Kontorskrig

sandstream

Guest
Markus förslag om att sätta in en annons med något attraktivt och sedan hans direktnummer är kanon :tummenupp

Kan med fördel användas när folk fyller år också, brukar bli ett jäkla ringande :lol
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Var i Kristianstad jobbar du?
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Markus skrev:
Beställ "samtliga årsredovisningar" via dn.se eller privataaffarer.se till kontoret eller hem, det blir flera lådor med tråkiga årsredovisningar.

Sätt ut oerhört attraktiva annonser med hans direktnummer.
(1995 satte jag ut "100st Ericsson 337 säljes för 500:-/st" och "100st Pentium 90 Mhz säljes för 5000:/st" i Gula Tidningen. :rofl

Allt jag tipsar om har jag gjort själv, jag tar bara med det som varit succé.
:tummenupp

Det är jävulskt jobbigt me årsredovisningar, vi får hem såna...:zpy
 

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
R
Ka11e skrev:
No shit sherlock.. när jag kom upp från lunchen idag hade gubben skruvat/tejpat fast min tunna 21 tums skärm i taket.. :huvet
Hahaha!
Kolla om han har plånboken i bakfickan. Då kan du lägga häftstift på stolen och hoppas på att han träffar rätt. Annars hör du ju om han missar...
 

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
KTM Superduke
Utanför kristianstad.... företagsnamnet är oviktigt... föresten.. dig har jag minsann sett farandes runt i stan.. med din gröna "mössa" :) Bor du i närheten av Everöd?

kaZmur skrev:
Var i Kristianstad jobbar du?
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Fyll hans papperskorg med bananskal, dölj med papper.... mycket flugor blir det!

Surströmming funkar ju alltid, men på skolan blev vi polisanmälda....
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Ka11e skrev:
Utanför kristianstad.... företagsnamnet är oviktigt... föresten.. dig har jag minsann sett farandes runt i stan.. med din gröna "mössa" :) Bor du i närheten av Everöd?
Haha! Jo, jag bor med min far i Everöd och med min Mor i centrala Kristianstad. :D
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
Vi har genom tiderna gjort lite småroliga saker mot varandra(mina polare o jag som läste på samma utbildning):

*Tejpa fast en banan långt in under skrivbordet, efter tag kommer bananflugor som fan

*När han har märkt det så gräv ner en gurka i en lämplig planta på rummet, samma effekt, fast inte lika lätt att hitta

*I en polares korridorsrum på 12 kvm så gömdes en skalad gammal salami under hans vaskkrök, det luktade UNK i flera veckor.

*Limma fast tofflor i golvet

*Om du har möjlighet att komma hem till honom så ta och klipp av alla topparna på hans strumpor= varje gång han tar på sig ett nytt par så går foten igenom och strumpan upp på vaden.

*Fyll hans rum med trasslade pappersbollar

*Ägg istället för vatten på dörren.(Lägg dom på handtaget, ruttna ägg är bäst)

*Köp spraylim och spraya stolen(stolen kommer garanterat att gå paj)

*Ngt som mer hade retat städerskan hade varit o skriva med spraylim i golvet.. Helt osynligt men ju skitigare det blir så kommer det fram av smuts.. Går garanterat inte bort.

*Limma fast soppåsen i botten så när han skall tömma den så går botten ur...

Ja, man kan ju hålla på i evigheter som ngn sa... :hihi
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Innehållet från hålslagen är jävligt irriterande.

Samla på dig så mycket du kan, skaffa ett rör med ett lock sånt man har till ritningar, fyll röret, ställ det mitt framför hans skärm genom att hålla ett A4 i den öppna delen och ryck sedan bort A4:at när det står stabilt. Det är väldigt svårt att flytta röret utan att spilla sen... och man spiller mycket...
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Ka11e skrev:
No shit sherlock.. när jag kom upp från lunchen idag hade gubben skruvat/tejpat fast min tunna 21 tums skärm i taket.. :huvet



mail bomba honom, beställ gratis kataloger och sätt ut annons på blocket " volvo v70 -02 säljes pga flytt 100k ev billigare vid snabb affär osv.."
 

