Idag är jag förbannad därför att...

Snarret

Guest
Varför är det så jävla svårt att hitta ett par skor som man vill ha? Letar i några veckor nu, och bestämde mig idag för att nä, jag ändrar lite vad jag söker efter och tar de här, de är med bra.
Men så fanns inte de jävlarna i min storlek, och finns fan ingen annan stans!!! :huvet
Och jag hittar en jävla massa snygga sneakers i herrstorlekar, men inte fan finns de för såna med lite mindre fötter! Vad i helvete!
Jag vill ha mina skor!! :mad:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Varför är det så jävla svårt att hitta ett par skor som man vill ha? Letar i några veckor nu, och bestämde mig idag för att nä, jag ändrar lite vad jag söker efter och tar de här, de är med bra.
Men så fanns inte de jävlarna i min storlek, och finns fan ingen annan stans!!! :huvet
Och jag hittar en jävla massa snygga sneakers i herrstorlekar, men inte fan finns de för såna med lite mindre fötter! Vad i helvete!
Jag vill ha mina skor!! :mad:

Det här går under samma kategori som "jag har aldrig några kläder..." och "varför har jag ingen matchande handväska..." (för att inte tala om det vi avhandlade tidigare, massa svamlande om ointressanta saker, till omgivningens förtret :hihi ) - grovt förenklat - du är chey. :crash

Lev med det. :D
 

Snarret

Guest
Det här går under samma kategori som "jag har aldrig några kläder..." och "varför har jag ingen matchande handväska..." (för att inte tala om det vi avhandlade tidigare, massa svamlande om ointressanta saker, till omgivningens förtret :hihi ) - grovt förenklat - du är chey. :crash

Lev med det. :D

Så är det inte alls. Jag vet att jag har kläder, även när jag inte har några att ta på mig. Och jag bryr mig inte om handväskor, jag har en fin svart sak som funkar jämt, när man behöver en väska i modell liten. Och visst, jag kanske mest bara pratar massa strunt för det mesta, men vad fan, det får man.
Och mina skor är trasiga och jag vill ha nya, men jag hittar inga jag vill ha! Och när jag väl göra det, så finns de aldrig i min storlek :gråta:gråta:gråta
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Så är det inte alls. Jag vet att jag har kläder, även när jag inte har några att ta på mig. Och jag bryr mig inte om handväskor, jag har en fin svart sak som funkar jämt, när man behöver en väska i modell liten. Och visst, jag kanske mest bara pratar massa strunt för det mesta, men vad fan, det får man.
Och mina skor är trasiga och jag vill ha nya, men jag hittar inga jag vill ha! Och när jag väl göra det, så finns de aldrig i min storlek :gråta:gråta:gråta

Klassiskt chey-problem. :fakta
 

Snarret

Guest
Klassiskt chey-problem. :fakta

Inte alls! "Klassiska" tjejer har massa skor, och sliter därför inte ut dem, så de behöver aldrig köpa nya för att de gamla är trasiga. "Klassiska" tjejer köper nya skor för att de vill ha nya skor. Inte för att de BEHÖVER nya skor.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Inte alls! "Klassiska" tjejer har massa skor, och sliter därför inte ut dem, så de behöver aldrig köpa nya för att de gamla är trasiga. "Klassiska" tjejer köper nya skor för att de vill ha nya skor. Inte för att de BEHÖVER nya skor.

