Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
We thought you were hiding, but you live! He lives...:bow Hehehe du den där med fästingen va bra! Tiden som kom från höften PASSAR SKIT BRA:banana Hoppas att vi alla andra nu tar sig tid att komma till Stockholmo nu när våran IL Presidente har fixat tid åt oss. Då jaalar så ska vi visa 08:eek:rna vad Spettor är:whip



Senaste Update Listan.


1. Roger_SWE (Stockholm)
2. Mr.Twin (Norrköping)
3. Icko (Österåker)
4. Razorback (Halmstad)
5. Abethebabe (Falkenberg?)
6. Rayback (Falkenberg??? har inte bestämt sig ännu, jag för din talan nu ray?)
7. Softishman (Uppsala)
8.JSH (Uppsala)
9. Fazerfun (Stockholm)
10.swepatrik (Stockholm)


KOM IGEN NU GRABBAR!!!!!:fyllisar :hojsmilie


biltmore kan vi stryka från listan, han kör ju blade tillfälligt
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
3 juli skulle passa mig bra, bättre än 10:e iaf.... JAG ÄR PÅ!!!!:tummenupp

Skit bra!!! Hur många sovplatser finns det? Har du tomt? Då kan ev några hojar ev stå ute en natt iaf....:rolleyes:

Var och en tar med sig mat och dricka till sig själv antar jag? Så kan vi ju dela på kostnaden för en sallad och lite bröd eller nått.... :banana :fyllisar

NY LISTA:

3 juli:

1. Softishman
2.
3.
4.

10 juli
1.
2.
3.
4.

Fyll på enligt lista!!!:D
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
3 juli skulle passa mig bra, bättre än 10:e iaf.... JAG ÄR PÅ!!!!:tummenupp

Skit bra!!! Hur många sovplatser finns det? Har du tomt? Då kan ev några hojar ev stå ute en natt iaf....:rolleyes:

Var och en tar med sig mat och dricka till sig själv antar jag? Så kan vi ju dela på kostnaden för en sallad och lite bröd eller nått.... :banana :fyllisar

NY LISTA:

3 juli:

1. Softishman
2.abethebabe
3.
4.

10 juli
1.
2.
3.
4.

Fyll på enligt lista!!!:D


efter lite efterforskningar så passar nog den 3:e bäst för mig iaf

jag handlar nog när jag kommer upp:D
 

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Westcoast
Hoj
R1
Tyresö

Eftersom jag jag tog lead på detta så känner jag att stämningen kräver att att jag också levererar.

Eftersom jag inte fått några tillfredsställande svar från kompisen i Tyresö tänkte jag faktiskt att ni ska komma hem till mig i Huddinge. För er som kommer söderifrån sparar ni ett gäng mil och den berömda Slingerbulten ligger bara ett stenkast bort (ett långt...:D ).

Ett antal grillar kommer att vara framdragna, ölen kommer att vara kall, det finns bord under tak om vädergudarna är oss mindre nådiga, en uppvärmd pool och så klart en juste gräsmatta för kubbspel. Kan erbjuda ett gäng sovplatser av mer eller mindre bekväm natur och såklart garage för förvaring av ett antal dyrgripar.

Men så är det det här med datum. Inget datum lär ju passa alla så jag skjuter från höften? Vad tror ni om 3 eller 10 juli? Eller är det tidigare som gäller

Kom med input NU (ja speciellt du Mogge...fan du e ju som en fästing på rohypnol...:D :D :D )

Jag hämtade min Sp1 i Tyresö:va
 

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Ja, alltså resten sitter ju kvar "innanför" den nya undertailen... :confused:

Hoppas det löser sig ändå!? :tummenupp

Kommer förövrigt gärna ner till "Bästkusten" och får mig en guidning på lite schyssta SP1-vägar..! :yoparty

//Flying Finn


Du är välkommen!! :) Vi har lite godisvägar att bjuda på här :tummenupp

Åker för övrigt åt ditt håll imorgon för att kolla på ett vinterobjekt; en zxr/gsxr/cbr/r1...:rolleyes:
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
SP1 och SP2 TRÄFFEN

NY LISTA:

3 juli:
1. Softishman
2.abethebabe
3.Mr.Twin:hej
4.

10 juli
1.Mr.Twin:hej
2.
3.
4.

