Herre i huset,eller inte..

Morphed

ORGANDONATOR
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450 SXF
Är det du eller tjejen som bestämmer i hemmet mm?? känns somm jag ligger i underläge o har inte mkt och säga till om hemma,när det blir bråk är det jag som springer..

Träffa en trevlig och vältränad tjej för 2,5år sen på ett gym där jag träna och vi flytta ihop ganska snart. Hon tränade ganska seriöst redan då och det blev mer och mer träning för henne..

Hon har byggt på sig enormt med muskler under tiden vi vart tillsammans och tycker att det börjar bli lite väl jobbigt att leva med henne när det börjar tjaffsas mm. Hon är så jävla stark oxå så de e fan inge skoj.
Vi är lika långa typ nästa 180cm men hon väger 90kg rena muskler och jag väger ca 80kg eller lite över..

Är det någon som vart med om liknande och vad man ska göra? packa grejorna första bästa tillfälle??
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Sjukt kul skrivet :D :rofl

"Hon är så jävla stark oxå så de e fan inge skoj."

:D
 

Morphed

ORGANDONATOR
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450 SXF
Hon lär nog inte bli nöjd om hon vet att jag skriver om henne här så det är inge bra ide att lägga ut en bild här.. :rofl
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Steroider kan ge en del psykiska biverkningar.

Även fysiska....
 

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Ort
kungshamn
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
tror det är rätt vanligt att tjejer bestämmer hemma och att vi killar flyr när det är dags för gräl eller tjafs.
kvinnor är ett väsen,svåra att leva med och svåra att vara utan.:mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Köp vapen batong eller liknande och hoppa på henne bakifrån alternativt när hon sover.

Ge henne en ordentlig läxa så hon håller sig på mattan :tummenupp
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Och hur går det när hon vill sexa men inte du?

Ser framför mig hur en 180 karl står vid disken på polisstationen och försöker övertyga polisen om att ha faktiskt blivit våldtagen av sin fru... :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -06
vadå, slåss ni det första ni gör när ni grälar lite? :O

du får väl bygga på dig lite mer än henne bara, eller drick öl hela dagarna så väger du snart 100 kg och har i alla fall vikten till din fördel :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En kille jag gick en utbildning med hade varit tillsammans med en bodybilder tjej, när han kom hem en gång hann snubben precis ducka när hon kastade gjutjärnsstekpannan mot skallen på honom.

Den fasnade i ytterdörren,

Det gjorde inte han, han flyttade in hos en kompis och bad henne ringa när hon hade flyttat ur hans lägenhet.
När hon hade gjort det bytte han lås i ytterdörren och installerade ett extra, ett smart drag, då han några nätter senare vaknade av att det rasslade i låset.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top