Kärleksfixartråden

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Men hångla har vi redan gjort.. å knulla gör jag först efter äktenskap så de måste bli att gifta oss...eller vi kanske skall prova konversation först:va


Vafan!? Man kan ju inte vänta med det göttigaste!!!! Knulla första dejten is da shit ju, då vet man om det ens är intressant att träffas en gång till haha hångla kan man ju ha vänninor till, och konversera det är sådant jag gör med alkisarna utanför Ica.
 

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Hmm... Om man bor Trollhättan då, vems område tillhör man?

Och en grej till...

... jag kan stava rätt till "Helloween" och vet att de dessutom spelar 4:e december (och inte 3:e) i Göteborg. :yoparty

:D
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Den här tråden är fan för gullig!

Jag har, efter att ha spenderat gårdagskvällen till att stöta (läs: ragga-som-tusan-ganska-full-och-dryg) på en 45-årig tvåbarnsmor, kommit fram till att jag nog också behöver någorlunda stadigt sällskap. Jag kan ju fan inte hålla på såhär längre, det kommer aldrig sluta väl! :) Man kommer ju på, efter att ha kört vila-lite-min-säng?-in-ut-hejdå-usch-vad-hon-var-oattraktiv-ågren-bakis-stilen ett tag, att man inte får det man verkligen behöver. Närhet. På riktigt.

/perris
 

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
Horny 600F
Hmm.. det är dålig könsfördelning på tråden: 80% herrar 20% damer.
(Räknar man med Carro blir det 50-50!) :D

Hur var det nu, vem tillhör man om man råkar bo i hufvudstaden och är det bindande? :)
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Du hade ju redan en klänning och Mark vill viga oss så det ser ju tämligen lovande ut, om ajg kommer hem från Kosovo :näsblod

Har det blivit så farligt i kosovo sen 2004 eller fiskar du efter sympatipoäng från flickorna? Kanske transportkompaniet lever farligare än vad vi på skytte gjorde. :tungan
Fast trafiken är ju rätt besvärlig där nere.
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Nu har du allt fel - läs "Varför bor alla söta tjejer så långt bort för?!!!1elva" :pannkyss

Flyttar över till trubbeltråden :huvet

hmmm menar du att jag e söt???:tungan

Jag är inte säker men jag tror det kan bero på att om en kille är nyfiken på dig så går du iväg med nån tjejpolare o snackar. Sen Om killen kommer ifatt dig och vill prata så hittas en annan tjejkompis att snacka med.. Kanske det är fel kille men det kan också vara fel teknik av dig :tungan

hmmm vad vet du om de??? e ja intresserad av en kille såstannar jag och snackar om killen visar intresse tebax..:tungan

Jo då jag och bus-bo har tagit det stora steget vidare till konversation så kanske blir bröllop när han kommer tebax från kosovo :D

men carro du kan ju inte bara springa och gifta dig så där... va ska de bli av mig då???:va
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Du hade ju redan en klänning och Mark vill viga oss så det ser ju tämligen lovande ut, om ajg kommer hem från Kosovo :näsblod

Villa å volvo har jag ju me, bara hundkräket som saknas isf så de får du skaffa en:D

Bara du inte kommer släpandes me nått av skaniaskräpet å försöker parka på tomten för då e inte skillsmässan långt bort :sissy

Har det blivit så farligt i kosovo sen 2004 eller fiskar du efter sympatipoäng från flickorna? Kanske transportkompaniet lever farligare än vad vi på skytte gjorde. :tungan
Fast trafiken är ju rätt besvärlig där nere.

:D :hihi :skrattaåt :rofl
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top