Dennis75

Evil666
Gick med
10 Sep 2004
Ort
Sävedalen
Hoj
Honda nx 650
Använder han handskar??
Lägg lite leverpastej i varje fingertopp, eller kaviar så tar det
hus i helvete när han kommer hem o bruden känner lukten. :hihi
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
En av dom saker vi gjorde på jobbet var att ta en stäpeldyna och trycka mot hörsnäckan på telefonen, en given succe då offret kan gå runt ganska länge med ett blått, svart eller rött öra, eftersom det inte går bort så lätt. Detta funkar alldeles ypperligt på svarta lurar då det är svårt att upptäcka.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Pewo skrev:
En av dom saker vi gjorde på jobbet var att ta en stäpeldyna och trycka mot hörsnäckan på telefonen, en given succe då offret kan gå runt ganska länge med ett blått, svart eller rött öra, eftersom det inte går bort så lätt. Detta funkar alldeles ypperligt på svarta lurar då det är svårt att upptäcka.

Fan, den var riktigt bra !!!
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
Pewo skrev:
En av dom saker vi gjorde på jobbet var att ta en stäpeldyna och trycka mot hörsnäckan på telefonen, en given succe då offret kan gå runt ganska länge med ett blått, svart eller rött öra, eftersom det inte går bort så lätt. Detta funkar alldeles ypperligt på svarta lurar då det är svårt att upptäcka.

Haha, den var rolig, har ni kollat lite väl mkt på den däringa stumfilmen när dom åker till stranden och skall kolla i kikare? :rolleyes:
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Med en tub superlim kan man göra mycket kul. Pennor, limma fast kontorsstolen (i hjulen) mm. Bara låta fantasin flöda.

Ändra kontorsstolen ä'r poppis, så och ta bort ett hjul, ändra så ett hjul sticker ut extra eller göra så att det ramlar av i tid och otid är andra saker man kan göra.

Om han har något foto på rummen kan du ta och scana in det och fixa till det i photoshop (har bla förstorat syrrans öra så det ser riktigt kefft ut (fast roligaste var nog att farsgubben inte såg att bilden var ändrad...)). Kan dock kanske vara känsligt och göra det på familjemedlemmar eller så.

Keep on
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Jobbar han mer än dig kan du väl ta och sätta ditt namn på hans flexkort och vise versa.
Sen får han dra in plustid åt dig medan du flexar ut hans kort tidigare varje dag. Slutligen byter du tillbaka så att han inte märker något, om du vill kan du berätta allt för honom någon gång som han är på gott humör.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
skaffa en rök maskin eller sån rök på burk..

Tio minuter innan han kommer kör den på full effekt.. :hihi



så krasse i alla hans plantor.. ser ganska kul ut när det växer satan.. o då har han ju lite till mackorna med..
Eller pricken över iet.. är o någon dag när det växt till sig , gå in med en macka o fråga om du får ta lite :)

skruva loss handtaget till hans dörr så när han ska öppna så får han handtaget i handen..

en ganska tasikg sak.. om han e singel.. så spela "tjej" börja först oskyldigt med o skicka ett mail (jobb relaterat.. ) o gärna på något sett så "hon" skulle kunna se hur han ser ut .
o se prata mer o mer.. du vet..

kopiator färg eller lasertoner färg.. det är svart... o ett helvete o ta bort.. så doppa telefonen i de..


PRICKEN över Iet...

Skaffa dig en lång men jätte tunn slang.. fäst den under skrivbordet.. så det kommer spruta .. mellan benen,,,
dra sen slangen smidigt ut ur rummet... en spruta.. o wolla
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
AleX skrev:
så krasse i alla hans plantor.. ser ganska kul ut när det växer satan.. o då har han ju lite till mackorna med..
Eller pricken över iet.. är o någon dag när det växt till sig , gå in med en macka o fråga om du får ta lite :)


Funkar med ärtor också.... Eller kanske med svampar?! Kan han få lite konstiga komentarer o blickar från andra kollegor..
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
UrbanTiger skrev:
Den där mailgrejen kan slå helt fel.... glöm det. Dataintrång och sexuella trakasserier är inte att leka med på arbetet :gnissla

Helt sant. Avbryt den iden.
Däremot fick en kille på mitt jobb en bild på sig själv utlagd på snyggast.se
Alla på bygget fick länken på mailen från ett okänt hotmailkonto.
Kul om det är en kille med lite självdistans.
Mindre kul om det är en tjej med taskigt självförtroende.
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top