Motorhandel.se

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Ort
ring knutstorp
Hoj
CBR600
Jag köpte en hoj från dem, och redan första dagen visar sig att växlingen inte är som det ska. Under körningen så hopade ur 3an tillbaka till 2ans växel osv.. !! sedan gick det nästan aldrig att lägga till i fri läget !! (först efter tio försök o kanske gick en gång)så bestämde att lämna tillbaks den o vi gjorde det men då kom det till åter betalningen sa Martin; Vi har ett system då återbetalningen tar upp till 30 dagar!!!!!!!!!!!!!!(Man är ju rädd att dem bara drar ut i tiden för konkurs eller liknande) då jag har aldrig varit med så länge för återbetalning av en vara!!?? Jag tänker idag anmäla ärendet till ARN.
:faktaUndrar om någon har varit med om detta ?!

Det borde kunna gå snabbare sa han när vi lämnade hojen men efter en vecka så blev det 30 dagar att få sina pengar tillbaka.
Vi hade tänkt att köpa en annan hoj från Malmö då en vän gjort innan och inte hade problem med sin men nu detta. och sommaren är ju nu slut....!!!!
Jag skulle inte rekommendera detta företag till någon.

Detta är en slags standard hos MÅNGA företag i Sverige så den grejjen är rätt dåligt utav dig att hänga ut dem för tycker jag !
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top