Jag fetade för mycket i mitt citat. :D Att cheyor aldrig hittar sin storlek när de nu väl hittat något de vill ha är det klassiska dilemmat. :D
 

Snarret

Guest
Jag fetade för mycket i mitt citat. :D Att cheyor aldrig hittar sin storlek när de nu väl hittat något de vill ha är det klassiska dilemmat. :D

Ah, ja, okej, det har du nog faktiskt rätt i... Fast nu har jag faktiskt köpt ett par skor, i rätt storlek, och förut idag köpte jag två tröjor, också i rätt storlek! (Hoppas jag, jag orkade inte prova dem..)
Jag är oklassisk! Idag iaf. :p
 

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
Varför är det så jävla svårt att hitta ett par skor som man vill ha? Letar i några veckor nu, och bestämde mig idag för att nä, jag ändrar lite vad jag söker efter och tar de här, de är med bra.
Men så fanns inte de jävlarna i min storlek, och finns fan ingen annan stans!!! :huvet
Och jag hittar en jävla massa snygga sneakers i herrstorlekar, men inte fan finns de för såna med lite mindre fötter! Vad i helvete!
Jag vill ha mina skor!! :mad:


Äh! Hojstölvar passar till allt och är väldigt slittåliga ju! Problem löst :tummenupp hehe
 

Snarret

Guest
Klumpiga? det beror ju lite på =P
Använder mina allt som oftast :tummenupp (även på krogen :D )

Haha, vad har du för stövlar egentligen? Mina (sånahär ) är ju jättestela. Det är väl lite grejen med mcstövlar, att man ska slippa paja fotleder och sånt om man råkar illa ut.
Fast det är kanske en vanesak :)
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Åker på att skjutsa på motarden. Fan, man sitter ju som en käppkines när man är två på den.

Att det är en :tuttar hjälper inte.

Tröst är väl att det är kort sträcka innan hon grenslar en egen.
 

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
Haha, vad har du för stövlar egentligen? Mina (sånahär ) är ju jättestela. Det är väl lite grejen med mcstövlar, att man ska slippa paja fotleder och sånt om man råkar illa ut.
Fast det är kanske en vanesak :)

Oh! Du har sånna jag funderat på att skaffa när plånboken tillåter!
(Du för gärna ge mig en utvärdering om vad du tycker om om i pm eller liknande om du orkar :) )
Jag har typ sånna här
 

Bifogat

  • SS1096_5993.jpg
    SS1096_5993.jpg
    82 KB · Visningar: 66

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Fan för vissa idioter till föräldrar, nästan som det borde införas ett körkort... :mad:

http://www.dn.se/nyheter/varlden/foraldrar-misstanks-ha-matat-ihjal-sin-dotter

Föräldrar misstänks ha matat ihjäl sin dotter

Ett brittiskt par står inför rätta misstänkta för att ha tvingat i sin 10-månaders dotter så mycket mat att hon till slut dog. ”De placerade en tratt i munnen på henne för att hindra henne från att stänga den när hon inte ville ha mer”, sade åklagaren.

Enligt åklagaren Andrew Edis har paret – en 31-årig kvinna och en 37-årig man – tvingat i sin 10-åriga dotter fast föda, bland annat kött och flingor, genom en tratt.

– Anklagelsen gäller tvångsmatning. Om man har ett barn som plågas och kvävs, då fortsätter man inte, sade åklagaren Andrew Edis till BBC under torsdagens rättegång vid straffdomstolen i London.

Matandet tros ha pågått i månader ända fram till flickans död i mars 2010, då hon drabbades av lunginflammation orsakad av igentäppta luftvägar.

– Det här är ett väldig sorgligt fall. Hon dog på grund av föräldrarnas metod som gick ut på att mata henne under en period när hon skulle lära sig att äta fast föda, sade Edis.

– De använde sig av trattar, och hällde maten i munnen på flickan. Den placerades i munnen på henne för att hindra henne från att stänga den när hon inte ville ha mer.

Rättegången sköts upp till fredagen.

Dör en aning inombords när jag läser sånt.:(
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Small till över bröstkorgen igår kväll. Haft en tryckande känsla hela dagen. Lite sådär att man ätit nåt torrt och inte sköljt ner det. Åt iofs en kopiös massa godis igår. Kanske bara är det? :va
Tror iaf att jag inte pallar gå på Oktoberfest ikväll. :mad
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Shoppa en billig 22" för 1200, köper kabel i annan butik, samma fast 24" för 999kr just idag.

Fan!
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top