Gsxr 1000... haha.. sommarfeeling...

gixxerpsyco

stulen hoj
Gick med
27 Oct 2006
Ort
stocktown
Hoj
gsxr1000 k6
:lol Snacka om att gå på den defensiva linjen. En öm tå, månne? :D

Låt mig gissa. Du är nitton och ett halvt år, haft mc-kort i ett år, har prob lem med sär skriv ning, bor hemma hos mammsen, försäkrat hojen på pappsen och det hEftigGaZste som finns är att bli asfull på helgerna, lyssna på hippflopp, torrgasa hojen i garaget inför polarna samtidigt som du skryter om att 'GIXXERN' minsann gör 299 km/h på mätaren? :hihi


Shit,inte 1 enda rätt lyckades du pricka in...eller jo.. att jag lyssnar på hippflopp.. å med din dysleksi verkar du inte ens kunna stava till hip hop stackarn.

MIn hoj Existerar dock.. till skillnad från din Xbox motorcykel.. Men klart att du ska vara medlem här du med. Skillnaden mellan dig å oss andra är att du lever med en handkotroll i handen när du kör.. å vi andra e ute på vägen med en riktig hoj.....

D här var d SISTA jag ville ha när jag tänkte att ...-jag slänger upp ett eller ett par klipp .. Som en kul grej...
Vill du munhuggas så ta d IRL istället.. d här blir bara pinsammt.. Ännu mer när du säger (med andra ord) ATT jag är nån snorunge,när du inte beteer dig mycke äldre själv... synd..:va

Hahaha vannsinig :tungan

För de första har jag alldrig påståt att jag kan spec mycket om hojar men jag kan iallafall åka på dem rätt så hyfsatt. Och om du/ni vill ha lite lektioner så är ni välkomna ner så kanske vi kan börja med att åka på en icke motorväg iallfall:tungan

Ne men de var ju helt ärligt inte så omväxlande klipp.. Schysst klippt iofs när ni lagt in ditt framhjul och sen tonnar bort resten.. Men be dina polare i bilen att stå med kameran på stativ i t.ex en kurva, backkrön, tunnel, raksträcka, eller något annat och få med lite vinklar när du t.ex knäskrapar (om du kan):) kommer över backkrönet på bakan, eller wheeiiillar genom en tunnel ja vad vet jag.

Tror de blir mer omväxling då...Men good luck till nästa klipp...

Du är mer än välkommen upp till sthlm å lära ut vad du kan.. så ska jag anteckna å lära!!!:tummenupp

Jag måste hålla med och skratta med Sandstream, Lilje...
Atityden blir nog bättre med åren.

I övrigt tycker jag filmerna också var nästan helt kassa.
Hur mkt pulver behöver du för att få upp den på slangen när du inte lyckas med ca 175 hk?

Sen tycker jag synd om den som ev köper din beg hoj - hur bra mår den av avgasknallarna?

1. vem har sagt att jag kan ha den kontrollerat på slangen????? inte jag i varje fall... lär mig du da, e´l wheelie maestro!!! ;)

2. Vem har sagt att d ska bli en andra ägare på min hoj!? jag e inte som du...
 
Last edited:

pyle

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Ort
stockholm
Hoj
Honda CBR 1000 07a Suzuki DRZ 400 SM 07a
...

Näää,vi kan inte köra hoj... Men skulle uppskatta privat lektioner från dig dock..
"Bilen" i fråga var inte en bil som vilken som helst i trafiken... en vän satt å filma i den..
å du som vet så sjuuuukt mycke om hojjar å hur dem ska köras,borde ju då veta att d e svååårt för en bil att hänga med...Om vi brassar som idioter.. + syftet var för att filma i rullande fart,för folk som jag själv som uppskattar hojjar(gixxer´s) som ´d konstverket som dem e....+för eget bruk,men gjorde ett klipp,å slängde upp d här... så därför vart d glidar fart,som det även stog att klippet innehöll,men alla verkar lika förvånade att d inte är 300km/h wheeeelie´s allá FÜrsten...med i klippet,å knäskrap.. etc..
men som sagt,släng mer än gärna upp ett klipp när du eller nån anna rastar sin hoj så man dreglar lite...



tack:tummenupp

Låten heter "this is why i´m hot".. med sångaren "mims"...

kul me lite nya klipp sen är inte alla proffs på att köra som dom flästa här inne tror att dom är huvesaken man njuter å har kul me sin körning fortsätt me å filma bara kul att se :tummenupp
 

ExxorN

För lite sporthojar i stan
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Motala
Hoj
nope, såld
Måste väl säga att dom inte är de mest spännande klippen jag sett. Men man behöver inte dissa folk o deras klipp för det. Vi håller väl alla på med hoj åkandet för att det är roligt??
Sen har vi alla olika synpunkter på vad som är kul.

Fortsätt filma ni... Så här tidigt på säsongen är det bara kul o se alla snygga hojar!
 

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -99
Måste väl säga att dom inte är de mest spännande klippen jag sett. Men man behöver inte dissa folk o deras klipp för det. Vi håller väl alla på med hoj åkandet för att det är roligt??
Sen har vi alla olika synpunkter på vad som är kul.

Fortsätt filma ni... Så här tidigt på säsongen är det bara kul o se alla snygga hojar!

håller fullständigt med :tummenupp :yoparty :tummenupp :tuttar
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
MIn hoj Existerar dock.. till skillnad från din Xbox motorcykel.. Men klart att du ska vara medlem här du med. Skillnaden mellan dig å oss andra är att du lever med en handkotroll i handen när du kör.. å vi andra e ute på vägen med en riktig hoj.....

Va? :hihi

Jag repeterar; va? Existerar inte min hoj? :)
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...




Du är mer än välkommen upp till sthlm å lära ut vad du kan.. så ska jag anteckna å lära!!!:tummenupp

HAHA njaaaeeee... Stockholm är inget ställe jag åker till direkt, tycker personligen det är för hetsigt och för mycket folk som tror att de är något:D

Håller hellre till här nere i skogarna eller På (WEST SIDE):tungan

De va väl inget fel på klippen direkt kanske mest jävligt enformiga, men ni har ju en hel sommar framför er att samla material och klippa ihop...:yoparty

///Micke
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Varför vara så jävla elaka?
Varför måste man snacka som ni gör?
Har ni inte lärt er att vara artiga?

Filmen var inte bra, men om ni hade haft ett "klipp" pogram på datorn så hade den blivigt så mkt skysstare!

Sen är alla så himla bra på att köra.
Men dom lär sej nog säkert.

Jag tycker ni är skyldiga dem en ursäkt!
Hålla på att såga folk så där!
Pissig stil!
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Varför vara så jävla elaka?
Varför måste man snacka som ni gör?
Har ni inte lärt er att vara artiga?

Filmen var inte bra, men om ni hade haft ett "klipp" pogram på datorn så hade den blivigt så mkt skysstare!

Sen är alla så himla bra på att köra.
Men dom lär sej nog säkert.

Jag tycker ni är skyldiga dem en ursäkt!
Hålla på att såga folk så där!
Pissig stil!

F'låt. :gråta
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top