Kontorskrig

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
om han har en ihålig gardinstång så kan du fylla denna med räkor. han kommer att bli galen. funkar dock bara om han har ett eget rum anars blir ni allihop galna :D
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Ta en kakburk i plåt och avlägsna botten med en konservöppnare. Ställ sen burken framför hans dator, fyll den med gula ärtor och sätt på locket.

"Vad fan är det för kakburk som står här? Den måste jag ta bort..." :hihi
 

MT

Hojlös:(
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Lkpg
Hoj
Saknar min KTM
AleX skrev:
PRICKEN över Iet...

Skaffa dig en lång men jätte tunn slang.. fäst den under skrivbordet.. så det kommer spruta .. mellan benen,,,
dra sen slangen smidigt ut ur rummet... en spruta.. o wolla

Så gjord en fd arbetskamrat med hans avd chef.
Vad han inte visste var att han skulle gå på ledningsmöte om 5 min.
Det slutade med att min arbetskamrat och chefen fick tillfälligt byta byxor!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
ett väldigt enkelt knep om ni har kontorsstolar som går att höja och sänka är att sänka ner den max, sänka ner ryggstödet max, luta det framåt max, skjuta in den under skrivbordet och höja upp. Ganska irriterande för man måste flytta skrivbordet för att få loss den. Annar som ni har skrivbordslampor av modellen nedan så kan du skruva upp alla skruvar så att om inte faller loss eller att lampan går i bitar fast då man petar i den så faller allting isär. Jobbigt att sätta ihop igen. Det här gjorde jag varje dag då jag gick skolan
 

Bifogat

  • lampa.JPG
    lampa.JPG
    9 KB · Visningar: 50

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Klisterlappar på ryggen/ytterjackan med olika roliga namn är ganska kul också, särskilt om man "offret" inte upptäcker det förrän han kommer hem och har tankat bilen, handlat mat osv.

Ring in till den radiostationen han lyssnar på och önska nån låt i hans namn, tillägnad nån söt tjej (eller gammal surkärring) på kontoret.

Vidarekoppla alla telefoner du kan till hans nummer, vidarekoppla telefonerna till hans hemnummer, mobil etc.

Synd att ni låter bli bilarna, annars kan "personliga nummerplåtar" vara förbannat kul :)

Lägg en oskalad morot i hans jackficka...känns som ett avhugget finger när man inte vet vad det är :skrämd
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
honkiie skrev:
ett väldigt enkelt knep om ni har kontorsstolar som går att höja och sänka är att sänka ner den max, sänka ner ryggstödet max, luta det framåt max, skjuta in den under skrivbordet och höja upp. Ganska irriterande för man måste flytta skrivbordet för att få loss den. Annar som ni har skrivbordslampor av modellen nedan så kan du skruva upp alla skruvar så att om inte faller loss eller att lampan går i bitar fast då man petar i den så faller allting isär. Jobbigt att sätta ihop igen. Det här gjorde jag varje dag då jag gick skolan

Kan du förtydliga det där med stolen lite? Jag vill testa! :D Det jag främst undrar är hur du menar att man sänker ner ryggstödet max, samtidigt som man lutar det framåt max.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Markus skrev:
Kan du förtydliga det där med stolen lite? Jag vill testa! :D Det jag främst undrar är hur du menar att man sänker ner ryggstödet max, samtidigt som man lutar det framåt max.

Vi har ryggstöd som man kan luta framåt alltså mot mitten vilket sänker ryggstödet några centimeter. Det gäller att få ryggstödet så lågt som det bara går så att man inte kan få loss stolen genom att sänka stödet. Ha så kul :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:corn jag är så himmla glad att jag inte jobbar med er :lol
 

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
KTM Superduke
25 år och jättemogen när jag vill vara det... måste vara trist att vara som dig :död Åk till ICA och inhandla 2kg barnasinne pronto!! :slicka

Till alla er andra :klappar :klappar Nu är jag fullsmockad med ideér.. skriver liten senare och berättar hur resultaten blev :yoparty

HönaPower skrev:
Hur gamla är ni.....
 
Last edited:

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Kakan skrev:
:corn jag är så himmla glad att jag inte jobbar med er :lol
Jag är ledsen att jag inte jobbar med er, låter ju hur kul som helst. Kanske hade blivit roligt att gå till jobbet för omväxlings skull.
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Lapispenna, du vet en sådan där penna man "penslar" på när man har tex fotvårtor. Åk till apoteket och inhandla dig en sådan, även en nagelfil eller liknande. Väl tillbka på jobbet filar du "pennan" över tex hans tangentbord.
Resultatet blir:
När han får det på sina fingrar/händer/whatever händer inget i första skedet.
Men efter ett tag reagerar dammet med fukten på hans hud.
Voilá, han är antingen gulsots brungul över händena eller helt svart.
Helt ofarligt men det är ett helvete att få bort.
Bästa hade kanske varit att försöka få fast det på hans telefonlur.
Svart öra i en vecka hade varit tjusigt...

Lycka till!
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
Hehehe, vilken tråd!
På NIBE där jag APU:ar jävlas alla med alla. Folk som smetar in handtagen på handtruckarna med vit kylpasta, går typ inte bort från händerna :tungan

En massa annat skit som händer med.
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
smeta in baksidan va lådhandtag och liknade med något fett. lätt iriterande
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top