Fyll på enligt lista
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98


tror att rayback vill ha en mer lättsvängd spetta, den är "lite" tungstyrd juh men vem bryr sig om det, inte jag iaf när man glider omkring på en av de absolut vackraste hojar som nånsin byggts, och ljudet, i´m lovin it:tungan helt sjukt hur en hoj kan dra så mkt blickar till sig, låg bakom rayback när vi var ute å gled häromdagen, folk vände sig om när han kom körandes, jag längtar knappast mindre efter min nu, ska bli intressant å höra hur den låter med en uppsättning devilpipor:)
 
Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

För att de är standard kanske...:D :D :D Dannyboy hade ju ett 190 när jag köpte hans och det var en viss skillnad i "flickability" när jag fick på ett 180 bak.

Fast rensat arsle och 190 ser rätt phett ut...man kanske får ligga mer...:tuttar :D

3 juli skulle passa mig bra, bättre än 10:e iaf.... JAG ÄR PÅ!!!!:tummenupp

Skit bra!!! Hur många sovplatser finns det? Har du tomt? Då kan ev några hojar ev stå ute en natt iaf....:rolleyes:

Var och en tar med sig mat och dricka till sig själv antar jag? Så kan vi ju dela på kostnaden för en sallad och lite bröd eller nått.... :banana :fyllisar

NY LISTA:

3 juli:

1. Softishman
2.
3.
4.

10 juli
1.
2.
3.
4.

Fyll på enligt lista!!!:D

Låter ju lovande :tummenupp

Menar du säng eller sov?? Kan nog husera en hel pluton med madrasser, soffor mm.

Tomt finns ja (alldeles för stor för mitt trädgårdsintresse...), perfekt för kubb. Samkvämet blir på pooldäcket.

Garaget rymmer säkert 6 hojar, annars finns det en carport. Kåken ligger högt o garaget nere vid gatan men området är väldigt lugnt, ingen behöver vara orolig för att någon är på hojarna

Ta med er det ni vill äta/grilla, resten köper jag in och så splittar vi på notan.
 
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
För att de är standard kanske...:D :D :D Dannyboy hade ju ett 190 när jag köpte hans och det var en viss skillnad i "flickability" när jag fick på ett 180 bak.

Fast rensat arsle och 190 ser rätt phett ut...man kanske får ligga mer...:tuttar :D

E 180 standard??:confused: :5sure

Jaja, jag har alltid kört 190.
kan rekomendera 190/55 för den som vill svänga!! :tummenupp
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
För att de är standard kanske...:D :D :D Dannyboy hade ju ett 190 när jag köpte hans och det var en viss skillnad i "flickability" när jag fick på ett 180 bak.

Menar du säng eller sov?? Kan nog husera en hel pluton med madrasser, soffor mm.

Tomt finns ja (alldeles för stor för mitt trädgårdsintresse...), perfekt för kubb. Samkvämet blir på pooldäcket.

Garaget rymmer säkert 6 hojar, annars finns det en carport. Kåken ligger högt o garaget nere vid gatan men området är väldigt lugnt, ingen behöver vara orolig för att någon är på hojarna

Ta med er det ni vill äta/grilla, resten köper jag in och så splittar vi på notan.

190/55 är väl standard på en SP1..!? Har jag hört iaf.... SOV plaster, golv eller andra platta ställen man kan ligga på....:tungan

LÅTER TOPPEN!!!!! Fortsätt nu med att fylla i listan så vi kan spika nått nån gång!!!:banana :fyllisar
 

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Ort
Brandbergen
Hoj
00, Honda, SP1
Spelar inte så stor roll för mig tror jag är ju ändå ledig på helgen har semester i början av juli med men inte första veckan.

Om det blir det 3 kanske man inte kan va med på dag aktiviteter ifall det blir sådana
 

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Gilles fotpinnar monterade - Me like!!!

Fick på min Gilles fotpinnsats idag...jisses en sån känsla! Kan bara varmt rekommenderas! :tummenupp

Ser väl inte så tokigt ut heller...
 

Bifogat

  • IMG_0952.JPG
    IMG_0952.JPG
    112.8 KB · Visningar: 81
  • IMG_0950.JPG
    IMG_0950.JPG
    117.2 KB · Visningar: 81

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
190/50 är standard på SP 1 och 2.
Jag kör med 55 profil på min 2:a och det får plats precis, men då har jag hjulet långt fram. Däcket ligger mot kåpans underkant när den står på sidostödet :D .

Så var det!!!:tummenupp

Fick på min Gilles fotpinnsats idag...jisses en sån känsla! Kan bara varmt rekommenderas! :tummenupp

Ser väl inte så tokigt ut heller...

Snygga, vill oxå ha!!!:rolleyes:
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
har intresset för träffen svalnat?
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top