Kolla luftspalt och olja, gaffeln är lika djupt i sväng som i broms på nått ställe.
Det vore bra att se fler varv som inte är direkt ur depå också, är detta ditt maxtempo, varma däck?
sen kör du lite ryckigt med gasen och broms bitvis, slappna av och ta med mer fart in i sväng ist för att ligga på i högvarv och vänta på påslag ur sväng, kanske prova att gå upp en växel och gasa tidigare, se hur det känns.
Det kan vara så att man försöker köra runt sitt upplevda problem men det gör ens körning oharmonisk och så är en ond cirkel igång, ska du göra en förändring på hojen till det bättre bör du också köra en återställning av din uppfattning av hur den funkar, och i viss mån gå tillbaka till en den körstil du hade innan problemet började, annars analyserar du hojens nya inställning utifrån den mindset du hade senaste den krångla, kan vara lurigt.
Smart att film fjädring, gjorde jag runt 2000, se nedan.
Men tänk på att man även ser saker på en sån här film som kommer från hur du flyttar kroppen inför sväng mm, allt är inte gas, broms och ojämnheter.