Inga värre fel eller observationer med andra ord.
På min förra hoj var det nästan liknande på motorn, först vid 7-8 000 varv började motorn leva.
Och där hade jag bara att bensinlampan lös när det var 3 liter kvar.
Dessa saker kan jag helt klart leva med
Inte provkört än dock, men måste göra det.
Det där med tankmätaren har väl varit standard på alla Kawasaki alltid?
Borde väl gå att klämma på de väskorna på gamla modellen.
Kul att träffa på en till Z1000SX på E18 Norrut vid Hägernäs. Du hade en svart hoj, med skjuts, och svängde av mot Vaxholm och jag hade den grön/svarta som fortsatte Norrut,
Då vet jag att vi alla fall är 2 i Stockholmsområdet! ����
Nä, inte tjafs om färgen här också... ;-)
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Prövotid på AM-körkortet införs
En ändring i körkortslagen ... |
|
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna
Husqvarna Motorcycles har p... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!
Carlbarks motor arrangerar ... |