Metaltown 2007 i bilder - starring: Nursey & Pallas

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Haha, jaha då hänger jag med. jag ber om ursäkt för min losthet men jag kopplade inte. får jag skylla på att det var en tidig morgon alldeles nyss då inlägget skrevs? morgontrötthet kan få även ett geni att verka dum:D :gnissla


Vart tog ni vägen efter festivalen? Vi yrade omkring i göteborg och letade efter avenyn men allt jag tidigare hade sett av gbg var typ en bild på lisseberg så det blev en utmaning att hitta uteställen .. eller ja framförallt hitta hem efteråt iaf. Tåg hem söndag 8.00, det var segt ...

Inga bilder från fler spelningar? (ill nino, raised fist, sonic syndicate, machinhead) ? :yoparty
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Haha, jaha då hänger jag med. jag ber om ursäkt för min losthet men jag kopplade inte. får jag skylla på att det var en tidig morgon alldeles nyss då inlägget skrevs? morgontrötthet kan få även ett geni att verka dum:D :gnissla


Vart tog ni vägen efter festivalen? Vi yrade omkring i göteborg och letade efter avenyn men allt jag tidigare hade sett av gbg var typ en bild på lisseberg så det blev en utmaning att hitta uteställen .. eller ja framförallt hitta hem efteråt iaf. Tåg hem söndag 8.00, det var segt ...

Inga bilder från fler spelningar? (ill nino, raised fist, sonic syndicate, machinhead) ? :yoparty


Jag var inte inspirerad i år..tyckte bättre om banden förra året. Så detta året bestämde jag mig för att slappa och inte konstant jaga den bästa bilden som jag ALLTID gör annars. Tog inte ens med mig min systemkamera :näsblod

Efteråt hade vi asont i benen och ragglade fram till en taxi och åkte hem till hotellet där Pallas somnade framför datorn och jag gick runt halva Hisingen o letade mat. Dom KAN INTE GÖRA KEBAB I GÖTEBORG!!!! Vi provade två gånger och det var två gånger för mycket :zpy
Sedan somnade vi med kläderna på och lampan tänd..helt borta..försökte tvinga jos att gå upp o släcka lampan efter ett tag o ta bort sminket men utan resultat..jag hade fått bättre respons av Dracula i solljus :tungan så tillslut gick jag upp och släckte o vi sov sött vid 01.30.

Vi är gamla tanter :gråta
 

Dr.Bike

Guest
Äntligen lite brewdar som KÖR hoj och har skoj! :tummenupp
Rock on! :rock
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag var inte inspirerad i år..tyckte bättre om banden förra året. Så detta året bestämde jag mig för att slappa och inte konstant jaga den bästa bilden som jag ALLTID gör annars. Tog inte ens med mig min systemkamera :näsblod

Efteråt hade vi asont i benen och ragglade fram till en taxi och åkte hem till hotellet där Pallas somnade framför datorn och jag gick runt halva Hisingen o letade mat. Dom KAN INTE GÖRA KEBAB I GÖTEBORG!!!! Vi provade två gånger och det var två gånger för mycket :zpy
Sedan somnade vi med kläderna på och lampan tänd..helt borta..försökte tvinga jos att gå upp o släcka lampan efter ett tag o ta bort sminket men utan resultat..jag hade fått bättre respons av Dracula i solljus :tungan så tillslut gick jag upp och släckte o vi sov sött vid 01.30.

Vi är gamla tanter :gråta


Min första tanke är att då hittade du inte rätt människor att parta med! :tungan Även tanter kan festa järnet så länge dom hamnar i rätt sällskap hehe ..

