Manligt skägg mitt i ansiktet - tips, trix och skryt.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Tyckte denna text var kanon
"Teorin om reproduktiv oförmåga

Unixkunniga män vet att de aldrig kommer att få ligga med några kvinnor. De har gett upp hoppet och behöver därför inte bry sig om att vara attraktiva för det motsatta könet. Således har de också slutat att raka sig. Det finns mycket som talar för denna förklaring. Datornördar är till exempel inte direkt kända för att vara Casanovor. Förutom Unixskägg kan denna teori även anses förklara "All your base"-tröjor och samtal om datorarkitekturer på krogen.
"
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Under ett ögonblick av dumhet så rakades igår mitt 8 månaders helskägg av. (Jag var faktiskt helt nykter!)

Sambons reaktion vad: -"Vafan har du gjort?!"

Verkar som det bara är att spara igen då.. :3freak
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Under ett ögonblick av dumhet så rakades igår mitt 8 månaders helskägg av. (Jag var faktiskt helt nykter!)

Sambons reaktion vad: -"Vafan har du gjort?!"

Verkar som det bara är att spara igen då.. :3freak
Inge ligga förens till hösten för dig då... :tungan
(Som tur var finns väl förhoppningsvis en hoj som vill umgås med dig under sommaren)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har så satans dålig kind- och sidanavmunnenskäggväxt att polisonger, helskägg och alla andra coola "frisyrer" bara är att fetglömma så jag får nöja mig med en gles musche och haktoffs... Får jag vara med i klubben ändå? :D
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
Vi har ett skäggvad pågående på kneget. Efter ett par månader med helskägg kommer vi avsluta vadet till midsommar.
Nu har det börjats med speciella saxar för mustaschen, skäggolja och andra hipsterprodukter. :crash

http://www.gents.se/benjamin-barber-skaggolja

Den som luktar Ek, tobak och läder är trevlig. :hihi
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Vi har ett skäggvad pågående på kneget. Efter ett par månader med helskägg kommer vi avsluta vadet till midsommar.
Nu har det börjats med speciella saxar för mustaschen, skäggolja och andra hipsterprodukter. :crash

http://www.gents.se/benjamin-barber-skaggolja

Den som luktar Ek, tobak och läder är trevlig. :hihi

Det ska till ett gäng stockholmare för att förvandla det mest manliga till något fjolligt.


För att bidra till tråden kan jag nämna att jag själv har ett skägg som ser ut som ett kärleksbarn av en taliban och en lodare från 70-talet. Inte särskilt snyggt eller välansat, men ingen skulle åtminstone missta mig för någon som bryr sig.

Å andra sidan har jag inte fått ligga mycket den senaste tiden heller. Undrar om det finns ett samband? :va
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Lite hemmaslungad bearnaisesås sen är skägget i all glans.
Just nu håller mustaschdelen av skägget på med att ta sig över matluckan, frun drar paralleller till Jamie Hyneman:gnissla
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Det ska till ett gäng stockholmare för att förvandla det mest manliga till något fjolligt.

För att bidra till tråden kan jag nämna att jag själv har ett skägg som ser ut som ett kärleksbarn av en taliban och en lodare från 70-talet. Inte särskilt snyggt eller välansat, men ingen skulle åtminstone missta mig för någon som bryr sig.

Å andra sidan har jag inte fått ligga mycket den senaste tiden heller. Undrar om det finns ett samband? :va

:rofl

Vad som slår mig är att ingen har lagt ut någon bild på deras väl- eller ovårdade skägg i tråden.

Brukar känna mig smutsig om jag sparar skägg för länge och låter det växa ut. Som längst har jag nog stått ut ungefär en månad. Normalt sett är jag sällan renrakad. Kör tredagarsstubb som jag i perioder låter växa ut lite mer. Ska man köra helskägg bör man nog vårda det om man nu inte befinner sig på äventyr i Amazonas djungel. Ingen dum tråd egentligen.

Ingen som testat hur de ser ut i mustasch med Magnum P.I huvudkaraktär som förlaga?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Eftersom jag har startat tråden ska jag inte vara sämre än att jag kan börja.

Nu får ni andra inte vara sämre än att visa upp erat skägg oxå.



skägget.JPG
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
tumblr_n448943cgj1remoqso1_250.gif



Något så ovanligt som en bild på mig...
2014.jpg
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Då får man väl lägga in en bild på 2-3v sparande utav mustach. Är faktiskt sugen på att skaffa en permanent.
Mushe beskuren.jpg

Kanske ska tillägga att jag hade legat sjuk 14dagar när denna bild togs. Därför jag är likblek.
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag har nu fått visa leg på Bolaget två gånger i rad. Den tredje gången var inte heller länge sen.
Jag blir 35 till hösten och har skaffat mig störst skägg än någonsin.

Varför hör kassörskan aldrig av sig?!
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top