Kutar du regelbundet?

Är du ute och springer regelbundet?


  • Antal röstningar
    0

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har precis varit ute och sprungit min 5km runda och jag märkte att det börjar bli lite kallt att springa i tights. Ska man köra med något utanpå tightsen eller ska man köra med något helt annat än tights när det börjar bli kallare än 5 grader? Det tar emot lite att lägga av med tightsen, man blir ju så jäkla sexig. :D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag har precis varit ute och sprungit min 5km runda och jag märkte att det börjar bli lite kallt att springa i tights. Ska man köra med något utanpå tightsen eller ska man köra med något helt annat än tights när det börjar bli kallare än 5 grader? Det tar emot lite att lägga av med tightsen, man blir ju så jäkla sexig. :D

Underställ och tights.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag har precis varit ute och sprungit min 5km runda och jag märkte att det börjar bli lite kallt att springa i tights. Ska man köra med något utanpå tightsen eller ska man köra med något helt annat än tights när det börjar bli kallare än 5 grader? Det tar emot lite att lägga av med tightsen, man blir ju så jäkla sexig. :D

Jag kör med ullundisar.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Var rädd för att den skulle vara lite tung, men den sitter bra och jag tänker inte på den när jag springer.

Den jag har har separat batteripack som jag har i sele, då slipper man extravikten på huvudet.

12,14 km på 63,5 minuter. Tror det är min personbästa på den rundan. Sjukt nöjd iaf :D

Men dessvärre mår jag dåligt. Magen har pajat.

Och Clownen, du kan pierca dig lite var som helst men kanske inte DÄR i regionen jag gjort... ;)

Nice work, synd på lilla magen. Krya på den!



Jag har precis varit ute och sprungit min 5km runda och jag märkte att det börjar bli lite kallt att springa i tights. Ska man köra med något utanpå tightsen eller ska man köra med något helt annat än tights när det börjar bli kallare än 5 grader? Det tar emot lite att lägga av med tightsen, man blir ju så jäkla sexig. :D

Jag har lite lösare byxor dock inte fladdriga och har utan problem underställ.

Så pass nöjd med dem att jag köpte ett par till inför O-ringen ifjol.

http://www.pukessport.se/product.html/noname-terminator-long-o-pants-2?category_id=8
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kutar egentligen på tisdagar, men naprapaten misshandlade vissa kroppsdelar igår, så kroppen får vila några dagar nu. Nästa runda blir på torsdag. Hua. Är livrädd för uppehåll. Tänk om jag inte kommer iväg?
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Kutar egentligen på tisdagar, men naprapaten misshandlade vissa kroppsdelar igår, så kroppen får vila några dagar nu. Nästa runda blir på torsdag. Hua. Är livrädd för uppehåll. Tänk om jag inte kommer iväg?

Blir svårt att sitta hemma när man startat en sån här tråd va? :)
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Åfyfan, imorrn har jag nog träningsvärk. :gnissla

Testade att springa en halvmara efter jobbet idag och kom in på 1:34:53 med ett rätt stabilt kilometersnitt på 4:29, nästan 6 minuter bättre sluttid än sist jag sprang samma sträcka. Tänk om den trenden skulle hålla i sig...:)
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Åfyfan, imorrn har jag nog träningsvärk. :gnissla

Testade att springa en halvmara efter jobbet idag och kom in på 1:34:53 med ett rätt stabilt kilometersnitt på 4:29, nästan 6 minuter bättre sluttid än sist jag sprang samma sträcka. Tänk om den trenden skulle hålla i sig...:)

Bra jobbat!!! Inte ens tävling och du sätter en sån tid! :tummenupp
 

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
Bra jobbat!!! Inte ens tävling och du sätter en sån tid! :tummenupp

Kanontid!:tummenupp
var också ute och sprang en sväng idag (2 h), lätt duggregn och 11 grader varmt = inget bra MC väder men bra löpväder:tummenupp

Imorgon uppehåll och sol 14 grader = bra MC väder. Man får planera sin nöjen med väderprognosen....
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Surt att läsa här om alla som är ute och kutar. Hade kommit igång så bra men fick ont i höftleden (muskelfästet till höftböjaren säger naprapaten...). Nu har löpningen legat nere i snart en vecka så det känns bättre. Skall ta en kortare runda om några dagar och stretcha ordentligt efter och om det hjälper.
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Surt att läsa här om alla som är ute och kutar. Hade kommit igång så bra men fick ont i höftleden (muskelfästet till höftböjaren säger naprapaten...). Nu har löpningen legat nere i snart en vecka så det känns bättre. Skall ta en kortare runda om några dagar och stretcha ordentligt efter och om det hjälper.

Gubbe!:hej
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Har du sprungit Tjurruset förut? Annars är tipset att inte ta snyggaste kläderna. Du kommer garanterat att garva enhel del ute i skogen:)

Överlevde. :) Lite mycket transportsträckor kanske, och för lite tuffa hinder men kul att ha testat. Första gången i mitt liv jag springer en hel mil, fem km är Max innan idag.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top