Vi får göra en SH poll nästa år och samla ihop oss allihoppa för samåkning och samparty! :yoparty

Kebaben testade jag lyckligtvis inte, däremot var jag stammis på 7Elevenliknandeaffär och åt pasta alltför många ggr.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Bilder
1 Jag o Pallas i nyktrare tillstånd än tidigare bilder

2 Mmm..njuter av att sitta ner med fötterna i vattnet...:näsblod

3 Ahh :zpy..har fortfarande inte märkt att det står 5 killar längre bort o pissar så det skvalar..and its coming my direction :S

4 Backdäcket då jag gjorde ett tvådagars stopp i Örebro hos loverboy på vägen hem..hade inte ens märkt det själv:näsblod kostade "bara" 2800 kronor att få ETT nytt däck..samt montering. Tack Carlbarks för ett bra (om än svindyrt ;))jobb :tummenupp

5 Me(n)talhandikappad..eller hur var det?:va
 

Bifogat

  • Nursey o Pallas.jpg
    Nursey o Pallas.jpg
    57.3 KB · Visningar: 123
  • Chillar på Metaltown.jpg
    Chillar på Metaltown.jpg
    62.7 KB · Visningar: 132
  • Fotbad metaltown.jpg
    Fotbad metaltown.jpg
    50.3 KB · Visningar: 143
  • Bakdäcket.jpg
    Bakdäcket.jpg
    50.7 KB · Visningar: 158
  • Metalhandikappo.jpg
    Metalhandikappo.jpg
    110.4 KB · Visningar: 101
Last edited by a moderator:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Just ja så var det ju fyllematen också mmmm:yoparty
 

Bifogat

  • Mmm Bamse 1.jpg
    Mmm Bamse 1.jpg
    88.3 KB · Visningar: 98
  • Mmm körv 1.jpg
    Mmm körv 1.jpg
    86.6 KB · Visningar: 79
  • Solskyddsfaktor 567 1.jpg
    Solskyddsfaktor 567 1.jpg
    104.4 KB · Visningar: 82

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
:hihi Du vet att jag aldrig mer kommer se på vare sig dig eller grillkorv på samma sätt som förut, va?:brynad :crash
 

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
KOOL! :Rockbanan

Brudar som faktiskt KÖR! :rock



Nursey, det där däcket hade du inte behövt byta - det skulle lätt klara ett par hundra mil till.

Förresten, jag läste något om en 'loverboy' - jag trodde du anförde de fromma valmeristernas skara?
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
KOOL! :Rockbanan

Brudar som faktiskt KÖR! :rock



Nursey, det där däcket hade du inte behövt byta - det skulle lätt klara ett par hundra mil till.

Förresten, jag läste något om en 'loverboy' - jag trodde du anförde de fromma valmeristernas skara?

Jo nog kör vi alltid:yoparty ..jag är förvånad att jag klarade den resan med körkortet i behåll ;)..jag är faktiskt förvånad att...ehm..nä jag skall inte utmana ödet ;) sist jag uttalade mig om p böter så fick jag 4 till på en månad och körkortet orkar jag ine vara utan :p (då får dom fan sätta mig på suicidewatch ;) Nursey+ körkortet= sant)

Ang däcke så kom jag på nu att jag hade såndär gummigegga insprutad i däcket som hjälper att förhindra en riktig urblåsarpunka. Så dte hade kanske gått att åka vidare på.

Valmers har ju skaffat tjej :heartbroken :rolleyes:

Skämt åsido..jo det finns en otroligt fin kille i Örebro :tuttar som är finast i världen :rodnar

Max´s gatukök Jaegerdorfsplatsen, underbara kebaber!!! :tummenupp

Okej..du får LA möta mig o Pallas nästa gång och guida oss dit..för lokalsinne är inte vårt starkaste kort (inte i göteborg iaf..tjefften jossan..jag vet vad du tänker säga:mad: )
 
Last edited by a moderator:

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ståkkhålm
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Okej..du får LA möta mig o Pallas nästa gång och guida oss dit..för lokalsinne är inte vårt starkaste kort (inte i göteborg iaf..tjefften jossan..jag vet vad du tänker säga:mad: )

Erhm, host, harkel. Alltså, vahettere..
Det var inte jag som körde med vägbeskrivningen mitt framför näsan :hihi

Jag är MYCKET besviken över att ni inte kom förbi och sa hej:D

Jag försökte övertala en viss Syrra, men hon kvittrade något om någon aaalldeles uuuunderbar person i Örebro som hon längtade såååå mycket till..klart man ger med sig då :)
 
Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Pallas för fan, varför uilade du inte när kameran kom fram!? Rexxhor går bäst på slangen! :yoparty
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top