Iceman har lämnat oss.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Fick höra det fruktansvärda igår över lunch, dock levererat på ett osmakligt sätt...

Träffade Jocke på premiären på Anderstorp för någon vecka sedan. Han var så lyckig över att äntligen få köra på IOM. Hade vi inte varit på Jyllands Ringen hade vi åkt över till Irland för att se tävlingen, men nu blev det inte så.
Att han nu är borta för alltid känns overkligt. Han fick visserligen delvis uppleva sin dröm, men varför varför skulle detta hända?!

Sara skulle kört ERFet med honom på BikeWeek. Vi är som alla andra rejält chockade över vad som hänt.

R I P

Klistermärke och insamlingar, klart att vi är med! Mkt bra initiativ :tummenupp

Sara & Åsa
 

MikkE

Guest
Sorg.
Stackars dotter som blir utan pappa nu. :(

Vila i frid Jocke
 

Katie

Stop inbreeding - Ban country music!
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Avesta, Dalarna
Hoj
Nada just nu
Thundercat skrev:
Är det någon som vet vad som orsakade olyckan?

Enligt uppgifter från Englands motsvarighet till Svemo (stod i DN igår) hade bromsarna låst sig inför en kurva. :( Utredningen fortsätter iaf så att de vet säkert.
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Ett år av oerhörd sorg och saknad har nu gått och jag fattat forfarande inte att du är borta för alltid :(
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Kan bara instämma.
såg härom dagen att Jocke hade mig på sin kompis lista,ännu, har han ju iofs helt rätt i..
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
V.i.f

Med en kommande tår för denna olyckliga händelse ger jag min respekt till familjen hans dotter och anhöriga.

//V.I.F
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
R.I.P. jocke kommer att sakna dej på iceman du var alltid så trevlig och pratsam även om man träffade dej på nån roadracing tävling så var du taggad och pratade med mej en gång om hur du skulle vilja köra på isle of man för något år sen...
Och sen blev det som det blev när du väl körde där....:(
Kommer ihåg när jag såg att det hade hänt det var typ samma dag fast på eftermiddagen på bike´s hemsida.
Då blev man mycket chokad det har ju lagt sej nu är ju snart ett år sen, men iceman kommer bli lite konstigt utan dej!
Hade bra där uppe! :)
MVH//PB
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag saknar dig som fan Jocke, det vet du! Tänker alltid på dig när jag kör hoj, särskilt vid banåkningen på Åland av någon anledning. Var ute vid Habo kyrka för ett tag sen, det låg blommor där och var jättevackert. Tänker på dig och saknar dig, hoppas du tar hand om Ida ifrån hojhimmeln.
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Passerade Jönköping igår och såg ut över ett glittrande Vättern med Habo på andra sidan.
Insåg att det nästan på dagen va 4 år sen du lämnade oss....
Saknar dej så fruktansvärt ibland.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top