Allt från 40 000 till 140 000, ungefär.Pris ? Jag är sugen på en 250
Allt från 40 000 till 140 000, ungefär.Pris ? Jag är sugen på en 250
Allt från 40 000 till 140 000, ungefär.
Ok, alla som har en hoj som dom vill salja, please skicka mig en PM med detaljer.
Jag kommer inte till sista racet men mina kompisar vill vara der (Bjorn Gunnarson och Mikael "Stampe") och Mikael vill gora handlen for mig. Jag koper den hoj som han anbefaler.
Mantorp-racet kan ju vara bra, annars är det väl som vanligt, kontakta Henrik Nordgren.
Lådor från Frankrike låter spännande. Men varför så mkt delar? Något som har gått sönder eller ska du ”trimma”?Idag kom en av två lådor från Frankrike...självklart är lådan med motorn kvar i Tyskland.
Nåväl. Lite kul saker som gigantiska fuggar, helt ny koppling samt en låda med godsaker var med.
Jag var i tältet på Sviestad igår. Då hade inget gått sönder (ännu). Men motorcykeln genomgick nånting som kunde liknas vid hjärtkirurgi. Mycket innanmäte utanför motorcykeln.Har inte koll på ”statusen”.
Varför så mkt delar? Något som har gått sönder eller ska du ”trimma”?
Jag var i tältet på Sviestad igår. Då hade inget gått sönder (ännu). Men motorcykeln genomgick nånting som kunde liknas vid hjärtkirurgi. Mycket innanmäte utanför motorcykeln.
Låter bekant. Har sett Gustav (och hans bror) stå i depån och gräva djuupt i motorn. Själv skulle jag inte stå ut, utan packa in skiten i bilen, köra hem och fixa hemma i lugn och ro.Jag var i tältet på Sviestad igår. Då hade inget gått sönder (ännu). Men motorcykeln genomgick nånting som kunde liknas vid hjärtkirurgi. Mycket innanmäte utanför motorcykeln.
Ok, jag har ingen ide om vem Henrik Nordgren ar... Men, om ni vill salja, skicka en PM...
(jag har ingen svensk keyboard)
Hej
Första turen med Aprilian i dag,dam den går riktigt bra nu
Ok, alla som har en hoj som dom vill salja, please skicka mig en PM med detaljer.
Jag kommer inte till sista racet men mina kompisar vill vara der (Bjorn Gunnarson och Mikael "Stampe") och Mikael vill gora handlen for mig. Jag koper den hoj som han anbefaler.
Min -99.a kommer nog vara till salu efter SM finalen på Mantorp.
Om ni funderar på att köra på Ring Djursland, titta på filmer från Macau GP först. Om det känns bra, åk till Djursland. Annars låt bli, hela banan kantas långa bitar av armcoräcken i utgångarna, eller jordvallar. Ibland skär cementmurar in mot banan
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |