Idag är jag förbannad därför att...

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
En kvart från karlstad på e18 mot oslo.. Fick lift av en vänlig själ.. Nu står bilen hos veho bil i karlstad..

Jag kör mellan karlstad och töcksfors dom flesta nätter i veckan. Så hjälp finns om det händer igen, om veho lagar bilen så kommer det garanterat att hända igen :banghead:
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Förbannad är jag ju inte, men lite onödigt var det att vara uppe 05 i morse, för att 3 h och en del samtal senare inse att jag inte ens skulle jobba idag.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Förbannad är jag ju inte, men lite onödigt var det att vara uppe 05 i morse, för att 3 h och en del samtal senare inse att jag inte ens skulle jobba idag.

Det var väl en välkommen överraskning för honnan!!! Vädret är ju kalas!! :)
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Går bra nu..
1. Köpte nya clipon på ebay för ca 550:-, sen vill fraktbolaget ha 495 pix tull och moms :4skrika

Kina alu i styrpinnarna funkar inget vidare, monterade dom pekande uppåt - bakhjulsåka - pekar lika mycket ner som orignalstyret...:näsblod

2. Köpte en 25kw reggad hoj, nu har försäkringsbolaget fått för sig att det står fel i vägtrafikregistret och att hojen har 37kw. Och telefon tid till 16.30...:huvet

3. Bruksmentalitet och hobbypoliser på liten ort... svinat ordentligt med motard i nästan 3 år utan problem, leker med en sporthoj (lite mer fart, mindre bakhjula) i ett par veckor så är folk griniga som faaaaaaaaan :död
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Gled om en gubbe i typ 55 km/h. När jag passerar fönstret på han så hänger han sig på tutan och helljusen.

Klarar inte folk av att bli omkörda eller? Det var övergångställe längre fram men med MYCKET god sikt och jag hade kunnat stanna om någon kommit ut.

Men det blir ju bara värre när folk tutar på en. För man vrider ju om sig och undrar vad f*n de vill. Själv råkade jag ge han näven. Skulle vinkat åt han istället men det är lätt att vara efterklok
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Äntligen semester, fick hojen genom besiktningen och slängde på nytt däck idag. Drog ut och gav järnet med en polare, kom till Sigtuna och en mil därifrån innan kedjan gick av i 180 km/h. Tur den bara passerade genom främre drevet och försvann i oklar riktning och inte trassla in sig i mig eller bakhjulet. Så imorrn blir det åka och hämta liket och se vad som gått sönder. Dubbel-röv... :huvet
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Äntligen semester, fick hojen genom besiktningen och slängde på nytt däck idag. Drog ut och gav järnet med en polare, kom till Sigtuna och en mil därifrån innan kedjan gick av i 180 km/h. Tur den bara passerade genom främre drevet och försvann i oklar riktning och inte trassla in sig i mig eller bakhjulet. Så imorrn blir det åka och hämta liket och se vad som gått sönder. Dubbel-röv... :huvet

Ouch. Tur i oturen dock. Det kan ju vara en tröst.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Cheferna inte får tummen ur och bestämmer ett övergångsdatum till min nya tjänst. :4skrika :mad
Jag vill börja NUUUU! :4skrika :6surkart
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Verkar ju rätt logiskt, med tanke på att extremvänstern är skyldig till rätt stor mängd terrordåd i europa. Det är väl bara separatister som är värre, så skulle inte förvåna mig om säpo haft span på skåningar med. :hihi

Vi skåningar har var sin SÄPO-agent efter oss hela tiden. Min heter Bengt.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top