Hojåka 2011 och 2012

Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
trevlig tur idag, tack gubbar. Konstigt att oscarshäll inte var öppet?? men glassen var god i norrköping och utsikten kunde man inte klaga på.:tummenupp
 

Mikee71

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
-97 CBR 900RR
Riktigt kul o komma ut en sväng, tur jag han med men tyvärr så låste jag ut min sambo och dotter i all hast för att hinna med er, dem var måttligt glada :mad: när jag kom hem ca 21.10, kan även säga att mobilens batteri hade dött så man ringde inte hem heller :D

trevlig tur idag, tack gubbar. Konstigt att oscarshäll inte var öppet?? men glassen var god i norrköping och utsikten kunde man inte klaga på.:tummenupp
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Som singel så har man näsa för bra fikaställen... :tuttar:tuttar lila tröjan ojojoj.:)
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Hallå folk. Jag tycker det är lite klent med info om nån ska ut och åka. Det verkar som det åks hoj men utan att det skrivs nått.

Har ni tappat intresse för samåkning?

Går det för fort/sakta?

Åker vi samma vägar varje gång?

Vore kul om vi kunde bli ett gäng igen. Det är ju kul att ses på macken och prata skit och dricka kaffe, som det ser ut.
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Hallå folk. Jag tycker det är lite klent med info om nån ska ut och åka. Det verkar som det åks hoj men utan att det skrivs nått.

Har ni tappat intresse för samåkning?

Går det för fort/sakta?

Åker vi samma vägar varje gång?

Vore kul om vi kunde bli ett gäng igen. Det är ju kul att ses på macken och prata skit och dricka kaffe, som det ser ut.

Kommer snaaaaaart!:pannkyss
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
En lång sväng i morgon, norr ut är det bra vägar säger Tuggis. 10,00 på macken om nån har lust.
 

drasuten

SPEED is my DRUG
Gick med
1 May 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Aprilia mille -00 ,Yamaha cr 250 enduro och Mille har en honda cr80 -01
Hallå folk. Jag tycker det är lite klent med info om nån ska ut och åka. Det verkar som det åks hoj men utan att det skrivs nått.

Har ni tappat intresse för samåkning?

Går det för fort/sakta?

Åker vi samma vägar varje gång?

Vore kul om vi kunde bli ett gäng igen. Det är ju kul att ses på macken och prata skit och dricka kaffe, som det ser ut.

kan det gå för fort ????????????? :)
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
hojåka?

Jag ska bara hitta ett försäkringsbolag som inte straffar mig alltför mycket, så kommer jag och hälsar på. Kaffe är aldrig fel Rolle!:yoparty
Hmm, måste nog prova skinnstället också innan jag kan komma iväg, det kan ha krympt...
 
Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag ska bara hitta ett försäkringsbolag som inte straffar mig alltför mycket, så kommer jag och hälsar på. Kaffe är aldrig fel Rolle!:yoparty
Hmm, måste nog prova skinnstället också innan jag kan komma iväg, det kan ha krympt...

Kaffe på macken eller? Säg bara till.
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Man blir ju mäkta förvånad över hur mycket det kan skilja i pris på försäkringar. Länsförsäkringar, där jag har allt annat försäkrat skulle ha nästan 9000 för halv/ helår, medans Folksam ville ha 2800. Gissa vem som fick mig som kund?
Hur som helst, nu är jag snart på gång igen! Hoppas det blir lika kul som vanligt. När brukar ni köra? Lördagar 10:00 Shell eller?
 

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
R1200GS
18e-19e blir det ingen åkning för då kommer ni väl och flaggar på SM på Sviestad.
Som vanligt blir det gatåkningsbiljetter/stämplar och den exklusiva funkiskörningen den 21e som tack för hjälpen. Mat under dagen och lite grillat på lördagkvällen också.
Den 21e är det både gat- och licens-grupp men som sagt bara för funkisar.
funkisanmälan här

Vi ses
/Stefan
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Hojåka idag Lördag?

Ingen som känner för en liten sväng, eller är alla upptagna på annat håll?
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top