Kalmartävling 15-16 maj

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ja får tyvärr avstå tävlingen, ligger hemma o är förkyld så in i bängen :-(
Hoppas ni som är där får det skoj.
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125

Kom hit o titta istället. Vi e bara elva st, men det går bra för alla än så länge. Barret har iof inte kommit igång ännu. Bara två vurpor på tre pass. Men det e ju en dag i morgon. Så vi får se.
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Kom hit o titta istället. Vi e bara elva st, men det går bra för alla än så länge. Barret har iof inte kommit igång ännu. Bara två vurpor på tre pass. Men det e ju en dag i morgon. Så vi får se.

Haha man kan inte anklaga honom för att inte försöka i alla fall.
Men börjar du bli varm i kläderna då Lasse?
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Haha man kan inte anklaga honom för att inte försöka i alla fall.
Men börjar du bli varm i kläderna då Lasse?

Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?

Bästa träningen man kan få är ju slicks i regen. Du får berätta det för grabbarna :D

Jo de kör på Falken men jag hade inte riktigt råd att åka.
Behöver träna lite mer oxå. Kör SM i Linköping 29-30 maj det set jag fram emot!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?



sista passet på lördagen va fan de roligaste. det gick inte fort men fan va brett det gick:yoparty samma känsla som att åka is.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Haha man kan inte anklaga honom för att inte försöka i alla fall.
Men börjar du bli varm i kläderna då Lasse?

Har man inte försökt kan man inte veta att det inte funkar! Jag gillar inte att chansa. :fakta
Inte en enda vurpa idag dock, även om det känndes som det va på väg överallt :banana

Kanon bra arrangemang med hur mkt åktid som helst! Perfekt tidsschema som höll utan bekymmer hela dagen osv osv. Så djäkla trist att inte fler tog sig dit! :mad:
 

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Ett stort tack från Kalmar MK's RR-sektion till alla glada förare, mekaniker och supporters som gjorde vår tävling till vad den blev :tummenupp
Tyvärr blev inte vädret riktigt vad vi tänkt oss men det var ju nästan torrt hela tiden.

Vi hoppas på en repris nästa år med fulla startfällt

Tiderna från helgens race finns att beskåda här http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=536685
 
Last edited:

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ett stort tack från Kalmar MK's RR-sektion till alla glada förare, mekaniker och supporters som gjorde vår tävling till vad den blev :tummenupp
Tyvärr blev inte vädret riktigt vad vi tänkt oss men det var ju nästan torrt hela tiden.

Vi hoppas på en repris nästa år med fulla startfällt

Tiderna från helgens race finns att beskåda här http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=536685

Vet du om det kommer upp foto någonstans från tävlingen? Såg en fotograf runt banan :)
 

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Vet du om det kommer upp foto någonstans från tävlingen? Såg en fotograf runt banan :)

Jag gissar du syftar på 7'ans fruga som brukar ta kort på tävlingarna. Jag ska kolla upp om bilderna läggs ut någonstans, återkommer så fort jag fått svar.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top