Tihi, jag gillar din humor.Jag tror på Ferodo. Enbart pga av god erfarenhet av de Ferodo Racing Green jag och två vänner för länge sedan monterade på våra hojar..
Tihi, jag gillar din humor.Jag tror på Ferodo. Enbart pga av god erfarenhet av de Ferodo Racing Green jag och två vänner för länge sedan monterade på våra hojar..
Problemet är att slaglängden redan är kort (även om det stör mig mindre än att jag behöver ta i för lite).Jag tänker spontant att det är bättre att byta bromspumpen till en med annan "utväxling"...
Att det inte är ett hembygge är korrekt, se'n skulle jag inte kalla en motorcykel som gjorts i färre än 100 exemplar för "vanlig"....Du har inte något hemmabygge, det är en vanlig motorcykel och om det är något fel på den (tror jag inte) så är det fel på bromspumpen, inte beläggen.
Nu förstår jag inte, problemet jag beskriver inträder i intervallet -0,3 -> -0,7 g.Prova att bromsa utan att lägga tryck på styret nästa gång..
Att det inte är ett hembygge är korrekt, se'n skulle jag inte kalla en motorcykel som gjorts i färre än 100 exemplar för "vanlig".
Jag ber om ursäkt ifall jag uppfattats som respektlös, men har man kört motorcykel sedan 1982 och hållit på med Banracing sedan 1989; då blir man lite irriterad när folk rekommendera en att slipa på däcken för att minska friktionen mellan bromsbelägg och bromsskiva....Med lite vett och respekt kommer man långt.
Jo, den kallas för RS125. Enligt säljaren byggdes den för nå'n enhetsserie som gick nere i Tyskland i början på det här milleniet. Jag har försökt att hitta info. på nätet, men det har inte gått så bra. Jag skulle exempelvis vilja veta vem som har gjort framdämparna, för de funkar ofantligt bra!Vad har du för hoj? För du menar väl inte Aprilia RS 125 som har tillverkats sedan -92?
Nu förstår jag inte, problemet jag beskriver inträder i intervallet -0,3 -> -0,7 g.
Jag är inte bekväm med att släppa styret under den accelerationen.
Jag ber om ursäkt ifall jag uppfattats som respektlös, men har man kört motorcykel sedan 1982 och hållit på med Banracing sedan 1989; då blir man lite irriterad när folk rekommendera en att slipa på däcken för att minska friktionen mellan bromsbelägg och bromsskiva.
Får du upp hojen på framhjulet? Om inte är det för dåligt fäste däck-underlag.
Förlåt, miljöskada då jag hållit på en massa med fyrhjuliga mackapärer....Framdämparna?
Förlåt, miljöskada då jag hållit på en massa med fyrhjuliga mackapärer.
Vad kallar man innehållet i gaffelbenen?
Förlåt, miljöskada då jag hållit på en massa med fyrhjuliga mackapärer.
Vad kallar man innehållet i gaffelbenen?
Jag tror att du har knäckt nöten! Våran har inga ADAC-dekaler kvar, men i övrigt verkar den stämma med de bilder jag hittat (nu när jag vet vad jag skall använda för sökargument). Tack för den!...Är det en ADAC-Cup Rs125 du har?...
Det ord jag famlar efter; 'är inte en komponent utan ett samlingsnamn för allt innehåll (förutom oljan). Om jag säger ventilpaket; förstår ni vad jag menar då?...Fjäder? Olja? Tätningar? Kolvstång? Shims? Kolv?
Tanken är att den till en början skall gå på gatan (tills sonen har lärt sig att dra i rätt spak)....Är det en ren banhoj eller blir det gata också?
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |