Hojåka 2011 och 2012

RSVRemil

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
RSV4 -09
Sitter på en restaurang i smutsiga sega Kina o:mad:ch ska för första gången på en vecka få lite riktig mat!
Men nu jag längtar hem!
Saknar min älskarinna Aprilia!:krama
 

On2wheels

Medlem
Gick med
27 Jul 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha R1 -07Yamaha R1 - 03 såld, Husaberg 650 motard- 02, R1- 98 såld, Gixxer 750- 94 såld, Rmx 250-99 såld
Blev en tiomilsresa ikväll iaf. Ganska så hoppig sådan...
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Åkte en sväng till Sviestad och det skit kallt på vägen hem,,,, och väl hemma stog balkongdörren öppen,,,,, skönt? Nej i så.
 

On2wheels

Medlem
Gick med
27 Jul 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha R1 -07Yamaha R1 - 03 såld, Husaberg 650 motard- 02, R1- 98 såld, Gixxer 750- 94 såld, Rmx 250-99 såld
Nån som är sugen på att gasa lite typ nu??
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Idag har jag gjort något som egentligen inte har något med hojåka att göra alls, men det var så roligt så jag måste dela med mig.
30 minuters flygtur med en Blackhawk. Det tackar vi skattebetalarna over there för. :tummenupp :tuttar :yoparty :banana :hihi:rock:hej:blah:Rockbanan
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Åka med Norrköpingsfolk i morgon och sen kom jag på att det kör ihop säg å det grövsta.:gnissla

Tror att Tuggis ska åka, i sånt fall är det 11 på macken.
 

On2wheels

Medlem
Gick med
27 Jul 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha R1 -07Yamaha R1 - 03 såld, Husaberg 650 motard- 02, R1- 98 såld, Gixxer 750- 94 såld, Rmx 250-99 såld
PHP:
Jag ansluter..
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Idag har jag gjort något som egentligen inte har något med hojåka att göra alls, men det var så roligt så jag måste dela med mig.
30 minuters flygtur med en Blackhawk. Det tackar vi skattebetalarna over there för. :tummenupp :tuttar :yoparty :banana :hihi:rock:hej:blah:Rockbanan

Det är ju fränt. Jag blev luftlandsatt med en Vertol (bananhelikopter) 1978 på Bungenäs på Gotland,,,,,,,,, 3 gånger,,,,,,,, samma dag.:såjaponken :hihi:hihi
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Det är ju fränt. Jag blev luftlandsatt med en Vertol (bananhelikopter) 1978 på Bungenäs på Gotland,,,,,,,,, 3 gånger,,,,,,,, samma dag.:såjaponken :hihi:hihi

Fan då...
Ja men vi övade start o landning en del. Så det blev 5 landningar. Med tanke på att det kan vara bråttom att landa ibland så blev det ganska spännande!
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Fan då...
Ja men vi övade start o landning en del. Så det blev 5 landningar. Med tanke på att det kan vara bråttom att landa ibland så blev det ganska spännande!

Det var coolt,,,, vi tömde (1 pluton) helikoptern på typ, 5-10 sekunder sen var helikoptern borta, det var imponerande hur fort den försvann.
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Det var coolt,,,, vi tömde (1 pluton) helikoptern på typ, 5-10 sekunder sen var helikoptern borta, det var imponerande hur fort den försvann.

Sånt kan ju va roligt! Tyvärr hade jag med en bunt gnälliga Tyskar som absolut inte ville vara med om någon luftakrobatik. Men dom blev åksjuka ändå :D
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Bra väder så är jag på..........

Sånt kan ju va roligt! Tyvärr hade jag med en bunt gnälliga Tyskar som absolut inte ville vara med om någon luftakrobatik. Men dom blev åksjuka ändå :D

Hur länge är du kvar där borta, det drar igång körningar på Sviestad du vet.:D
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top