Hojåka i LUGNT tempo.

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Kan utgå från shell/mcd norsborg och ta lite spontanvägar för att sedan dra oss till rosen.
Bara hoppas vädret blir lite bättre, men jag kör nog oavsett då jag inte kört på några dagar nu och hojjen kan ju inte bara stå och rosta sönder! :tungan
 

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Ort
Stockholm
Hoj
TV4 Fact. -17
Kan utgå från shell/mcd norsborg och ta lite spontanvägar för att sedan dra oss till rosen.
Bara hoppas vädret blir lite bättre, men jag kör nog oavsett då jag inte kört på några dagar nu och hojjen kan ju inte bara stå och rosta sönder! :tungan

Vädret verkar hålla i sig så jag e på.
Är det mitt emot biltema?
 

corken

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2013
Ort
stockholm
Hoj
2011 Suzuki GSX-R 750, -09 Honda CBR600rr Race
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.

Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Kom gärna med förlag på tid om ni vill haka på!

alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare.
 

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Ort
Henkan
Hoj
Yamaha -R6 09
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.

Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Kom gärna med förlag på tid om ni vill haka på!

alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare.

Vilken tid tänkte du avfart? Åker gärna i lugnt tempo å luktar på blommorna
 

RobertF

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2013
Ort
Nacka
Hoj
Daytona 675
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.

Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Kom gärna med förlag på tid om ni vill haka på!

alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare.

Hade gärna följt med men måste tyvärr jobba hela helgen. :(
 

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000XR -17
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.

Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Kom gärna med förlag på tid om ni vill haka på!

alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare.

Låter trevligt, jag är gärna på. Vad sägs om klockan 12 vid Skogis? Eller är det för tidigt? :)
 

DanielB

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2013
Ort
Värmdö
Hoj
2013 Kawasaki Z800
Jag hakar nog också på en sväng

- - - Updated - - -

Jag hakar nog också på en sväng
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Jag föreslår en åkning imorgon också, jag och en till är redan på, finns det fler? :tummenupp
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Vart bär det av?

Jag är inte direkt en guru på MC vägar runt Stockholm, men denna väg har jag kört tidigare och är rätt vacker med många fik och sträckor som inspirerar till aktiv körning.

Förslag: start kl 11:00 vid McDonalds Sveavägen,
Sedan bär det av mot Bogesundsvägen, Vaxholm (möjlighet till fika), Färja till Rindö, (fika igen vid färjan till Oxdjupet), Färja till Värmdö, Nacka, Nynäsvägen ut till Slingerbulten, Rosenhill (tredje möjligheten till fika).

Jag ser gärna att fler folk visar intresse annars kanske jag migrerar till Medel/Snabba turen i den andra tråden :tungan
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top