3500 konsol med spel...
men det är klart, man kan ju sitta och köra det i lugn och ro på bussen till Skåne....

Blir nog ett test av Ride on the Edge när jag hinner med, Tackar för förslagen.
 
Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
GT5 och GT6 till Playstation har ju Nurnburgring. Och GT5 går väl knappt ens att få betalt för gissar jag.

PS5 har ju släppts nu så beggade PS4 kommer nog snabbt bli billigare nu. PS3 finns ju till salu för femhundringen och det är väl knappt dom blir sålda för den pengen ens.

PS2 borde man väl kunna hitta för en symbolisk hundring inkl spel. Tror inte någon köper ett sånt idag de flesta hamnar nog på soptippen.

Dyrast är nog ratten.
 

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Finspång
Hoj
Gasgas 450 quad
MotoGP 20 finns också på Steam.

Ratt brukar det finnas gott om beggade på blocket. Logitech g25/27/29
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Kört av på Ringen men höll mig på hjulen.
Fantastiskt landskap, god öl och härliga människor som hyr ut rum och serverar äkta Bayersk frukost, love it.

Jag är dock inte säker på att människor kring Eifelbergen förblir lika härliga om du kallar deras frukost ”bayersk”...?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag är dock inte säker på att människor kring Eifelbergen förblir lika härliga om du kallar deras frukost ”bayersk”...?

jag åt "Bayerskt" i Berlin, det är ju inte så att det är förbjudet att servera "Bayerskt" utanför Bayern...
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Startgas
"På Steam har jag sett att det finns ett spel som heter Isle of man TT(PC), har inte provat det än.
https://steamcommunity.com/app/626610" => Ride on the edge
och
bosse-l
tipsar båda om Ride on the edge
så det känns väldigt lockande. Jag har ju någorlunda dator skärm projektor duk.

doolar
Nintendo Switch var kostsammare , ca 3500 konsol med spel...
men det är klart, man kan ju sitta och köra det i lugn och ro på bussen till Skåne....

Blir nog ett test av Ride on the Edge när jag hinner med, Tackar för förslagen.

Jag slog till på MotoGP 20 nu, 208 kr. Det finns också ett Isle of Man spel till Switchen som ska vara bra - men ingen rea på det just nu. Jag slår till när rean kommer. :) Meddelar om MotoGp var något att ha. Problemet generellt med racingspel till Switchen är att det inte finns någon analog trigger, det brukar bli problem med gas och broms då. Men jag tror jag kan mappa om gas och broms till styrspak. Återkommer!
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
jag åt "Bayerskt" i Berlin, det är ju inte så att det är förbjudet att servera "Bayerskt" utanför Bayern...

Och jag har själv druckit Paulaner Weissbier - typ det mest bayerska som finns - på en pub i Torneå som heter Lilla Berlin...

Skämt åsido, visst kan man bli serverad bayerskt lite överallt. Men även tyskar håller hårt på sina traditioner och vill sällan bli förknippade med ställen de inte kommer ifrån.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Jag slog till på MotoGP 20 nu, 208 kr. Det finns också ett Isle of Man spel till Switchen som ska vara bra - men ingen rea på det just nu. Jag slår till när rean kommer. :) Meddelar om MotoGp var något att ha. Problemet generellt med racingspel till Switchen är att det inte finns någon analog trigger, det brukar bli problem med gas och broms då. Men jag tror jag kan mappa om gas och broms till styrspak. Återkommer!

Nu har jag hunnit köra lite MotoGP på Switchen - det är svårt! Och därmed bra, verkligen ingen arkadkänsla överhuvudtaget. Håller på att hitta en knappmappning som funkar för mig. Enda smolket i bägaren med versionen till Switch är att det inte finns online-multiplayer. Helt ofattbart. Men jag nöter för mig själv. :D
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top