Gsxr 1000... haha.. sommarfeeling...

Mr.2wheels

Letar efter 600cc
Gick med
6 Apr 2007
Ort
Västerås
Hoj
Honda NS125F, Psyco MX 110 till salu. Och en Pontiac GP 1964

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
HAHAHAHA..... Vad ska man säga.:va

När jag åker hoj så brukar jag ju inte ligga på motorvägen och ligga och glo på en bil.

Utan ut och piska småvägar eller något annat kul, men smaken är som baken:)

Schyssta hojar dock, synd att ni inte verkar kunna andvända dem på rätt sätt bara...


///Micke
 

gixxerpsyco

stulen hoj
Gick med
27 Oct 2006
Ort
stocktown
Hoj
gsxr1000 k6
HAHAHAHA..... Vad ska man säga.:va

När jag åker hoj så brukar jag ju inte ligga på motorvägen och ligga och glo på en bil.

Utan ut och piska småvägar eller något annat kul, men smaken är som baken:)

Schyssta hojar dock, synd att ni inte verkar kunna andvända dem på rätt sätt bara...


///Micke

Näää,vi kan inte köra hoj... Men skulle uppskatta privat lektioner från dig dock..
"Bilen" i fråga var inte en bil som vilken som helst i trafiken... en vän satt å filma i den..
å du som vet så sjuuuukt mycke om hojjar å hur dem ska köras,borde ju då veta att d e svååårt för en bil att hänga med...Om vi brassar som idioter.. + syftet var för att filma i rullande fart,för folk som jag själv som uppskattar hojjar(gixxer´s) som ´d konstverket som dem e....+för eget bruk,men gjorde ett klipp,å slängde upp d här... så därför vart d glidar fart,som det även stog att klippet innehöll,men alla verkar lika förvånade att d inte är 300km/h wheeeelie´s allá FÜrsten...med i klippet,å knäskrap.. etc..
men som sagt,släng mer än gärna upp ett klipp när du eller nån anna rastar sin hoj så man dreglar lite...

Vad heter låten i sista klippet? Vill ha bakgrunds musiken och inte det jävla rappandet.
Grymma klipp, älskar glidar åk. Tröttnat på alla amatör stuntklipp på Youtube. Keep it up :tummenupp

tack:tummenupp

Låten heter "this is why i´m hot".. med sångaren "mims"...
 
Last edited:

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -99
ää de spelar ingen roll vad man lägger upp de kommer alltid nån kärring och gnäller ändå tkr ni det är dåligt håll det för er sj då istället eller bara ge fan i att kolla på filmen.

ja tkr de va riktigt nice grymt fin hoj måste jag säga :tummenupp

keep up the good work :tuttar
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Tycker det såg myspys ut! Blev sugen på att köra iaf.... Sen är jag inte heller världens största fan av hiphop men det kvittar väl! =)

:tummenupp
 

PAJSEN

pajsen
Gick med
17 May 2006
Ort
i ett hus
Hoj
R1 -07.crf450-09
Sköna klipp. Skönt att slippa all satans gay hårdrock som alla andra
kör med som alla låter likadant
 

gixxerpsyco

stulen hoj
Gick med
27 Oct 2006
Ort
stocktown
Hoj
gsxr1000 k6
ää de spelar ingen roll vad man lägger upp de kommer alltid nån kärring och gnäller ändå tkr ni det är dåligt håll det för er sj då istället eller bara ge fan i att kolla på filmen.

ja tkr de va riktigt nice grymt fin hoj måste jag säga :tummenupp

keep up the good work :tuttar


tack !:tummenupp
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Näää,vi kan inte köra hoj... Men skulle uppskatta privat lektioner från dig dock..
"Bilen" i fråga var inte en bil som vilken som helst i trafiken... en vän satt å filma i den..
å du som vet så sjuuuukt mycke om hojjar å hur dem ska köras,borde ju då veta att d e svååårt för en bil att hänga med...Om vi brassar som idioter.. + syftet var för att filma i rullande fart,för folk som jag själv som uppskattar hojjar(gixxer´s) som ´d konstverket som dem e....+för eget bruk,men gjorde ett klipp,å slängde upp d här... så därför vart d glidar fart,som det även stog att klippet innehöll,men alla verkar lika förvånade att d inte är 300km/h wheeeelie´s allá FÜrsten...med i klippet,å knäskrap.. etc..
men som sagt,släng mer än gärna upp ett klipp när du eller nån anna rastar sin hoj så man dreglar lite...

Hahaha vannsinig :tungan

För de första har jag alldrig påståt att jag kan spec mycket om hojar men jag kan iallafall åka på dem rätt så hyfsatt. Och om du/ni vill ha lite lektioner så är ni välkomna ner så kanske vi kan börja med att åka på en icke motorväg iallfall:tungan

Ne men de var ju helt ärligt inte så omväxlande klipp.. Schysst klippt iofs när ni lagt in ditt framhjul och sen tonnar bort resten.. Men be dina polare i bilen att stå med kameran på stativ i t.ex en kurva, backkrön, tunnel, raksträcka, eller något annat och få med lite vinklar när du t.ex knäskrapar (om du kan):) kommer över backkrönet på bakan, eller wheeiiillar genom en tunnel ja vad vet jag.

