MotoGP Le Mans 2007

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Det finns naturligtvis ett väldigt bra skäl till att Michelin valt Hayden till den där reklamsnutten, förutom att han möjligen är "slätstruken" och "utan personlighet" etc.

Han är VÄRLDSMÄSTARE.
 

Dr.Bike

Guest
Det finns naturligtvis ett väldigt bra skäl till att Michelin valt Hayden till den där reklamsnutten, förutom att han möjligen är "slätstruken" och "utan personlighet" etc.

Han är VÄRLDSMÄSTARE.


Spot on kompis! ) :tummenupp

Men de flesta här vill helst glömma det.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Att prata om roadracingförare som man inte känner eller ens har träffat som "vidriga" har en lätt ton av hysteri i sig.

Om du nu inte förstod vad jag menade så ligger d vidriga i hans uppträdande med fingrar ständigt in i linsen o mycket överdrivna o uppskruvade egna privata segerceremonier osv. Sen kan killen privat va den populäraste i depån!! Jag lägger självklart inga värderingar i hur han e privat utanför banan.

Synd.
Du lär ju få se det i motogp:D

Troligt tyvärr...
 
Last edited:

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
0000004034.jpeg



:D

För övrigt går det idag att läsa att Team KR tar in Kurtis Roberts för Mugello.
http://www.crash.net/news_view~cid~6~id~148391.htm :va
 

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skogen
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Valentino, Möjligen Haga i wsbk o Jorge Lorenzo 250gp e d "dresserade apor" jag kommer att tänka på, o där e d väl just den vidrige pekfinger pekande Jorge som e värst i dagsläget, hoppas personligen verkligen att slippa honom i motogp!
Pekfingret kan man väl stå ut med bara man slapp se dom där jävla godisklubborna:mad: Det verkade i början på säsongen som att man skulle slippa sitta och reta upp sig på det,men i helgen var dom tillbaka.Hoppas dom fastnar på tvären någonstans:arsele
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2955491 Sansa! Vilket då? Att jag e trött på Lorenzos pekfinger pekande i varje kamera han passerar, eller att jag inte vill se han i motogp!?
Ytterligare en bra anledning att hålla på Lorenzo nästa säsong alltså. :D ;)


Haja att allt är regisserat...
Ja förutom att nån liten apa stod och hoppade på ett BMW-tak då förståss!
Gee vilken spontanitet! Så friskt och käckt! :)
Teammanager Burgess samt BMW-mannen tyckte att det var ett jättebra upptåg! :klappar

*not*
Jag tror Burgess skiter fullständigt i att Rossi fick för sig att ställa sig på taket till BMW:en. Vem menar du det är som regisserar allt då, eftersom förarna som tex. Rossi i det här fallet är viljelösa marionetter? När de deltar i en reklamfilm så är de såklart regisserade men tex. Rossis segerupptåg är han nog mest skyldig till själv.
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det är ju precis vad det är.
"It's been disastrous for us this year and I have always said that it's impossible for us to do what we do with only one rider. He came to me and said, 'we need to get someone else on the bike'. He's as frustrated as the rest of us are."

"We're not sure where we're at and we need more data," the three-time world champion said. "We don't know if what our problem is because of the chassis, the tires or the rider or something else, and we're not going to be able to get the data we need with only one rider. We can't use the traction we have."

"Last weekend (at Le Mans) was very bad," Roberts said
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Pekfingret kan man väl stå ut med bara man slapp se dom där jävla godisklubborna:mad: Det verkade i början på säsongen som att man skulle slippa sitta och reta upp sig på det,men i helgen var dom tillbaka.Hoppas dom fastnar på tvären någonstans:arsele

OK, du tycker han ska be sin sponsor flyga och fara,
låter som en bra idé. :rolleyes:
 

Dr.Bike

Guest
Ytterligare en bra anledning att hålla på Lorenzo nästa säsong alltså. :D ;)


Jag tror Burgess skiter fullständigt i att Rossi fick för sig att ställa sig på taket till BMW:en. Vem menar du det är som regisserar allt då, eftersom förarna som tex. Rossi i det här fallet är viljelösa marionetter? När de deltar i en reklamfilm så är de såklart regisserade men tex. Rossis segerupptåg är han nog mest skyldig till själv.

Självklart är väl folk både spontana och fria i manövern, men i sin helhet så är ju förarnas liv en väl regisserad såpa, där varenda minut är inplanerad. De ger presskonferenser med väl friserade svar, diplomatiska uttalanden om både banor och konkurrentter osv. Sen vad som händer irl och "utanför manus" är ju ett oskrivet blad, och då har väl vår lille spelevink Rossi varit den som varit mest spontan. Men kom inte och säg att inte varenda aktivitet och uttalande av förarna färgas av en uttalad (eller outtalad) policy från högre upp.
 

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Svedala
Hoj
Leksaker i garaget
Självklart är väl folk både spontana och fria i manövern, men i sin helhet så är ju förarnas liv en väl regisserad såpa, där varenda minut är inplanerad. De ger presskonferenser med väl friserade svar, diplomatiska uttalanden om både banor och konkurrentter osv.

Det är synd om Rossi...

Citat från Legend:
"Of course it is sometimes hard with the press and media events. But anyway it is better then to go up in the morning and work in a factory"
 

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Lund
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Tjing för att man inte blir särskilt berikad av att se Nicky i rosa diskhandskar. :rolleyes:

Jaså du ser det så ... för min del har jag funderat över vem fan som vill ha ett däck som suger upp vatten?!?!?

Det är synd om Rossi...

Jo jag har tänkt på det också ... aldrig nån tjej som står vid hans sida i depån och skinnställ som trycker där det värker på mornarna ... :rolleyes:
 
Last edited:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jaså du ser det så ... för min del har jag funderat över vem fan som vill ha ett däck som suger upp vatten?!?!?

Jag tycker nog att det är ganska uppenbart att det finns ett visst mått av skämtsamhet i reklamfilmen :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top