Kärleksfixartråden

samhainie

Guest
NU JÄÄVLAR DAMEN!!!

Trollhättan dfe är väl lite väl lång ner har du sett sverige kartan nångång???? Jag vet dessvärre att jag snart kommer få konkurrens från andra vackra damer i denna ädla societet. Jag tycker att vi behöver sträcka kartans gräns lite uppåt!! :sissy

:confused: jag trodde du skulle gå med på mitt mycket generösa förslag:huvet jaha...från karlstad och neråt då? tänk på att jag är en gammal bitter skata, behöver lite större område för att kunna ha någon som helst möjlighet to get lucky..
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
:confused: jag trodde du skulle gå med på mitt mycket generösa förslag:huvet jaha...från karlstad och neråt då? tänk på att jag är en gammal bitter skata, behöver lite större område för att kunna ha någon som helst möjlighet to get lucky..

va fan du e ju fräch som fan du kan inte va äldre än mig
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
:rodnar tackar :) :bow jo för fan.. jag blev 34 häromdan, men garanterat bitter som 40..

Bwahaha :D Självkännedom är en god egenskap :tummenupp

Fast tro mig, dom riktigt bittra 40 taggarna är svåra att klå.

Ska jag hänga ut mig själv här då?
Jag vet ju inte ens om jag vill ha napp, jag trivs bra själv.

Singel: Japp (förmodligen min enda goda egenskap)
Ålder: Gammal (för att hänga här)
Ekonomi: Kass (katastrofalt)
Paketlösning: Två ungar (Tonåringar)
Bor: Centralt (I Umeå) i radhus.
Husdjur: Dammråttor (men gillar i princip alla andra)
Dricker: Nästan inte alls (men är inte nykterist, ogillar dock krogliv)
Äter: Uteslutande döda djur
Dansar: Inte alls.

Jag borde om inte annat ha ökat chanserna för dom andra grabbarna här :tummenupp
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
tycker jag me
vart går den geografiska gränsen:tungan

Hallå om jag ska vakta gränsen eller hålla annat otyg borta så vill jag minnsan ha nåt för besväret! Samhainie å C@rro kan få ha delad vårdnad om mig varannan helg :) Lovar att inte ställa till med mycket bråk, vi kan väl köra på prov några veckor iallafall?




Ja ni har rätt, jag är full igen.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Samhainie, vad jag vet så jobbar C@rro för fullt här nere i söder med allehanda patrask ikväll så se till att ta för dig annars kommer hon dra ifrån!

:D
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Jag vill också vara med :D

* Förmodilgen yngst i tråden med mina 22 år
* Iklädd sexigt svart uniform med alla tänkbara verktyg :brynad
* Vill gärna tro att jag kan köra hoj
* Jobbar och tränar mer än vad som är nyttigt

Finns det månne någon som är intresserad? Vi kan nog träffas minst en gång i veckan :va

en gång i veckan låter bra för min del för mer har mannog inte tid med ;)

Nu har jag en vacker dam här som inte vågar lägga ut sig själv *å ja jag har tillåtelse*

Va skall man säga om henne

1 Hon finns där när alla andra man kallar polare inte gör de
2 hon får en att garva
3 hon kan kan hångla *tragiskt nog vet jag det:gnissla
4 den som får henne blir lycklig

så jag presenterar ELLE

ja ja vet ja e feg och tragisk hahahahah jo ja hyoppas jagkan hångla vill tro ja e rätt bra på de:gnissla klart man ställer upp om man kan och vänner behöver de...
 
Last edited:

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
en gång i veckan låter bra för min del för mer har mannog inte tid med ;)



ja ja vet ja e feg och tragisk hahahahah jo ja hyoppas jagkan hångla vill tro ja e rätt bra på de:gnissla klart man ställer upp om man kan och vänner behöver de...

Så du menar att en cool tjej som du inte har en kille? Killarna i Borås måste vara bra konstiga :va Synd att avståndsförhållanden inte är min grej.. :D

Kom på att jag glömde en sak i min presentation

* Jag är totalt hopplös på att se om någon flirtar/är intresserad av mig. Tur att man har med sig polarna när man går ut. Det enda som fungerar är fraser som "-Ligga?" eller möjligtvis "-Ska vi idka skoningslöst sex?".
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Så du menar att en cool tjej som du inte har en kille? Killarna i Borås måste vara bra konstiga :va Synd att avståndsförhållanden inte är min grej.. :D

Kom på att jag glömde en sak i min presentation

* Jag är totalt hopplös på att se om någon flirtar/är intresserad av mig. Tur att man har med sig polarna när man går ut. Det enda som fungerar är fraser som "-Ligga?" eller möjligtvis "-Ska vi idka skoningslöst sex?".

hopplös på att se om nån flörtar med mig och misstolka signaler e min specialitet... nope ingen kille här inte sen ja flytta hit så har dom enda få killarna jag hittat av intresse inte vart härifrån... :va och killarna här har inte direkt visat nått intresse heller undrar va som görs fel:confused:
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hur gar det for er nu, gott folk?
Blivit nagra dejter an? :)
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
hopplös på att se om nån flörtar med mig och misstolka signaler e min specialitet... nope ingen kille här inte sen ja flytta hit så har dom enda få killarna jag hittat av intresse inte vart härifrån... :va och killarna här har inte direkt visat nått intresse heller undrar va som görs fel:confused:

Kom upp till sthlm så bjuder jag på en sympatidate :tummenupp
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kan ni inte skicka ner ett dejtingobjekt till Sydney?
Killarna har nere suger kangurupung alltsa.. De ar fula, och taffsar jattemycket pa roven... Skicka ner nagon med lite hyffs och stil! :tummenupp
 

Henken

Guest
Kan ni inte skicka ner ett dejtingobjekt till Sydney?
Killarna har nere suger kangurupung alltsa.. De ar fula, och taffsar jattemycket pa roven... Skicka ner nagon med lite hyffs och stil! :tummenupp

Jag kan tänka mig en liten tripp ner till värmen :gnissla
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top