Hojåka i LUGNT tempo.

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Eftersom ingen mer svarat här så kör jag med jP och de andra på "the dark side". Det får bli en annan gång Miss-A om inte du också hakar på norr ut?
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Vi kör från skogis kl 11.00 till dalarö för att sen luncha på rosenhill. Dom som vill med får gärna hänga på
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Kör en kortare runda i morgon om någon är sugen. Typ, Enhörna, Svartbro, Mariefreds-hållet, Laxne, Gnesta (fika) och hemåt. Tempo i "behålla-körkortet"-spannet. Kör från Shell Botkyrka 11.00 om någon vill haka.
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Jag kör en runda i morgon fredag om någon är sugen. Mot Mariefreds-hållet, Laxne, Gnesta (fika) och hemåt. Tempo i "behålla-körkortet"-spannet. Kör från Shell Botkyrka 12.00 om någon vill haka.
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Jag kör en runda i morgon fredag om någon är sugen. Mot Mariefreds-hållet, Laxne, Gnesta (fika) och hemåt. Tempo i "behålla-körkortet"-spannet. Kör från Shell Botkyrka 12.00 om någon vill haka.

Semester-glassare. Vissa behöver ju bidra till BNP-värdet medans resten av landet ligger på stranden :arsele
På med grushjulen till helgen istället, jag tänkte ta och lufta grisen på lördag.
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
BNP är överskattat ;-). Blir körning för mig i morgon också. Dock asfalt (eller blandat). Hinner/orkar inte byta hjul...
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Några som vill med ut o brumma imorgon? Har 45 mil till service och tänkte väl dra av större delen av dem under morgondagen, möts på Mellqwist på söder vid 10 för lite frukost, upptankning och sedan söderut?
 

fredrik_n

Sen
Gick med
27 Nov 2011
Ort
Haninge
Hoj
Triumph Daytona
Inte för tidigt bara, jobbar och det är varmt :) 1830 ? Rutt nja min hoj hittar till bulten skanssundet :) men det går nog att övertala henne till andra vägar. Dalarö kanske ?
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Som sagt, värmen är näst intill olidlig. Så lite senare vore inte dumt.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top