Tror de blir mer omväxling då...Men good luck till nästa klipp...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Näää,vi kan inte köra hoj... Men skulle uppskatta privat lektioner från dig dock..
"Bilen" i fråga var inte en bil som vilken som helst i trafiken... en vän satt å filma i den..
å du som vet så sjuuuukt mycke om hojjar å hur dem ska köras,borde ju då veta att d e svååårt för en bil att hänga med...Om vi brassar som idioter.. + syftet var för att filma i rullande fart,för folk som jag själv som uppskattar hojjar(gixxer´s) som ´d konstverket som dem e....+för eget bruk,men gjorde ett klipp,å slängde upp d här... så därför vart d glidar fart,som det även stog att klippet innehöll,men alla verkar lika förvånade att d inte är 300km/h wheeeelie´s allá FÜrsten...med i klippet,å knäskrap.. etc..
men som sagt,släng mer än gärna upp ett klipp när du eller nån anna rastar sin hoj så man dreglar lite...



tack:tummenupp

Låten heter "this is why i´m hot".. med sångaren "mims"...


:lol Snacka om att gå på den defensiva linjen. En öm tå, månne? :D

Låt mig gissa. Du är nitton och ett halvt år, haft mc-kort i ett år, har prob lem med sär skriv ning, bor hemma hos mammsen, försäkrat hojen på pappsen och det hEftigGaZste som finns är att bli asfull på helgerna, lyssna på hippflopp, torrgasa hojen i garaget inför polarna samtidigt som du skryter om att 'GIXXERN' minsann gör 299 km/h på mätaren? :hihi
 
Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
:lol Snacka om att gå på den defensiva linjen. En öm tå, månne? :D

Låt mig gissa. Du är nitton och ett halvt år, haft mc-kort i ett år, har prob lem med sär skriv ning, bor hemma hos mammsen, försäkrat hojen på pappsen och det hEftigGaZste som finns är att bli asfull på helgerna, lyssna på hippflopp, torrgasa hojen i garaget inför polarna samtidigt som du skryter om att 'GIXXERN' minsann gör 299 km/h på mätaren? :hihi

Lär dig att vara lite ödmjuk. Är det du själv du beskriver ovan? Pinsammare person får man leta efter. :pannkyss
 

sandstream

Guest
Låt mig gissa. Du är nitton och ett halvt år, haft mc-kort i ett år, har prob lem med sär skriv ning, bor hemma hos mammsen, försäkrat hojen på pappsen och det hEftigGaZste som finns är att bli asfull på helgerna, lyssna på hippflopp, torrgasa hojen i garaget inför polarna samtidigt som du skryter om att 'GIXXERN' minsann gör 299 km/h på mätaren? :hihi
:rofl
Lär dig att vara lite ödmjuk. Är det du själv du beskriver ovan? Pinsammare person får man leta efter. :pannkyss
Du behöver bara kolla i spegeln så är problemet löst :tummenupp
 

sandstream

Guest
Ja, tur att du inte tittar dig i spegeln allt för ofta :) Har krisen lagt sig ännu? :pannkyss
Med mitt utseende finns det ingen anledning att kolla i spegeln så ofta, det är lika vackert varje gång :)

Nej, krisen består, har inte riktigt kommit över att folk som du finns på riktigt, trodde bara det var en skröna.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Med mitt utseende finns det ingen anledning att kolla i spegeln så ofta, det är lika vackert varje gång :)

Nej, krisen består, har inte riktigt kommit över att folk som du finns på riktigt, trodde bara det var en skröna.

Ditt utseende? Det har jag inte sagt något om :D

Då jag såg att du arbetat med datorer i 8 år nyss, så bör du om någon veta att denna typen av personer inte existerar på riktigt. :tummenupp
 

sandstream

Guest
Då jag såg att du arbetat med datorer i 8 år nyss, så bör du om någon veta att denna typen av personer inte existerar på riktigt. :tummenupp
Det vart 8 år på banken, totalt har det blivit drygt 12 år och ja, de flesta är riktigt trevliga IRL, även jag :)
 

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Ort
"Norrland"
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
:lol Snacka om att gå på den defensiva linjen. En öm tå, månne? :D

Låt mig gissa. Du är nitton och ett halvt år, haft mc-kort i ett år, har prob lem med sär skriv ning, bor hemma hos mammsen, försäkrat hojen på pappsen och det hEftigGaZste som finns är att bli asfull på helgerna, lyssna på hippflopp, torrgasa hojen i garaget inför polarna samtidigt som du skryter om att 'GIXXERN' minsann gör 299 km/h på mätaren? :hihi

Jag måste hålla med och skratta med Sandstream, Lilje...
Atityden blir nog bättre med åren.

I övrigt tycker jag filmerna också var nästan helt kassa.
Hur mkt pulver behöver du för att få upp den på slangen när du inte lyckas med ca 175 hk?

Sen tycker jag synd om den som ev köper din beg hoj - hur bra mår den av avgasknallarna?
 

gixxerpsyco

stulen hoj
Gick med
27 Oct 2006
Ort
stocktown
Hoj
gsxr1000 k6
Jag måste hålla med och skratta med Sandstream, Lilje...
Atityden blir nog bättre med åren.

I övrigt tycker jag filmerna också var nästan helt kassa.
Hur mkt pulver behöver du för att få upp den på slangen när du inte lyckas med ca 175 hk?

Sen tycker jag synd om den som ev köper din beg hoj - hur bra mår den av avgasknallarna?

hahahahaha,ni är ju bara för sköna...:va
Riktigt ballt att man vågar vara hulken bakom en dataskärm...
släng upp ett FETT klipp när du själv kör istället... f-face...:arsele

Lär dig att vara lite ödmjuk. Är det du själv du beskriver ovan? Pinsammare person får man leta efter. :pannkyss

:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top