Idag är jag förbannad därför att...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Beställde lite reservdelar till hojen från England. Prylarna skickades 20 maj.
Började undra när i helvete de skulle dyka upp.
Fick för någon dag sedan ett ebrev från säljaren att paketet returnerats p.g.a. "gone away", vilket jag tolkar som att någon försökt leverera när jag inte var hemma. Nu vill säljaren ha ny fraktavgift för att skicka igen.

Vet inte vilket fraktbolag som leverar för royal mail i Sverige, men nog ska väl den satans jävla kukhuvudslapptasken till idiot som försökte leverera paketet ringa upp eller åtminstone lämna en lapp i brevlådan om hen varit förbi när jag inte var hemma?!!!one!!11!!!

Jag vill fan inte betala för att de latat sej!

Man blir förbannad! :gnissla :huvet

Royal brukar levereras av posten i Sverige.
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Första och sista gången i resten av mitt liv kommer jag att ha att göra med ett visst mc företag i Lidköping.
:kulspruta:kulspruta
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Fifan. Många vill ha en sak gjord men ingen vill ta ett beslut så att jag kan/får lov att börja med uppgiften, istället ska skiten bollas fram och tillbaks... Effektivt som fan... :fakta:huvet
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
..... för att jag bestämde mig att åka över Rissnekorset i eftermiddag. Trafikljuset paj, visade bara rött, fy fan vilket kaos - t.o.m på hoj var det en utmaning att passera helskinnad. Till råga på allt körde jag fel och fick därför det höga nöjet att åka ett extra varv. :huvet

Vad är det för jävla mentalpatient som designat den trafikplatsen?
 

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Danderyd
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Några as stal min gamla vintermoppe inatt och sabbade den tillräckligt för att den förmodligen blir inlöst istället för lagad. Tändnings/styrlås, tanken... Den funkar ju bra förutom det och det blir tydligen dyyrt. Och grabben ska (skulle) köra upp för mellankort om knappt 3 veckor. På den hojen. Förbannadejävlaidioter!!!
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Några as stal min gamla vintermoppe inatt och sabbade den tillräckligt för att den förmodligen blir inlöst istället för lagad. Tändnings/styrlås, tanken... Den funkar ju bra förutom det och det blir tydligen dyyrt. Och grabben ska (skulle) köra upp för mellankort om knappt 3 veckor. På den hojen. Förbannadejävlaidioter!!!

Be att få en kontantreglering av försäkringsbolaget och behåll hojen. Hävda att du lagt ned enorma summor på reparationer och renovering om det behövs för att motivera det.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Har fortfarande inget fruntimmer man kan komma hem till :gråta

Men inget att grina över! Mer tid och pengar åt hojen! :)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Några as stal min gamla vintermoppe inatt och sabbade den tillräckligt för att den förmodligen blir inlöst istället för lagad. Tändnings/styrlås, tanken... Den funkar ju bra förutom det och det blir tydligen dyyrt. Och grabben ska (skulle) köra upp för mellankort om knappt 3 veckor. På den hojen. Förbannadejävlaidioter!!!

Koppla förbi tändningslåset så går den väl köra i alla fall? Skicka pm om du vill veta hur.
Sedan försöker du skjuta upp lösen tills efter uppkörningen.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top