Gävle

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Forsberg skrev:
Undertecknad har dock lite skumma problem med att köra långa sträckor emellanåt, höfterna säger ifrån, men det är ju bara att kasta in handduken om det skulle skita sig.

För mig är det helt ok med täta pauser om du skulle få ont. Själv får man ju träsmak efter 5 mil så .. :tummenupp
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
storken skrev:
ju vi från gävle träffas vid rodellen 1445 (mot valbo, utanför HIG), jag ska se till att vara där i tid och då kan du ta sikte på en röd italienare :tummenupp . sedan vid rastplats gysinge 1530

blir du trött så stannar vi och så får du vila det är gått om tid så det är lugnt!
haka på vet jag!!! :7peta


Höger i rondellen om man kommer från Valbohållet alltså?

Låter fan kanon det här :p
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
B 12 skrev:
Jag provade att handla helt nyligen av http://www.mcdackonline.com Metzeler roadtec z6, fram å bakdäck 2693 kr inklusive frakt. Funkade över förväntan, beställde på Tis å fick däcken levererad hem till dörren på Fre, inga extraavgifter å skit, färskt tillvdatum..

Lägger du på dem själv sen eller finns det någon billig du kan rekommendera?
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Lägger inte om själv, tror Motortcentrum Hagaström lägger om å balanserar för 150 per hjul (lösa hjul)..firman där jag fick omlagt kan jag inte rekomendera, blev dyrare än den prisuppgift jag först fick där..
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
Forsberg skrev:
Höger i rondellen om man kommer från Valbohållet alltså?

Låter fan kanon det här :p


om du tar vänster i rondellen så fins det nice ställe att stå på ca 12m från rondellen. tar du höger så kommer du till skolan :p
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Forsberg skrev:
Skulle vara jäkligt kul att hänga med till Rörken idag. Undertecknad har dock lite skumma problem med att köra långa sträckor emellanåt, höfterna säger ifrån, men det är ju bara att kasta in handduken om det skulle skita sig.

Var träffas alla och när?
Är lite stukad jag oxå, haft ont i ryggen sista dagarna så jag är osäker på hur det funkar att sitta länge på hojen..men pröva går ju alltid :tummenupp
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
storken skrev:
om du tar vänster i rondellen så fins det nice ställe att stå på ca 12m från rondellen. tar du höger så kommer du till skolan :p


Det visar sig, annars får du väl stå och varva lite :) Kommer från Hagaström iallafall...
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
B 12 skrev:
Lägger inte om själv, tror Motortcentrum Hagaström lägger om å balanserar för 150 per hjul (lösa hjul)..firman där jag fick omlagt kan jag inte rekomendera, blev dyrare än den prisuppgift jag först fick där..

Var det på Motorcenter du fick dom lagda eller gjorde du det på något annat ställe?
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Enligt SMHI ser väderutsikterna inte allt för trevliga ut, men det visar sig :hihi

Någon som hittar till Rörken förresten?
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Putt3 skrev:
Jag kommer också med, måste bara till motorcenter först =)


När är du på Motorcenter? Bor i Hagaström jag så vi skulle ju kunna sammanstråla...
 

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Ort
kingrivertown
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
ja då var man hemma!

tack för idag det var himla kul!! synd att jag lyckades köra in i ett trotuarkant och vurpa hojen på vägen hem.. :huvet så nu är front- och sidokåpa och kutsen som ska bli nytt samt lite annat småt och gott. men kul var det!!!

hmm var hamnar bilder från kvällen?

aha det gick bra med mig.. bra ställ kan jag nämna och en van asfalts/grus kännare :hihi det gick bara i ca 50 genom nåt samhälle som hade gat lyktor ur funktion.
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
storken skrev:
ja då var man hemma!

tack för idag det var himla kul!! synd att jag lyckades köra in i ett trotuarkant och vurpa hojen på vägen hem.. :huvet så nu är front- och sidokåpa och kutsen som ska bli nytt samt lite annat småt och gott. men kul var det!!!

hmm var hamnar bilder från kvällen?

aha det gick bra med mig.. bra ställ kan jag nämna och en van asfalts/grus kännare :hihi det gick bara i ca 50 genom nåt samhälle som hade gat lyktor ur funktion.


fan va segt :(

Mikke var där och fotade, skicka ett PM till han så kan du få köpa av han om han har nåt, har dålig koll på vad det var för annat folk som fotade...
 

schizoid

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Gbg
Hoj
aprilia sxv 450
Som sagt, bankörningen var de roligaste jag gjort i min 2 veckors långa mc-kort ägo. jag kan inget än anta att jag såg fett rutinerad ut ute på banan. vore skitkul om någob kan få tillgång till lite bilder. var ju en del med kameror där.

så man kan se hur man skämmt ut sig :banana
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
storken skrev:
ja då var man hemma!

tack för idag det var himla kul!! synd att jag lyckades köra in i ett trotuarkant och vurpa hojen på vägen hem.. :huvet så nu är front- och sidokåpa och kutsen som ska bli nytt samt lite annat småt och gott. men kul var det!!!

hmm var hamnar bilder från kvällen?

aha det gick bra med mig.. bra ställ kan jag nämna och en van asfalts/grus kännare :hihi det gick bara i ca 50 genom nåt samhälle som hade gat lyktor ur funktion.
Skit! vilken jäkla osis, kanon att det gick bra med dej iaf! Rörken höll defenitivt förväntningarna, det läre bli fler gånger dit!
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top