Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
vill passa på att skicka en tackhälsning till ZULAN för att jag får låna originaldelar av honom till regbesiktningen av min sp1 som kommer att anlända från england i nästa vecka, den är lite ombyggd och kommer troligtvis ej att gå igenom med den undertailen som sitter på nu!
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Jag kör med 55 profil på min 2:a och det får plats precis, men då har jag hjulet långt fram. Däcket ligger mot kåpans underkant när den står på sidostödet :D .

Samma här,så jag känner igen syndromet..:död
Men vad gör man inte för så kort hjulbas som möjligt!? :rolleyes: :D

Då jag har 42-taggarsdrev bak så blev det dessutom för tajt med orginal 16 taggars fram, så de fick bli 15..:3freak :hihi
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Du är välkommen!! :) Vi har lite godisvägar att bjuda på här :tummenupp

Åker för övrigt åt ditt håll imorgon för att kolla på ett vinterobjekt; en zxr/gsxr/cbr/r1...:rolleyes:

Gött! Det låter bra..! :yoparty Då får jag höra av mig framöver så får vi se när det passar... :tummenupp

Var i krokarna var du igår och blev det någon affär? :va :)

Läckert det blev med de nya fotpinnarna!!! :nicka

har intresset för träffen svalnat?

Absolut inte! :confused:
Skulle super gärna närvara :), men vi väntar vårt första barn till midsommar, så både 3 & 10 juli är lite för nära inpå nedkomsten... :( :brinnerup

Men hoppas på en lyckad träff så ni alla är sugna på att köra en favorit repris! :D :tummenupp

//Flying Finn
 
Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
E 180 standard??:confused: :5sure

Jaja, jag har alltid kört 190.
kan rekomendera 190/55 för den som vill svänga!! :tummenupp

Nä klart det inte e...fel av mig, sorry :gnissla :gnissla Hmmm...vafan hade jag på min då...200? Mer lättsvängt blev det iaf, en klar skillnad.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Men Markus har bjudit mig iaf...det var väl snällt! :tummenupp


klart som fan att du ska komma trodde inte det var aktuellt längre nu när du kör blade, ber om ursäkt klasse men du kanske ändrar dig, det vet man aldrig:hihi :krama
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Men Markus har bjudit mig iaf...det var väl snällt! :tummenupp

Damn sure..du e en Spettakille, trots att du inte insett det till fullo. Kila in på närmaste välsorterade etablissemang för tidskrifter och köp senaste Performance Bike där man jämför vår klassiker med 1098an, gsxr 750 och rsv Mille...det är rätt trevlig läsning :yoparty :yoparty
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
klart som fan att du ska komma trodde inte det var aktuellt längre nu när du kör blade, ber om ursäkt klasse men du kanske ändrar dig, det vet man aldrig:hihi :krama

Ja skäms på dig Abbe:7peta

Och intresset verkar ju ha svalnat....ett tag var det jävla tjat och nu när vi har ett datum och ett ställe....:confused: :confused: :va
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ja man vet aldrig, i min bytartakt kanske jag rullar in med en Spetta trots allt...:rofl


hoppas det:) ta inte illa upp klasse, jävlas bara lite, rått men hjärtligt:krama

Ja skäms på dig Abbe:7peta

Och intresset verkar ju ha svalnat....ett tag var det jävla tjat och nu när vi har ett datum och ett ställe....:confused: :confused: :va


sluta peta på mig:slicka

jag e på ang träffen men som sagt är inte intresset större än vad det verkar vara nu så kanske jag med hoppar, annars får ni masa er hit ner till bästkusten ist.
 
Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Vad har hänt med alla andra då?! HALLÅ!!!! Rayback? Razorback? Icko? Swepatrik? Roger_Swe? Kåre? Zulan? BeBe? SACCE? Biltmore? SKRIV UPP ER NU!!!
Flying Finn är ursäktad redan....

NY LISTA:

3 juli:
1. Softishman
2.abethebabe
3.Mr.Twin
4.

10 juli
1.Mr.Twin
2.
3.
4.

Fyll på enligt lista
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Vad har hänt med alla andra då?! HALLÅ!!!! Rayback? Razorback? Icko? Swepatrik? Roger_Swe? Kåre? Zulan? BeBe? SACCE? Biltmore? SKRIV UPP ER NU!!!
Flying Finn är ursäktad redan....

NY LISTA:

3 juli:
1. Softishman
2.abethebabe
3.Mr.Twin
4.

10 juli
1.Mr.Twin
2.
3.
4.

Fyll på enligt lista


Jag håller med där, upp med namnen nu boys!!!:hördu :fakta
 

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Ort
Brandbergen
Hoj
00, Honda, SP1
3 juli:
1. Softishman
2.abethebabe
3.Mr.Twin
4.SwePatrik

10 juli
1.Mr.Twin
2.SwePatrik
3.
4.


Helst 10 får då e jag ledig hela fredagen :banana btw varför har vi inte träffen på en lördag då a 98% av alla folk e lediga ?:gnissla

Ps. ta inte min fråga som gnäll eller annan misstolkning vet att det finns folk som lät tar minsta fundering som ett "gnäll" men det är inget gnäll ::arsele
 
Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Som det ser ut nu skulle jag nog kunna båda datumen! :)

1. Softishman
2.abethebabe
3.Mr.Twin
4.SwePatrik
5.Biltmore
6.

10 juli
1.Mr.Twin
2.SwePatrik
3.Biltmore
4.
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
3 juli:
1. Softishman
2.abethebabe
3.Mr.Twin
4.SwePatrik

10 juli
1.Mr.Twin
2.SwePatrik
3.
4.


Helst 10 får då e jag ledig hela fredagen :banana btw varför har vi inte träffen på en lördag då a 98% av alla folk e lediga ?:gnissla

Ps. ta inte min fråga som gnäll eller annan misstolkning vet att det finns folk som lät tar minsta fundering som ett "gnäll" men det är inget gnäll ::arsele

Vet faktiskt inte.... Om det är så att dom långväga ska kunna komma på fredag för att kunna vara med på en åktur på lördagen för att festa lite på lördagskvällen?! :confused: :va :3freak
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vet faktiskt inte.... Om det är så att dom långväga ska kunna komma på fredag för att kunna vara med på en åktur på lördagen för att festa lite på lördagskvällen?! :confused: :va :3freak


är inne på din linje:tummenupp
 

Roger_SWE

Skoj på hoj
Gick med
19 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati x 3
Nu är jag med igen :)

3 juli
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7.
8.
9.


10 juli
1. Mr.Twin
2. SwePatrik
3. Biltmore
4. Roger_SWE
5.
6.
7.
8.
9.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
är inne på din linje:tummenupp

Jamen då byter vi till lördag den 4 juli. Muller på dagen och lite fest på kvällen, hur låter det? För de som vill sova över fre-lördag, inga probs!

Ja inte lördag/söndag heller för den delen
 
Last edited:
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top